Haaveissa Vauva 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai joko huomenna se kantsis tehdä??Vaiko vasta ke kun olis kp31?
Mä en uskalla reagoida mitenkään...oon odottanut tätä niin kauan, etten voi uskoa todeksi. Ehkä sitten kun mies tulee kohta kotiin tulee edes joku reaktio. Mä en vaan usko, että tää olis totta...No tapahtuu mitä tapahtuu niin onhan se positiivistä et ne kaksi viiva sieltä tuli. Sehän tarkoittaa ettei mun kroppa välttämättä ookaan niin sekaisin kun mitä ollaan uskottu!!!????

Voi Wilma, aivan MAHTAVAA! Mulla tuli ihan tunteet pintaan kun sattumalta just tulin lukemaan näitä uutisia. Tuli niin se oma plussaus mieleen tuosta ja ihan itku silmään. Tuntuu niin hyvältä sun puolesta. Ihan mielettömästi onnea! Kyllä se plussa siitä vahvistuu vielä :D
Mä olen ihan varma, että niillä tutkimustuloksilla oli vaikutusta. Jotenkin osasit rentoutua enemmän. Mulla kävi ihan samoin. Heti sen gynekäynnin jälkeen (missä todettiin pco-tyyppiset munasarjat) tärppäs. Vaikka uutiset ei ollu parhaat mahdolliset niin helpotti kuitenkin kun sai tietää, että missä mahdollinen vika pilee.

Voi vitsi, vielä kerran ONNEA!

Tee vaan ihmeessä jo huomenaamulla, jos sulla on testejä varastossa! Mä tein ite kans kahtena peräkkäisenä päivänä ja sitten vielä muutaman päivän päästä kolmannen ennenku uskoin ;) Tosin sen roskishaamun sain jo sitä ennen.

Tänä aamuna tikussa myös kaksi viivaa, joista toinen on hyvin haalea. Miehen oli se vaikea erottaa vaikka mä näin sen ihan selvästi (no onhan sitä tullut harjoiteltua). Ostan tänään pari muun merkkistä testiä ja testailen sitten parin päivän välein...ei tätä muuten voi uskoa. En osaa sanoa olenko raskaana, mutta kaksi viivaa sain tikkuun.

Miehen eka kommentti oli "apua mun elämä loppuu"...mut ei se kyllä usko mitään ennenkuin oon kuulemma tehnyt sata eri merkkistä testiä. Enkä mäkään...Pakko soitella meidän lääkärillekin joko torstaina (vika puh.aika tällä vkolla) tai ens vkon alussa. Huhhahhei on tää jännää ja uskomatonta....meni syteen tai saveen niin jotain tuolla kropassa tapahtuu!

Wilma kp30/30

Voi että... ihan tippa tuli linssiin tuosta Wilman uutisesta! ;)
Kyllä se plussalle kuulostais, ei kaksi testiä huijaa! Näin mun neuvolan"täti" sanoi mulle: "miksi ihmeessä sä hyvä tyttö et uskonut yhteen tai vaikka kahteen testiin, kyllä niiden antama tulos on luotettava!" Ja jos muistatte, niin minähän todellakin tein ne kuuluisat neljä testiä...
Mutta siis ihan älyttömän hienoa!Lämpimät onnitteluni! Miehen reaktio kuulosti valitettavan tutulle, mutta kyllä se siitä tokenee...
Ja pakko myöntää että tuli täysin nurkan takaa nyt tää uutinen, tuntui ettet tässä kuussa ihan kauheesti oo hehkutellut oireita tms?

Mutta nyyh, nyt tää ketju tyhjenee kerralla kun henskukin plussaa, ja mä jään tänne sit ens kierrossa plussaavien jälkeen pitämään yksinpuhelua kun MEILLÄ EI EES YRITETÄ, prrkle...
Tsoukki tsoukki, plussatkaa toki kaikki, sitähän teille /meille kaikille toivoo! ;D

Myy: Pahoittelut sinulle tädin kyläilystä, mutta toivottavasti tuo wilman plussa antaa uskoa tulevaan! Halit!

Ja nytpä sit siirrynkin wilman blogiin lukemaan paremmat hehkuttelut, palaillaan!

Herrrrrranjestas mitä uutisia täällä olikaa odottamassa. Kyllä mulla on nyt varpaatkin ristissä Wilman puolsta, että ne viivat vielä vahvistuvat tikussa. Olet kyllä jo plussauutiset ansainnut.Onneksi olkoon jo tässä vaiheessa.
Älä Vilukisu turhaan pelkää, että jäisit tänne yksin palstailemaan. Mä taidan kanssa roikkua täällä hamaan tulevaisuuteen =) niin hyvä usko mulla on tähän kiertoon, vaikka kyllä taidettiinkin olla oikeeseen aikaan liikkeellä ainakin haluista päätelleen. En siis vieläkään ol alkanut tikuttamaan ovista kun tein periaatepäätöksen ottaa rauhallisesti tämän vuoden loppuun asti. Lähdetään joulukuussa etelään rentoutumaan ja odotan josko sieltä tarttuis tuliainen matkaan =). Tammikuussa aloitan sitten stressaamisen ja tikuttamisen =)=)=).
Pahoittelut Myylle tädin hyökkäyksestä.

Joo,kyllä mä uskaltaisin suositella sitä akupunktiota nyt ihan täysillä. Siinä kuitenkin rentoutuu niin kokonaisvaltaisesti. Ja miehen kantsii mennä kans. Kysykää sellaista hoitoa jossa tosiaan mennään 3krt ennen ovulaatiota. Neuloja laitettiin kummalekin 3kpl. Molemmille päähän se "stressineula" (taivaan portiksi kutsutaan), mulle häpyluun yläpuolelle ja sääreen (joku kohtun verenkiertoa stimuloiva?). Mulla esim oli ovis kp16 (tai kp15?) niin oltiin akussa kp11,kp14 ja kp16. Tässä kierrossa oli suunnitteilla mennä kp11,kp13 ja kp15 niin varmasti ei menis se ovis ohi. Mut toivottavasti nyt ei sit enää tarviikaan mennä. Raskaana oleville ei saa tuota hoitoa sitten enää tehdä. En tiedä auttoiko se aku sitten lopulta tai ollaanko tässä edes raskaana vielä...se selviää piakkoin, vai selviääkö??

Jänniä aikoja elelevä, ihmettä ihmettelevä Wilma
http://wilma.blogit.fi

Ihanaa! Toinen plussa lokakuulle! Onnea Wilma!

Hih! Mun tissit on raskaana.. Meinasin revetä.. xD

Vilukisu: et sää tänne yksin jää, enköhän minäkin täällä notku vielä pitkään. En nimittäin usko, että plussaan. Jotenki niin "epäuskottavaa".. Kai se ihan mahdollista kuitenkin olisi, mutta silti.. En vaan usko siihen mahdollisuuteen, kun kuitenkin niin monesti ollu mahdollista ennenkin.. Tammikuusta astihan mekin on tjottailtu.

Utelias Pahalainen siitä tikuttamisesta puheli, en minäkään ole tikuttanut, enkä aiokaan tikuttaa vielä pitkään aikaan. Luulen, että siitä tulisi turhia paineita.. Ehkä..

Mulla oli tänään työhaastattelu. Eka haastattelu reiluun vuoteen. Jäin siis viime syksynä työttömäksi ja olen kyllä saanut olla ihan rauhassa kotona sen jälkeen. Jotenkin epäuskonen olo, en varmaan pääse tuohonkaan paikkaan, masentaa jo vähän valmiiksi, mutta toisaalta antaa niin paljon toivoa jo pelkästään tuo haastatteluun pääsy..

Huh, mikä päivä.. en edes tänne ehtinyt! Paitsi tietysti pikaisesti vilkaisemaan.. ;)
Onnea siis vielä Wilmalle! Usko pois, kyllä sä taidat raskaana nyt olla! Jos mieskin siis näki sen viivan, et vain sinä :)

Rehellisyyden nimissä on todettava, että musta on nyt pahaa vauhtia tulossa vanha katkera akka, sillä vaikka olen aina onnellinen teidän muiden plussista, niin ne myös herättää minussa kateellisuutta.. ja se ei ole kiva tunne ollenkaan. Mutta myös samalla toivoa aina kun joku minua pidempään yrittänyt ne kaksi viivaa siihen tikkuun vihdoin saa. Kyllä ne vielä tännekin ilmaantuu, olen näin päättänyt. Ja teille muille kanssa, piste.

Hensku: munkin tissit on edelleen raskaana, vaikka mulla oli juuri menkat.. :)
Myylle pahoittelut tädistä! Mutta kyllä täältä vielä noustaan.. Mua harmittaa kyllä ihan kamalasti tää välikuukausi, ei sille mitään voi. Luultavasti mulla on loppukierrosta jumalattomat raskausoireet, vaikka mitään mahiksia ei käytännössä ole.. Näin se menee. Eli ette te minustakaan eroon pääse vielä piiiiiiitkään aikaan! Ei pelkoa :)

Kyllä mäkin liputan Wilman ja miehen raskauden puolesta. Käy ostamassa vielä yksi erimerkkinen testi ja kun sillä plussaat niin pakkohan se on uskoa :) Pitänee varailla aikaa akupunktioon täälläkin.

Hyvä että Henskun tissit on raskaana :) Älä ole noin pessimistinen vauvan ja työn suhteen. Toivotaan, että yllätyt positiivisesti molemmissa asioissa. Ja eikös se olisi kohtalonivaa että just plussaisit kun olet saanut uuden työn?!?

Myylle suuren suuri halaus ja jaksamisia murheeseen. On tää yrittäminen peestä!

Mites Miini?

Hyvä että UP ottaa noinkin rauhallisesti, taito sekin ;) Toivottavasti olisitte olleet oikeaan aikaan liikenteessä, aikapaljonhan nuo halut yms kertovat. Mä tikutin joskus alkuvuodesta ovista, mutta kun sen sain tikuilla säännöllisesti esiin ja kiertokin on säännöllinen niin enpä ole sen jälkeen jaksanut sitä niillä etsiä. Kuitenkin muilla kuin digitaalisella oviksen löytäminen oli ainakin mulle aikamoista arpapeliä.

ON: kp 15/25-27. Ovis on nyt jo ainakin ollut ja ei auta kuin odotella. Lämmöt tosiaan kohosivat jo sunnuntaina ja siitä saakka olleet aamuisin 36,4c. Eilen vielä varmisteltiin makuuhuoneessa ettei tarttee jossitella. Jotenkin on kyllä usko onnistumiseen vähissä. Vauva tuntuu niiiiin kaukaiselta asialta edelleen. Toisaalta hyvä niin tuntuu että tämän tunteen myötä pettymyksistäkin on tullut pienempiä. Meidän lähipiirin odottajat ovat synnyttäneet ja tuntuu että sekin vähentää paineita päästä samaan tilaan kasvattelemaan mahaa, ennen asettelin aikatauluja: haluaisin olla raskaana ennen kuin toinen odottajista jää äitiyslomalle, synnyttää... Nyt ei tarvitse asetella aikatauluja, molemmilla on vauva sylissä ja masu jo litteä :)

Taidan lähteä iltalenkille, mukavaa syysiltaa kaikille haaveilijoille. Sytytetään kynttilöitä ja yritetään nauttia tästäkin syksystä vaikka fiilikset välillä maassa onkin.

Tiiti kp 15/25-27

Mä kyllä niiin ymmärrän Wilman testausmanian. Ei sitä vaan voi uskoa että se on totta kun sitä on niin pitkään yrittänyt ja odottanut. Mutta kyllä kaksikin testiä jo puhuu puolestaan, yhdistettynä eksytettyyn tätiin. :)
++++++++++ Wilma!!!!!!

Tulin katsastelemaan näkyykö Wilmaa täällä, kun ei ole tuolla toisella puolella hetkeen kirjoitellut... Ja millaisia uutisia täällä olikaan :D Hurjasti onnea Wilmukalle ja pikkuiselle kamalasti tarrasukkia matkaan! :)

Huomenta! Johan on uutisia! Plussajuna tosiaan pysähty meidän ketjuun, wow!! Onnea Wilma, kyllä se uskottava vaan on!! Ihan mahtavaa!!

Myylle taasen halit. Uuden kierron alku on aina ihan persiistä.

Henskun tissit on raskaana (reps) jee jee! Miten onko hensku itse? Peukutuksia vaihteeksi myös työhaastatteluun!

Tiitille tsemiä loppukierron tuskastuttavaan odotukseen ja toivomus haikaralle, muistais nyt teitäkin.

ON: Kp30/29-35.Täällä ollaan välillä todella raskaana ja välillä podetaan jo masista etukäteen. Viikonloppuna tuli vedettyä levy suklaatia tädin odottelun paranteluun ja oksennushan siitä tuli. Mietin et kyllä sitä oksentais raskauden takia mutta että tädin, kaikkea kanssa!! Viikko sitten oli se yks tuhru mutta sen jälkeen ei mitään. Kierto näyttäis venyvän koska vielä ei tuhruta tai sitten noi clomit auttoi sentään siihen.

Miini

Eipä tuo näyttäis olevan toivo menetetty vielä Miinilläkään... Ehkä ne clomit auttoivat myös siihen ihan oikeaan syyhynkin mihin niitä syöt? ;) bd bd bd

Täällä The Big O-day olis laskennallisesti huomenna, mitään limabongailuja en ole nyt tehnyt. (siis edes vahingossa, eli voi olla ettei O olekaan huomenna) No eipä sen kai niin väliä... nyyh...
Tuntuu oudolle ettei tarvii nyt "pakosta" vietellä miestä petipuuhiin just tiettynä päivänä. Olenkin antanut nyt mennä hänen aloitteillaan lähinnä.

Blaah, tylsää...
Vilukisu

ps. Montako plussaa Wilma jo tehnyt? :)

Mitäs jos Miinillä tulikin oksu juuri plussan takia eikä tädin????
Jokos se Wilma on testannut vahvemmat viivat tikkuun??? Kylä sä nyt raskaana olet, usko vaan =)
Täällä mnnään lähes oireettomana eteenpäin. Tädin hyökkäyksen pitäis ajoittua ens viikkoon joten sitä odotellessa.....toivottavasti ei kierto taas veny.
UP kp21/41

JÄNNÄYSLISTA:
Sinililja 10.10.
hensku 16.10.
Miini 19.10.
Utelias pahalainen 24.10.
vilukisu 28.10
Prätkämimmi
Myy80

Laitoin tämän tähän muistin virkistykseksi.Poistin Myyn listoilta tädin vuoksi ja usko Wilman plussaan on niin kova että poistin Wilmankin. Toivottavasti et suutu =)

Kiitos listan päivityksestä UP.

Olis kiva jos se oksu olis tullut plussan takia mut sit se tuli viikkoa paria etuajassa. En oo koskaan kuullut et ennen menkkojen poisjääntiä alkais pahoinvointi. Mut mä toivon kyllä vähän liikaa. Joka vessareissulla sitä koittaa tsekata tilannetta - ja niitä vessareissuja on tiheään. Tulee kohta verta paikoista ihan pelkästä hinkkaamisesta!

Laitoin äsken lyhyesti meiliä mutta kysytään nyt tälläkin puolella, mitä kuuluu Mintulle? Clomivertaistukea kaipailisin.

Minäpä muistan ainakin yhden Karamellin, joka oksensi jo ennen plussatestiä :) Me pidätellään junaa, hyppää kyytiin vaan Miini! Hurjasti peukutuksia!
Wilma, joko oot koittanut laskurilla mihin laskettu aika osuu? Miten arvasit tehdä raskaustestin, vai teetkö niitä aina loppukierrosta?

Ymmärrän hyvin, miten Wilma on vielä epäuskoinen, koska niin olen itsekin ja plussatestistä sentään jo 1,5 viikkoa. Oireetkaan ei ole muuttuneet mihinkään suuntaan. Ehkä tämän sitten uskoo, kun käy ultrassa tai yrjöäminen alkaa… Pelottaa ihan kauheasti, että tulee keskenmeno tai tää on tuulimuna tai jotain. En ymmärrä, en panikoinut näin esikoista odottaessa… Ehkä sitä oli jo niin turtunut tähän pitkään yritykseen, ettei voi uskoa, että meille tosiaan tulisi vauva...

Tänään aamulla tehty 3.testi joka oli Apteekin oma ja siihen tuli ihan selkeät viivat!!tarkistin testin tuloksen varmaan tuhat kertaa aamulla ja pakko kait se on nyt uskoa, että ainakin nyt tällä hetkellä olen siis raskaana!!Jopa mies uskoi vaikka näyttikin tosi kauhistuneelta. En oo vielkään ihan satavarma joten odotan siihen et soitan 13.30 lääkärille Felicitakseen ja katellaan sit mitä pitää tehdä. Aika huisia!

Äsken ihan järkyttävä työpalaveri jossa puhuttiin kiivaasti ensi vuoden työtehtävistä ja projektin suunnasta ja otin pahasti yhteen yhen naisen kanssa. Tosi pahalta tuntuu ja kiihdyin ihan liikaa ja lopuksi itkin paljon. Ei tee hyvää tämmöinen stressaaminen ja tov. ei tästä koidu mitään haittaa...pelko on siis perseessä. Pakko koettaa otta lungisti tää työ ja ei saa stressata nyt liikaa. Sti vaikka saikkua jos ihan sietämättömäksi menee.Toiv.ei...

Laskettu aika on laskureiden mukaan 24.6 (jos kierto on 30pv). Aika kaukaiselta tuntuu tuo pvm...Kanarialle lähetään jouluksi&uudeksi vuodeksi joten, jos kaikki menee hyvin, olen silloin rv 15. Sitä kun ajattelee vaikka seuraavana etappina ei tunnu niin pitkältä aika. Vaikka sitä ennen on tietty monta muutakin etappia...päivä kerrallaan siis. Mua jännittää ensi la kun on kavereiden kauan odotetu bileet, mitäs ihmettä keksin sinne??pakko kait feikata juominen, muuten kaikki arvaa, mun lähimmät kaverithan tietää tästä kaikesta, mutta en haluis ihan kaikille vielä kertoa. Vain yksi tietää...ja hän lupasi olla juonesa mukana.:) Ei kukaan mitään huomaa jos siideripullossa onkin omppuvissyä...

Plussajunasa on vielä reilusti tilaa joten Hensku ja Miini, hop hop!!Omasta testailusta sen verran et en tiiä miksi sen tein, eka tein ovistestillä ja sitten jotenkin vaan en jaksanut odottaa aamuun niin ajattelin sit testata sen negan heti. Joskus olen testaillut loppukierrossa jos en jaksa odotella, ellei sit täti oo tullu rytinällä...yleensä se on tullut kiltisti kp30. Nyt sit kävikin näin....

heippa!
Toivottavasti ei haittaa kun taustailusta loikkaan välillä ruudulle. Olen siis bongaillut noita vanhojen alkumetriläisten kuulumisia.
Onnea hei hienosta lokakuun plussajunasta!!

Ja tosiaan, mähän sain hirveet naurut täällä silloin kun olin satavarma 2-4päivää ennen menkkojen alkamispäivää, että olen oksennustaudissa. Oksu lensi ja jäin töistäkin pois. Täällä sit sain niin hirmuiset kannustuspuheet raskaustestin tekoon, että oliko se nyt 2 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, tein raskaustestin. Ja siellä oli hyvin hyvin hyvin hyvin haalea viiva. Joten Miini, mikään ei ole mahdotonta.:)

Melli

Miekin käyn täällä silloin tällöin kurkkimassa teidän kuulumisia ja kovasti teitä odotetaankin jo tuonne toiselle puolelle! Ja ihania uutisiahan täällä taas onkin! ONNEA WILMALLE! Toivottavasti raskaus olisi tarttuva tauti ja kaikki muutkin saisi Wilman esimerkistä plussan testiin! Peukkuja ja tsemppiä kaikille! Ootte usein ajatuksissani!

Noa 27+3 ja tyttö, joka paljastui tänään ultrassa :)

Tännekin puolelle paaljon onnea Wilmalle!!!

Kiva ku muakin kaivataan :D joo no Miini me varmaan molemmat ollaan sit raskaina! Mun menkkojen olis (kait) pitänyt viimeistään alkaa maanantaina mutta vieläkää ei mitään näy! Niitä kovasti yritän hätistellä pois muttta mieli liitelee jo siinä ajatuksessa että oltas raskaana, vihdoin! Saapa nähä millon jaksan sen testin tehdä. Muakun ei ne nega-testit siis kiihota ei yhtään!
Liisaleena ja Wilma: Tuntuuko teistä MITENKÄÄN erilaiselta vai vaan iha normaalilta?