Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ethän suutu, kun sanon, että sama täällä. Alkaa vasta huomenna, kun esikoinen lähtee riparille ja kuopus lentää papan luokse =) Minulla on rautua kylmässä ja menut suunniteltu =)
Alkuperäinen kirjoittaja hävytön:mepä ollaan joka toinen viikonloppukahdestaan!!! lällääää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:B) Lällääälläääälläää !!
Mies vie aamulla tytön anoppilaan hoitoon, ja saadaan olla huomisilta ja sunnuntai-aamu ihan kahdestaan :heart: Ollaan oltu 10v yhdessä ja siksi tämmönen ihanuus odotettavissa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nauttikaa! :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mä taas kaipaisin sen yhen viikonlopun edes ilman lapsia |O mut kai mullesuodaan ses it ku ne on aikuisia....
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nauttikaa! :heart: :hug:
Kyllä nautitaan!! En aio sunnuntai-aamuna nousta vasta kun puolilta päivin sängystä. Köllitään yhdessä miekkosen kans, ja muistellaan 10:tä viimeistä vuotta.
En kyllä olis uskonu, että näin kauan tuon miehen kanssa olen, mutta... Miksi vaihtaa toiseenkaan, kun ei parempaa voi saada? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nauttikaa! :heart: :hug:
Kyllä nautitaan!! En aio sunnuntai-aamuna nousta vasta kun puolilta päivin sängystä. Köllitään yhdessä miekkosen kans, ja muistellaan 10:tä viimeistä vuotta.
En kyllä olis uskonu, että näin kauan tuon miehen kanssa olen, mutta... Miksi vaihtaa toiseenkaan, kun ei parempaa voi saada? :heart:
10v on kyllä nykyään saavutus! :attn:
sitä odotellessa. perässä tullaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nauttikaa! :heart: :hug:
10v on kyllä nykyään saavutus! :attn:
sitä odotellessa. perässä tullaan.![]()
Niin, ajattele, me oltiin 16 kun ruvettiin seurustelemaan, ja syksyllä mentiin kihloihin ( syyskuun alussa on siis 10v kihlajaispäivä ). Kukaan meidän lähipiiristä ei olis uskonu, etä me 10v päästä yhä eletään yhdessä. Kieltämättä ei itsekään...
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oho!![]()
meillä olisi olu ex:n kaa 9v vuosipäivä tän vuoden alussa. olin 15v kun tavattiin. ehittiin kyllä naimisiin ja 2 lasta tuli mutta ei se sit toiminukkaan.![]()