Haha Martina! :D

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Se ei vissiin enää imetä. Jos mä oisin lähteny vauvan ollessa 2-3kk jonnekin ilman vauvaa ja rintaliivejä niin ois paita ollu pikkasen märkä!!!! :D

Mulla taas ei maitoa valunut kuin yöimetyksen aikaan siitä rinnasta jota vauva ei imenyt. Niin me olemme erilaisia. :)

No, jos mun kroppani olis ollu lähelläkään Martinan kroppaa ton verran synnytyksen jälkeen, olisin juossut vaikka alasti Mannerheimintietä.
Mutta tottakai, joku toinen asu olisi varmaan ollut parempi valinta.
Onhan se kiva, kun kaikki ei pukeudu raskauden tai synnytyksen jälkeen kauhatnoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
No, jos mun kroppani olis ollu lähelläkään Martinan kroppaa ton verran synnytyksen jälkeen, olisin juossut vaikka alasti Mannerheimintietä.
Onhan se kiva, kun kaikki ei pukeudu raskauden tai synnytyksen jälkeen kauhatnoihin.

Samma häär :D

Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
viekä, koettakaa hyväksyä että jollain ehkä on parempi kroppa kun itellä.

Mitäs se sulle kuuluu? Sitä paitsi minulla on parempi kroppa kuin tuolla, ihan saletisti. Tanssiharrastus ja nuori ikäni takaa sen. Ja kuule, en silti pukisi tuollaista makkarankuorta päälleni.

Alkuperäinen kirjoittaja It was me:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:

Samma häär :D

juuri samaa ajattelin :).
Mahtava kroppa!

Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hirveää kritiikkiä saanut mtv3-palstalla, karmeaa tekstiä. Vissiin että mitä enemmän kateutta, sitä enemmän paskapuhetta, kaunis ja timmi on Martina, vaikken hänen esim. kiroilustaan pidäkään

Nänhän se ikävä kyllä menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
viekä, koettakaa hyväksyä että jollain ehkä on parempi kroppa kun itellä.

Mitäs se sulle kuuluu? Sitä paitsi minulla on parempi kroppa kuin tuolla, ihan saletisti. Tanssiharrastus ja nuori ikäni takaa sen. Ja kuule, en silti pukisi tuollaista makkarankuorta päälleni.

Mullakin parempi ja viisi synnyttänyt. Ihan kunnossa kroppa kotiin tullessa suunnilleen kun ei painoakaan tullut kuin 4-7kiloa ja kaikki jäi sairaalaan.

Yhteistyössä