Hääyö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

milla

Jäsen
29.05.2004
471
0
16
Heips! Meillä on kesällä häät.Eli haluaisin hääyötä jotenkin piristää :) Tai no ei taida olla oikea sana mutta kuiteskin.Tekis mieli kokeilla jotain vehjettä? Esim:Delfiini.Kertokaas miten muut? :wave:
 
Eiköhän tuo hääyö itsessään tuo jo lisämaustetta niin paljon ettei leluja tarvita. Itselle ei moinen olisi tullut mieleenkään ja tuntui isäntäkin jo morsiuspuvusta extrasti innostuvan. :D :heart:
 
Lelut kehiin vaan jos siltä tuntuu! Hanki sellanen peniksen juureen laitettava rengas, jossa on vibra mukana. Kiva kapine, mieskin tykkää. Eikä oo "liian porno", uudet ideat ja temput saattaa joskus nolottaa, vaik ei ois mitään syytä! Nauttikaa hääyöstänne! ;)
 
Tai sitten voi käydä niinkuin meille, että juhlinta väsytti niin, että ei millään jaksettu hääyönä touhuilla mitään. Kun kotia päästiin, niin suoraan sänkyyn kaaduttiin molemmat ja siis nimenomaan nukkumaan. No, tilanne korjattiin seuraavana aamuna...
 
Me oltiin hääyönä 2 kertaa, oli mukavaa! Tunnelma on sellaisena päivänä niin korkealla, ettei välttämättä leluja tarvi, hankkikaa niitä myöhemmin...
 
Ei mitään leluja hääyöx!!!
Anna miehellesi/miehesi tehdä jotain sellaista mitä et ole ennen antanut tehdä/et ole tehnyt.Ja tietysti niin että itse pidät siitä, ei väkisin!!
Esim. Jos olet inhonnut vaik suihinottoa etkä sitä yleensä tee niin yllätä miehesi ja anna hänelle ikimuistoinen suihinotto. ;)

Me oltiin hääyönä 4 kertaa ja aamulla ainakin 2 kertaa, ympäri hotellihuonetta... :whistle: ;) :p
 

Yhteistyössä