Häiritseekö sinua, jos miehelläsi on pieni???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oikeasti, en ymmärrä, miten jotkut viittii vielä väittää, ettei koolla ole väliä. Ne huijaavat itseään ja miestään. Eihän toki pienelle munalle voi mitään, ellei leikkauksessa käy, mutta ei sellaisesta kyllä tyydytystä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei häiritse, koska ensinnäkin kaikki lähtee omasta päästä, eli täytyy itse haluta ja tuntea itsensä, jotta tietää mitä se iso o vaatii.
Toiseksi; harva saa pelkässä yhdynnässä ja sitä vehjettä voi ja pitääkin käyttää muutenkin ja touhuta muutakin.

Ei sillä koolla mitään orgasmia tehdä. Itselläni aikanaan oli mies jolla erittäin iso, enkä kovin usein hänen kanssaan saanut, vaikka kestoakin riitti.

Kaikki lähtee omasta itsestä ja siitä miten sitä seksiä harrastaa. Pelkkä yhdyntä ei auta eikä riitä, vaikka olisi miten iso.

Nuorena oli kokemusta jätistä; sain pelkästä yhdynnästä, oli kokemusta pienemmästäkin, silloinkin sain, isoooon O.n kummassakin tapauksessa. Vanhempana pitää ärsyttää vähän enemmän, eli lyhyesti esileikkejä enemmän ja taas saan, ja joskus en enää saa pelkästä yhdynnästä, mutta siis tiedän että se on mahdollista miten päin vaan..

Mun miehellä on sellainen keskiverto, n. 14-15 cm ja keskivertopaksu. Se on just sopiva, alatiesynnytysten jälkeenkin. Oon treenannut noita ilolihaksia jo teinistä, tiedän että liian löysä en varmasti ole.
Liian iso on huono, liian pieni ois todellakin pettymys. Ei emätin ole tunnoton elin. Sieltä löytyy tietystä kohti esim. g-piste ja samoin on mukavaa, kun sisään tullessa on ahdasta ja tuntee koko ajan lihaksilla ett sisällä ollaan. Mut tärkeää on sekin, että osaa vehkeitään käyttää, eikä vain töki menemään.
Olis aika turhauttavaa kysellä, että ootko jo siellä jne. En ymmärrä naisia joille koolla ei ole mitään väliä. Liian ison kanssa olis tuskallista.

Mun nyksällä on pienehkö vehje, mutta parasta seksiä häneltä saan. Ja jopa o:n yhdynnässä, mitä ei koskaan aikasemmin ole tapahtunut. Ei se koko oikeesti nyt ihan niin tärkeä asia voi olla. Tai no, ei ainakaan ole mulle.

Vaikka periaatteessa sillä koolla ei ole merkitystä, niin tiedän että itse en edes alkaisi suhteeseen miehen kanssa joka ei tyydyttäisi mua sängyssä. Parisuhteen yksi peruspilareista kuitenkin on hyvä seksielämä ( mun mielestäni ).
Toisaalta en myöskään olisi suhteessa miehen kanssa joka laukeaa minuutissa ja unohtaa partnerinsa tarpeet saman tien.

Eksälläni ja nyxälläni on molemmilla suht isot ja paksut,etenkin exällä.He ovat molemmat paljastuneet myös vahvasti seksiriippuvaisiksi,eikä päivääkään ole tainnut olla,ettei nyxäkään olisi vongannut,valittanut,viitannut seksiasioihin,vaikka olen viime ajat ollut raskaana ja synnyttänyt.

Heidän välissään seurustelin miehen kanssa,jolla oli pieni.Se ei tosiaan tuntunut missään,mutta ei sattunutkaan koskaan ja mikä parasta,mies ei ollut mikään sellainen,että varustus olisi noussut päähän.Hän oli kaikin tavoin nöyrempi ja kiltimpi ihminen.

Missään tapauksessa en päätynyt miesten kanssa yhteen koon perusteella,vaan muiden asioiden.Miehet vain ajan mittaan ovat paljastuneet seksiaddikteiksi.

Häiritsisi ja paljon. Oon kokeillu pientä, tavallisen kokoista ja helkkarin suurta :D Ja tavallinen on musta paras. Liian iso helposti sattuu ja liian pieni ei tunnu miltään.

Tässä myös minun mielipide. Mulla on ollut 15 seksikumppania, joista yhdellä oli "liian pieni" eli luokkaa 10cm x 3 cm paksu, ja parilla niin iso että olisi pidemmällä tähtäimellä varmasti huonontanut seksielämän laatua (onneksi olivat vaan panokavereita :D). Iso on kuriositeettina kiva kokeilla, mutta normikäytössä sellainen tavallisen kokoinen on ehdottomasti paras, eikä normaalikoon sisällä sillä koolla ole sitten oikeasti väliä.

Yhteistyössä