Ihanaa Aaja, että vauvalla oli rakenneultrassa kaikki hyvin! On se vaan niin ihanaa käydä ultrassa kun vauvasta tulee paljon todellisempi. Me käytiin silloin kolmisen viikkoa sitten 4D-ultrassa ja voi kun söpö se meidän vauveli oli. Suloiset kasvot mitä nyt ultrassa näkyi.

Neuvolasta neuvolatäti oli sanonut, että pieni vauva nämä on, mutta ultrassa sanoivat, että aika iso on ja veikkas, että olis täysaikaisena noin 3700g. Tyttöä meille lupailtiin, joten nyt ollaan miehen kanssa osteltu jotain tyttömäsiä vaatteita.
Kiva kuulla susta Eva. Hyvä, että vauva kasvaa. Voin lohduttaa, että kyllä se alapää vielä paranee! Mäkin mietin synnytyksen jälkeen, että palautuukohan koskaan ennalleen, mutta palautuihan tuo.

Liukuvoidettakin käytettiin silloin alkuun seksaillessa ja se auttoi vähän.
Mites te muut olette voineet? Entä mitäs Maria, joko oot jäänyt jo äitiyslomalle? Mä olen voinut tosi hyvin. Töitä olis vielä 7 viikoa, mutta ihan rauhallista on ollut ja aika meneekin paljon nopeammin kun on töissä.
Kotia ollaan taas sisusteltu (minä lähinnä) kun olen muutenkin aika sisustusintoilija.

Viikonloppuna olis tarkoitus tapetoida eteinen, tänään meille tulee uusi hylly vaatehuoneeseen jne. Tänään käyn ostamassa vähän lisää sisustuskoreja yhdestä sisustusliikkeestä. Uusi pinnasänkykin ostetaan vauvalle ja se ostetaan varmaan jo elokuun lopulla, jotta poitsun olisi helpompi ymmärtää, että vauva on tulossa. Välillä poitsu silittelee mun mahaa, mutta kun vauvasta keskustellaan enempi hän sanoo aina "moi moi" ja vetää paidan alas. ;D
Nauttikaa masuista ja vauvoista! <3