V
vieras
Vieras
Hyväkroppainen siihen nähden, että synnytyksestä on niin vähän aikaa. Mutta siihen nähden, mitä meuhkausta ohjelmassa on pitänyt liikunnasta ja miten itsestä pitää pitää huolta, yllättävän huonossa kunnossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään
Nänhän se ikävä kyllä menee.
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Kyl on suomi-immeiset vaan kateellisia toisten menestykselle, ulkonäölle sun muulle. Voe voe... Mä oon kyl siit kade et tuo pari saanu Ed Hardyn sponsoriks :xmas: Kaunis on Martina.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään
Ja onko se niin vaikee teidän tajuta ja hyväksyä, että kaikki ei vaan tykkää?! Tästä maailmasta ei löydy yhtä ainoaa ihmistä josta jokainen tykkäisi, ihailisi jne. Vai onko teidän mielipiteenne tästäkin ihmisestä juuri niin ylivertainen että kaikkien muiden on pakko se jakaa???
Mä en tykkää Martinasta koska muistan ne ekat haastattelut koskaan seiskassa. Aattelin jo silloin että onpa kieron oloinen ja tulee hankkimaan julkisuutta keinolla millä hyvänsä - niin kävi. Entä ne Martinan "vihaan lihavia"- kommentit? Mutta ei, kaikkien ois vaan pakko tykätä ja jos ei tykkää, on automaattisesti kateellinen!
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään
Ja onko se niin vaikee teidän tajuta ja hyväksyä, että kaikki ei vaan tykkää?! Tästä maailmasta ei löydy yhtä ainoaa ihmistä josta jokainen tykkäisi, ihailisi jne. Vai onko teidän mielipiteenne tästäkin ihmisestä juuri niin ylivertainen että kaikkien muiden on pakko se jakaa???
Mä en tykkää Martinasta koska muistan ne ekat haastattelut koskaan seiskassa. Aattelin jo silloin että onpa kieron oloinen ja tulee hankkimaan julkisuutta keinolla millä hyvänsä - niin kävi. Entä ne Martinan "vihaan lihavia"- kommentit? Mutta ei, kaikkien ois vaan pakko tykätä ja jos ei tykkää, on automaattisesti kateellinen!
Alkuperäinen kirjoittaja niih :Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Kyl on suomi-immeiset vaan kateellisia toisten menestykselle, ulkonäölle sun muulle. Voe voe... Mä oon kyl siit kade et tuo pari saanu Ed Hardyn sponsoriks :xmas: Kaunis on Martina.![]()
Menestykselle? HahaNo, oma uratavoite ei ole olla "julkkis". Siinä mielessä olen kateellinen Martinalle, että tahtoisin osata tanssia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jg:No minä ainakin käsitin, että tässä topicissa oli lähinnä tarkoitus arvostella tuota asuvalintaa. Ei hänen kroppaansa sinänsä. Tuo asu on mielestäni tooodella nolo, ihan sama kenen päällä se olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jg:No minä ainakin käsitin, että tässä topicissa oli lähinnä tarkoitus arvostella tuota asuvalintaa. Ei hänen kroppaansa sinänsä. Tuo asu on mielestäni tooodella nolo, ihan sama kenen päällä se olisi.
UuuuhPieni pömppä on vielä....
![]()