Alkuperäinen kirjoittaja mym:Huomaatko ap olevasi hieman negatiivinen?
Asusta: "Kun ei viittis ostaa mitään naamiaisasuja tota varten ." "Musta ei mikään ihana hääidea. " "En mä osaa mitään meikkejä tehdä vampyyriks enkä mikskään muukskaan."
" Tossa vois olla ideaa. Ainoo vaan et meidän muksulla ei juuri oo hiuksia mitä laittaa ponnarille..."
Lahjasta: " Kutsussa ei oo tilinumeroo joten ainakaan tilille ne ei rahaa halua.""musta raha on hieman hölmö lahja. "
Ajankohdasta: "Eikö tuo kellon aikakaan oo lapsiperheelle paras mahdollinen (klo 16)"
Ei kai kaikesta tarvitse tehdä ongelmaa! Sait monta hyvää ehdotusta esim. puekutumiseen. Kyllähän yleensä aina häihin ostetaan asu tai ainakin asusteita, mutta sinä et halua ostaa asua, et asusteita. Et myöskään halua maskeerata ja lasten hiuksiakaan ei pysty laittamaan (voisihan niille ostaa teeman mukaisesti peruukit ja peruukeille olisi varmasti jatkossakin käyttöä leikeissä ja naamiaisissa). Ja kuinkas tuo kellonaikakin niin vaikea on lapsiperheelle?
Mä oon aina pukeutunu häihin kaapista löytyviin juhlavaatteisiin ja asusteita en juuri käytä. Tällä hetkellä ei todellakaan oo rahaa ostaa mitään uutta. Katos kun joillekkin se voi olla ihan taloudellinen juttu. Kellonaikakin on vaikee sen takia kun mukana on tuo 1v ja kotiin sit ajomatkaa melkein pari tuntia. Voishan tiettyy olla tuolla paikkakunnalla (tämä harkinnassa) yötä, mut se tuo taas lisäkustannuksia. Tuo pienin kun ei jaksa valvoo kovin myöhään. Menee nukkumaan n. klo 20. Eli juhlissa kerittäs olemaan tunti tai pari. Enemmän menee siis aikaa itse matkoihin kun perillä oloon...