HAHAA!!! Meilläpä on kahdenkeskinen viikonloppu edessä miehen kans!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
B) Lällääälläääälläää !!

Mies vie aamulla tytön anoppilaan hoitoon, ja saadaan olla huomisilta ja sunnuntai-aamu ihan kahdestaan :heart: Ollaan oltu 10v yhdessä ja siksi tämmönen ihanuus odotettavissa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ethän suutu, kun sanon, että sama täällä. Alkaa vasta huomenna, kun esikoinen lähtee riparille ja kuopus lentää papan luokse =) Minulla on rautua kylmässä ja menut suunniteltu =)

Mulla kans, ruoka-asiat hoidetaan nopeesti ja helposti, ja keskitytään ihan muihin asioihin, kun keittiössä kökkimiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
B) Lällääälläääälläää !!

Mies vie aamulla tytön anoppilaan hoitoon, ja saadaan olla huomisilta ja sunnuntai-aamu ihan kahdestaan :heart: Ollaan oltu 10v yhdessä ja siksi tämmönen ihanuus odotettavissa :heart:

:heart: hienoa et saatte välillä keskittyä toisiinnekin pelkästään ja onnittelut täydestä kympistä

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
nauttikaa! :heart: :hug:

Kyllä nautitaan!! En aio sunnuntai-aamuna nousta vasta kun puolilta päivin sängystä. Köllitään yhdessä miekkosen kans, ja muistellaan 10:tä viimeistä vuotta.
En kyllä olis uskonu, että näin kauan tuon miehen kanssa olen, mutta... Miksi vaihtaa toiseenkaan, kun ei parempaa voi saada? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
mä taas kaipaisin sen yhen viikonlopun edes ilman lapsia |O mut kai mullesuodaan ses it ku ne on aikuisia....

Pitää kyllä rehellisyyden nimissä myöntää, että me ollaan ihan itse tämä järjestetty. Meillä on tosi harvassa nämä tämmöset jutut, kun ollaan totuttu nököttää omalla perheellä kotona. Mukavaa vaihtelua tämmönen todellakin! Ja kun vauva tulee taloon, niin sen tietää, että sitä vähää ei raski laittaa pientä hoitoon, mitä nyt jo tuon 5v raskii.

Mie oon kokoajan ukon kans kahdestaan.. Tylsää on kun aika menee vaan mun ollessa koneella ja ukon maatessa sohvalla katsomassa jimiä tai sitten hän nukkuu (aloittanut vasta masennuslääkityksen ja sen vuoksi häntä ei kiinnosta mikään )
Itsellänikin tulee saamaton ja laiska olo kun toinen vaan makaa ja naama norsun v*tulla..
Yksin saan kokata ja tehdä kotitöitä.. no nekään ei mua jaksa innostaa miehen saamattomuuden vuoksi.

Olisi niin mukavaa kun toinen auttais niin jo itselläkin löytyisi innostusta

Saanko kysyä neuvoja että miten piristää meidän arkea täällä kotosalla???

Kyllä nautitaan!! En aio sunnuntai-aamuna nousta vasta kun puolilta päivin sängystä. Köllitään yhdessä miekkosen kans, ja muistellaan 10:tä viimeistä vuotta.
En kyllä olis uskonu, että näin kauan tuon miehen kanssa olen, mutta... Miksi vaihtaa toiseenkaan, kun ei parempaa voi saada? :heart:

10v on kyllä nykyään saavutus! :attn:
sitä odotellessa. perässä tullaan. :D

Niin, ajattele, me oltiin 16 kun ruvettiin seurustelemaan, ja syksyllä mentiin kihloihin ( syyskuun alussa on siis 10v kihlajaispäivä ). Kukaan meidän lähipiiristä ei olis uskonu, etä me 10v päästä yhä eletään yhdessä. Kieltämättä ei itsekään...

Niin, ajattele, me oltiin 16 kun ruvettiin seurustelemaan, ja syksyllä mentiin kihloihin ( syyskuun alussa on siis 10v kihlajaispäivä ). Kukaan meidän lähipiiristä ei olis uskonu, etä me 10v päästä yhä eletään yhdessä. Kieltämättä ei itsekään...

oho! :o
meillä olisi olu ex:n kaa 9v vuosipäivä tän vuoden alussa. olin 15v kun tavattiin. ehittiin kyllä naimisiin ja 2 lasta tuli mutta ei se sit toiminukkaan. :whistle:

oho! :o
meillä olisi olu ex:n kaa 9v vuosipäivä tän vuoden alussa. olin 15v kun tavattiin. ehittiin kyllä naimisiin ja 2 lasta tuli mutta ei se sit toiminukkaan. :whistle:

Me tosiaan oltiin 17 kun mentiin kihloihin. Myöhemminkin oltais tietty ehditty... Mutta pääasiahan on, että me ollaan tässä :heart:
Mun isosisko soitti tänään, ja kerroin sit, että on lopultakin 2 keskinen viikonloppu edessää ja että sunnuntaina on vuosipäivä, niin sekin kauhisteli, että ei hyvänen aika, 10v on kyllä pitkä aika. Saa nähdä, minkälaiset seuraavat 10v tulee olemaan B)

Yhteistyössä