Häiritseekö sinua, jos miehelläsi on pieni???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja 22:
Mistä se koko mitataan, ylä- vai alapuolelta?
Tulee nimittäin eri tulos.
Mikä on keskiverto koko ja kummalta puolelta mitattuna?

Tää muakin kiinnostaa.

Jaaha ja taas on jotkut urpot teinit pervot paikalla.

Mittailetteko te naiset tosiaan vehkeitä?

Oletteko tosiaan naiset koskaan miettineet, mitä miehet sanoisivat teidän löysistä römpsistänne, jos eivät olisi niin hienotunteisia?
Kertoisivat suoraan sen, että joutuvat ajattelemaan jotain seksipommeja, että saisivat orkun kanssanne, koska ei tunnu miltäään...

Onko se joku pienimunanen jo ruikuttamassa?

Ilmesesti.. Minkä helkkarin takia täytyy sitte vongata seksiä jos ne "römpsät" on niin löysiä? Kai niillä nyt terveet kädet on..

Heh! Joo oon aika pienimunainen... kun ei ole sitä ollenkaan, vain tiukka römpsä;)

Mistä tiiät onko tiukka?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tää muakin kiinnostaa.

Jaaha ja taas on jotkut urpot teinit pervot paikalla.

Mittailetteko te naiset tosiaan vehkeitä?

Oletteko tosiaan naiset koskaan miettineet, mitä miehet sanoisivat teidän löysistä römpsistänne, jos eivät olisi niin hienotunteisia?
Kertoisivat suoraan sen, että joutuvat ajattelemaan jotain seksipommeja, että saisivat orkun kanssanne, koska ei tunnu miltäään...

Mä olen kyllä suoraan kysynyt, että tuntuuko löysältä etenkin kun olen 4 synnyttänyt. No ei kuulemma ole muuttunut kuin paremmaksi vaan. Ja mieheltä tulee siis syöksy parissa minuutissa.
Ja tämän aloituksen tarkoitus ei ollut loukata itseään pienimunaiseksi kokevia miehiä. Minä saan kysyä muiden kokemuksia ja tuntemuksi eikä siitä kannata ulkopuolisen loukkaantua. Edes mun oma mieheni ei tästä loukkaantuisi. Voisin luetuttaa koko ketjun hänellä. Tiedän, että hänen itsetuntonsa kestää sen tiedon, että hänellä on vähän pienehkö penis.

Kamoon hei :D Ei se ukko uskalla pilluasi väljäksi sanoa kysyttäessä. Haluaa säilyttää kotirauhan ja pysyä hengissä.

No ei mun ukko mua haukkunukkaan, oli eräs toinen ennen ukkoa. Ja kuulemma rakastaa mua ja välittää musta vieläkin. Joo, vissiin kun loukkaa tuolleen. Ukko ei ole kertaakaan valittanut. I rest my case, jaksa jauhaa samaa kokoajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Heh heh. Voikun sitä ei ihminen rakastuessaan voi tietää, että millainen vehje miehellä on.

Joo, en kyllä mäkään tienny ja sänkyyn mentiin vasta kolmen viikon kuluttua seurustelun aloittamisesta. Mut en tiiä olisiko suhteesta tullu sen kummenpaa jos pili olis ollu pieni. Mun tunteet olis luultavasti laimenneet.
Seksi on mulle niin tärkeä osa suhdetta että turhautuisin semmosen pienen kanssa ja sitä myöten alkas ärsyttää koko mies.

Näinpä minullakin. Ehkä olen sitten pinnallinen tai itsekäs tai mitä ikinä, mutta mun on kamalan vaikee kuvitella että alkaisin vakavaan suhteeseen semmoisen nakkimunan kanssa... Ja toisaalta mulla on aina ollu tapana tehdä koeajo ENNEN kun ehdin rakastua korviani myöten. On toistaiseksi ollut ihan pätevä tapa tämäkin...

Nykyisellä on semmoinen keskiverto, edellisellä oli suurehko, sitä edeltävällä pienehkö. Kaikkien kanssa on hyvää seksiä saanut harrastaa, nykyisen kanssa eniten. Isommissa on sitä vikaa että alkaa sattumaan helposti, siinä menee joskus kyllä sitten into kokonaan. Pieni ei niin haittaa jos muuten osaa hommansa. Mutta on tämä tämmoinen keskikokoinen just passeli ja muutenkin on mies hyvä käsistään :p .

Jos ap:ta oikein ahdistaa niin oisiko se dildo tosiaan vaihtoehto? Monia miehiä kiihottaa kun nainen tyydyttää itseään tai että saa itse tyydyttää naista. Voisin kuvitella että kun mies käyttää dildoa ja antaa suuseksiä samalla niin johan tuntuisi jossakin ;)

Vaikea sanoa, en oo koskaan ollu semmosen kanssa, jolla olis hirmu pieni. Mutta viimeisimmällä oli hirmu iso ja kyllä sekin vaan häiritsi. :/ Kun sattui! Ja piti olla varovainen, esim. takaapäin ei todellakaan voinut vaan pistää menemään, koska mua sattui niin lujaa! Eli ei se jättikokokaan mitään onnea ja auvoa tuo...

Ootko muuten seksuaalisesti tyytyväinen? Osaako sun mies tyydyttää sut suullaan tai käsillään? Pidätkö muuten seksistänne?

en ole vielä kokenut "tuntumatonta" penistä, vaikka pienin mitä olen nähnyt ja kokenut olikin aika pieni, liian suurista ja kipeätä tekevistä sen sijaan on kokemusta.
Jotenkin olen taipuvainen ajatteleen ettei se rakastelun nautinnollisuus ole senteistä kiinni, kun oikein toista rakastaa ja haluaa siinä omat paikat tulee niin vastaanottaviksi,herkiksi ja myös tiukemmiksi (lisäntyneen verenkierron aiheuttama turvotus tekee paikat tiukemmaksi) että tuntuu pienempikin penis hyvältä, ja vastaavasti myös mies nauttii jo pelkästään naisen kiihottomisen näkemisestä ja kokemisesta, ja tuntumasta tietysti myös, eli tärkein sukupuolielin ei sijaitse jalkojen välissä ei miehellä eikä naisella, vaan korvien välissä...
mutta tämähän on taas niitä muumion mielipiteitä, joka käsilaukun vakiovarustukseen mittanauha ei kuulu
*avaa sateenvarjon kakkasateen varalta*

Eikös tuo emätin ole aika tunnoton elin? Muutenhan synnytys sattuisi vielä pahemmin. Väliäkö sillä, vaikkei tuo kikkeli siellä tuntuisikaan, kunhan mies samalla hieroo klittaa?

Ei ole tunnoton todellakaan! :o

Siinä on ihan oma tunteensa, kun se kalu sinne uppoaa, ja se todellakin tuntuu hyvälle. Vaikka itse saankin orgasmin vain klitorista kiihottamalla, niin en emätintä missään nimessä tunnottomaksi kutsuisi. Kyllä se yhdyntä vain tuntuu äärettömän hyvältä, kun siinä on sellainen "imu" päällä.

Niin ja mun miehellä on keskimittainen, ja erittäin toimiva vehje. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Vaikea sanoa, en oo koskaan ollu semmosen kanssa, jolla olis hirmu pieni. Mutta viimeisimmällä oli hirmu iso ja kyllä sekin vaan häiritsi. :/ Kun sattui! Ja piti olla varovainen, esim. takaapäin ei todellakaan voinut vaan pistää menemään, koska mua sattui niin lujaa! Eli ei se jättikokokaan mitään onnea ja auvoa tuo...

Ootko muuten seksuaalisesti tyytyväinen? Osaako sun mies tyydyttää sut suullaan tai käsillään? Pidätkö muuten seksistänne?

no en mä ole muutenkaan tyytyväinen eli ehkä ongelman ydin on sitten siinä. mä en enää oikeestaan näe siinä muuta hyvää, että kunhan mies on tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:

no en mä ole muutenkaan tyytyväinen eli ehkä ongelman ydin on sitten siinä. mä en enää oikeestaan näe siinä muuta hyvää, että kunhan mies on tyytyväinen.

Ehkä se ongelman ydin on tosiaan jossain muualla kuin siinä koossa. Jos et muutenkaan ole tyytyväinen niin ehkä pistät sen kaiken peniksen koon syyksi, vaikkei se kaikki sitä oliskaan.

Mietin hetken ja totesin, et ei mua ehkä haittais, et miehellä on pieni, jos muuten menis hyvin ja seksi toimis. Oonhan mä sitä ollut naisenkin kans niin että... Mutta dildon kyl hankkisin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja tinqu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
En alkais mihinkään pienimunaisen kanssa.

:laugh: :laugh: peesi :laugh:

teillä vaan on liian iso pesä.

Niimpä. Ei nähdä malkaa omassa silmässä.

Neljä lasta ja kaikki tullu sektiolla. Ja osaan harjoittaa lihaksiani kyllä. ;) Ei se pieni vain tunnu yhtä hyvältä kuin iso.

Voin sanoa, että häiritsis! Mun miehellä on suurehko penis ja kyllä se vaan tuntuu hyvälle. Vaikka mies ei ollutkaan suhteen alussa kamalan hyvä seksihommissa niin kyllä siitä on vuosien saatossa kehkeytynyt oikein hyvin tyydyttävä tapaus! ;)

Tää muakin kiinnostaa.

Tästähän on tehty melkein tiedettä:

http://netti.nic.fi/~populus/koko.html

Syötin luvut ja yllätyin positiivisesti. Olenkin kankimies. Se vaikuttaa itsetuntoon enemmän kuin miehet kehtaavat myöntääkään.

Mun miehellä on pieni, mutta kuitenkin suhteellisen paksu. Itselläni on aika tiukat paikat ja ikinä ei ole haitannut. Päin vastoin, pienemmällä voi tehdä ilman,että tarttee pelätä, että sattus.

Ei se ukko uskalla pilluasi väljäksi sanoa kysyttäessä. Haluaa säilyttää kotirauhan ja pysyä hengissä.

Mikä sai ulvilalaisen neljän lapsen kotiäidin surmaamaan miehensä? :laugh:

Tää on nyt ihan mustaa huumoria, mutta ilmeisesti se kotiäitiys pisti pään sekaisin.
Mutta siis kauhea kohtalo lapsilla , luoja heitä siunatkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ei se ukko uskalla pilluasi väljäksi sanoa kysyttäessä. Haluaa säilyttää kotirauhan ja pysyä hengissä.

Mikä sai ulvilalaisen neljän lapsen kotiäidin surmaamaan miehensä? :laugh:

Tää on nyt ihan mustaa huumoria, mutta ilmeisesti se kotiäitiys pisti pään sekaisin.
Mutta siis kauhea kohtalo lapsilla , luoja heitä siunatkoon.

Annumamma katuu sitä, että meni kysymään asiaa... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tehkää lantionpohjan lihaksia. Ei se mieskään siitä muuten mitään tunne. Se penis tuntuu paremmalta, jos se on kunnolla kova. ;)

Kyllä noin on. Löysällä vehkeellä ei pidä lähteä yrittämään.

Yhteistyössä