Haha Martina! :D

Hyväkroppainen siihen nähden, että synnytyksestä on niin vähän aikaa. Mutta siihen nähden, mitä meuhkausta ohjelmassa on pitänyt liikunnasta ja miten itsestä pitää pitää huolta, yllättävän huonossa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään

Nänhän se ikävä kyllä menee.

Ja onko se niin vaikee teidän tajuta ja hyväksyä, että kaikki ei vaan tykkää?! Tästä maailmasta ei löydy yhtä ainoaa ihmistä josta jokainen tykkäisi, ihailisi jne. Vai onko teidän mielipiteenne tästäkin ihmisestä juuri niin ylivertainen että kaikkien muiden on pakko se jakaa???

Mä en tykkää Martinasta koska muistan ne ekat haastattelut koskaan seiskassa. Aattelin jo silloin että onpa kieron oloinen ja tulee hankkimaan julkisuutta keinolla millä hyvänsä - niin kävi. Entä ne Martinan "vihaan lihavia"- kommentit? Mutta ei, kaikkien ois vaan pakko tykätä ja jos ei tykkää, on automaattisesti kateellinen!

1875638_1_400_lehti.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Kyl on suomi-immeiset vaan kateellisia toisten menestykselle, ulkonäölle sun muulle. Voe voe... Mä oon kyl siit kade et tuo pari saanu Ed Hardyn sponsoriks :xmas: Kaunis on Martina. :)

Menestykselle? Haha :) No, oma uratavoite ei ole olla "julkkis". Siinä mielessä olen kateellinen Martinalle, että tahtoisin osata tanssia :)

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään

Ja onko se niin vaikee teidän tajuta ja hyväksyä, että kaikki ei vaan tykkää?! Tästä maailmasta ei löydy yhtä ainoaa ihmistä josta jokainen tykkäisi, ihailisi jne. Vai onko teidän mielipiteenne tästäkin ihmisestä juuri niin ylivertainen että kaikkien muiden on pakko se jakaa???

Mä en tykkää Martinasta koska muistan ne ekat haastattelut koskaan seiskassa. Aattelin jo silloin että onpa kieron oloinen ja tulee hankkimaan julkisuutta keinolla millä hyvänsä - niin kävi. Entä ne Martinan "vihaan lihavia"- kommentit? Mutta ei, kaikkien ois vaan pakko tykätä ja jos ei tykkää, on automaattisesti kateellinen!

en mä ainakaan koe että mun pitäs haukkua ihmisiä joista en tykkää. Ei ole mitään tarvetta loukata.

Alkuperäinen kirjoittaja V:

En pidä hänen luonteestaan(ainakaan siitä mitä on tuonut julkisuuteen) mutta kroppa on helvetin upea.

Alkuperäinen kirjoittaja niih :
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Kyl on suomi-immeiset vaan kateellisia toisten menestykselle, ulkonäölle sun muulle. Voe voe... Mä oon kyl siit kade et tuo pari saanu Ed Hardyn sponsoriks :xmas: Kaunis on Martina. :)

Menestykselle? Haha :) No, oma uratavoite ei ole olla "julkkis". Siinä mielessä olen kateellinen Martinalle, että tahtoisin osata tanssia :)

No menestys ja menestys, onhan sil just oma tanssiryhmä ja keikkaa pukkaa jne.. :) Ei sil oo välii miten jtn saavuttaa vaan se et saavuttaa sitä mitä haluaa ja mist unelmoi, ilmeisesti Martina haluu olla julkkis ja tehä sitä mitä nyt tekee ni hyvä niin.

:xmas:

No minä ainakin käsitin, että tässä topicissa oli lähinnä tarkoitus arvostella tuota asuvalintaa. Ei hänen kroppaansa sinänsä. Tuo asu on mielestäni tooodella nolo, ihan sama kenen päällä se olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jg:
No minä ainakin käsitin, että tässä topicissa oli lähinnä tarkoitus arvostella tuota asuvalintaa. Ei hänen kroppaansa sinänsä. Tuo asu on mielestäni tooodella nolo, ihan sama kenen päällä se olisi.

Juuri näin.

Palstamammaojen keskuudessahan ei saa sanoa mitään pahaa kenestäkään julkkiksesta (ellei se ole Mervi Tapola), etenkään nuoresta tissijulkkiksesta tai missistä. Minä en palvo julkkiksia sen enempää kuin tavallisia ihmisiä. Jotkut ne vaan jaksaa hurskastella ja päteä.

Ei oo mun makuun toi asu, eikä Martinan tyyli muutenkaan. Kauniit piirteet on hänellä, ihan miellyttävän näköiset kasvot, silareista en niin välitä, eli jos hiukset ja meikki olisi toisenlaiset niin sitten olisi kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja jg:

Ei täältäkään oikein kehuja saa.

puvusta on kamala. Eli vaikka itse afrodite kantaisi niin ei kaunista saisi. Yleisvaikutelma Martinasta on halpa. Tosin moni vaate näyttää sen päällä siltä jostain syystä. Näin kerran Marimekon vaatteita hänellä ja nekin näytti halvoilta. Tulee mieleen aina jotenkin ilotyttömäinen look joka vaatteella. Vaatteen kantaminen tyylillä on taito.

Normaali äipäksi ihan sikamaisen hyvässä kunnossa mutta ollakseen niin kehuttu ja ulkonäkötyöläinen niin aikamoista mutkaa ja nyppylää. Toi nyt vaan on yksinkertaisesti sellanen asu että pitää olla virheetön että näyttää hyvältä. Toi ei näytä hyvältä kun harvan ja harvemman päällä. Kehuskeltu että paremmassa kunnossa kun ikinä ja uusia tissejä vaille täydellinen niin SIIHEN nähden ois voinnu kahdesti miettiä relettä,,,

Yhteistyössä