Haikeutta ilmassa - ja paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Täällä olen pakkaillut jo pieniä vauvanvaatteita eteenpäin, äitiysvaatteiden myyntiä miettinyt ja kantoliinaa ja muuta tavaraa pistämässä myyntiin.

Meillä siis kaksi lasta, ja siihen se jääkin, mutta vauvakuume on kova. Jotenkin sitä oli ajatellut niin pitkään, että haluaisi 3 lasta. Järki sanoo yhtä, ja sydän toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se on haikeaa kieltämättä. :| Minäkin laittelin jo pieniä vaatteita pois vähän surussamielin vaan kyllä se meidän lauma on näissä neljässä täynnä. =)

No neljästä minäkin olen haaveillut, sitten ajatellut että jää kolmeen ja tosiasia taitaa olla tässä ja nyt, eli kaksi.

:hug: mä olen ihan ilolla pistänyt kaiken kiertoon.

ja hei, jos teille kolmas tulee niin taatusti vauvan vaatetta ja muuta roipetta tulee ovista ja ikkunoista. nyt saat enemmän säilytystilaa B)

Oi, tuli niin surullunen olo puolestasi.. Jotenkin ajattelisin, että jos on noin haikeaa, onko se kolmas sitten ihan mahdoton ajatus kuitenkaan??

Itse olin kakkosen jälkeen varma, ettei meille enää vauvaa tule,mutta vetkutin myyntejä, ja niinhän se kolmas sieltä sitten tulikin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Oi, tuli niin surullunen olo puolestasi.. Jotenkin ajattelisin, että jos on noin haikeaa, onko se kolmas sitten ihan mahdoton ajatus kuitenkaan??

Itse olin kakkosen jälkeen varma, ettei meille enää vauvaa tule,mutta vetkutin myyntejä, ja niinhän se kolmas sieltä sitten tulikin...

ikää alkaa olla jo paljon, meillä meni näiden kahden lapsen saamiseen niin pitkä aika. Ja tämä pikkuvauva-aika on rankkaa meidän perheessä, eli mies on ehdottomasti sitä mieltä että kaksi riittää. Ja tuntuu, ettei itse enää jaksaisi sitä huolta siitä, onko kaikki hyvin.

Minulla oli kyllä esikoisen ollessa vauva ihan mieletön vauvakuume, ja jotenkin se laantui, eli toivon että tämäkin olo vielä laantuu. Tuntuu vaan, että kaikilla tutuilla ja sukulaisilla on vähintään se 3 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

ikää alkaa olla jo paljon, meillä meni näiden kahden lapsen saamiseen niin pitkä aika. Ja tämä pikkuvauva-aika on rankkaa meidän perheessä, eli mies on ehdottomasti sitä mieltä että kaksi riittää. Ja tuntuu, ettei itse enää jaksaisi sitä huolta siitä, onko kaikki hyvin.

Minulla oli kyllä esikoisen ollessa vauva ihan mieletön vauvakuume, ja jotenkin se laantui, eli toivon että tämäkin olo vielä laantuu. Tuntuu vaan, että kaikilla tutuilla ja sukulaisilla on vähintään se 3 lasta.

Noo, kuten joku sanoikin, jos kolmas ilmoittaa tulostaan, kyllä sitä tavaraa sitten taas alkaa löytyä tutuilta ja niin edelleen. .. Ja toisaalta, en nyt tiedä lapsiesi ikiä,mutta esim se 2-3 v uhmaikä on aikas hyvä vauvakuumeen tappaja :DDD , sitä odotellessa :D

Jätä itselle muutamat helmivaatteet säilytettäväksi, niin se ei ole niin haikeaa =) Mulla on noille kaikille joku pikkuvaate muistolaatikossa säilytyksessä, saavat sitten pitää niitä vaikka omilla lapsillaan, jos tahtovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jätä itselle muutamat helmivaatteet säilytettäväksi, niin se ei ole niin haikeaa =) Mulla on noille kaikille joku pikkuvaate muistolaatikossa säilytyksessä, saavat sitten pitää niitä vaikka omilla lapsillaan, jos tahtovat.

Niin olen tehnytkin. Tämä on oikeasti hullua, minusta on vielä haikeampaa luopua äitiysvaatteista: olen nauttinut kummastakin raskaudesta täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Niin olen tehnytkin. Tämä on oikeasti hullua, minusta on vielä haikeampaa luopua äitiysvaatteista: olen nauttinut kummastakin raskaudesta täysillä.

Mutta voithan säästää ne, ehkä joskus joku sinulle läheinen saa lapsen, ja sitten olet valmis niistä luopumaan ilman haikeutta

Meillä on kolme, miehelle ois riittänyt se kaksikin. Itsellä oikein rintaa puristi ja kauhea vauvan kaipuu. Ja itseasiassa tunnen sen saman tunteen vähitellen taas. Mutta tuskin meille enää neljättä tulee. Tosin olemme nuoria eli ei tarvi edes päättää vielä. :)

Mutta itse en pysty myymään noita 50 ja 56 senttisiä enkäedes yritä. Ja muista kokoluokista olen säästänyt ne ihanimmat ja pidetyimmät. Muuten myyn kyllä, koska uutta saa ja tahtoisinkin jos neljäs tulisi. Olen jokaiselle hankkinut kyllä uutta vaikka on pienellä ikäerolla.

Nuorin nyt 11kk.

Tuttu juttu, pahalta tuntuu, ja meillä kuiteskin jo 4 lasta ja todellakin riittää meille!!
Mutta se luopumisen tuska on jotain aivan kauheaa, et enää saa pientä vauvaa rinnalle tuhisee...
Meillä nuorin on nyt 2v 9kk, ja nyt alan kamoja hävittelee...

Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
:hug:
mä en ole tehnyt the päätöstä, enkä teekään, ettei tule suotta haikeus. antaa ajan viedä =) . neljännestä etäisesti haaveilen :)

Meillä mies ei enää halua :/
Eli en mäkään varsinaisesti tehnyt päätöstä.

Tohon miehen haluamiseen sen verran, että meillä oli lapsiluku täynnä 3 jälkeen, ja mieshalusi neljännen :D ite hannasin aikani vastaan, kunnes myönnyin ja päivääkään en ole kyllä katunut

Yhteistyössä