Onko perstuntuma, tai tässä tapauksessa pikemminkin pimpstuntuma, se, että isokaluiset miehet eivät ole viitsineet opetella sitä rynkytystä hienostuneempia rakastelutekniikoita kun taas pienikaluiset ovat joutuneet kompensoimaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Kyllä mua häiritsis. Pikkunakki ei ole miehekäs. Ja mä haluan miehen enkä pikkupoikaa. Toki miehisyyteen muutakin vaaditaan, mutta koko paketin pitää olla kondiksessa, että mulle kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko perstuntuma, tai tässä tapauksessa pikemminkin pimpstuntuma, se, että isokaluiset miehet eivät ole viitsineet opetella sitä rynkytystä hienostuneempia rakastelutekniikoita kun taas pienikaluiset ovat joutuneet kompensoimaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko perstuntuma, tai tässä tapauksessa pikemminkin pimpstuntuma, se, että isokaluiset miehet eivät ole viitsineet opetella sitä rynkytystä hienostuneempia rakastelutekniikoita kun taas pienikaluiset ovat joutuneet kompensoimaan?
Alkuperäinen kirjoittaja niih:Kyllä siihen seksistä nauttimiseen liittyy se rakkauskin. Omaa miestä rakastaa eikä ole siksi niin kriittinen.
Mulla ei ole ollut kuin noin 20 seksikumppania ja minä olen kyllä sitä mieltä että keskimäärin pienivehkeiset panostaa seksiin enemmän kuin ison omistavat jotka ilmeisesti luottavat vain kokoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Kyllä mua häiritsis. Pikkunakki ei ole miehekäs. Ja mä haluan miehen enkä pikkupoikaa. Toki miehisyyteen muutakin vaaditaan, mutta koko paketin pitää olla kondiksessa, että mulle kelpaa.
Ai palstan ylipainoiset, hikiset, väljän pillun omaavat, pelkän peruskoulun käyneet yyhoojokinorsut kelpuuttavat vain täydellisiä miehiä itselleen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Kyllä mua häiritsis. Pikkunakki ei ole miehekäs. Ja mä haluan miehen enkä pikkupoikaa. Toki miehisyyteen muutakin vaaditaan, mutta koko paketin pitää olla kondiksessa, että mulle kelpaa.
Ai palstan ylipainoiset, hikiset, väljän pillun omaavat, pelkän peruskoulun käyneet yyhoojokinorsut kelpuuttavat vain täydellisiä miehiä itselleen![]()
![]()
hmph. mun mies on ainakin täydellinen mulle. en mä muuten sen kanssa oliskaan.en mä minkään epätäydellisen kanssa haluais olla. eikä mun mieskään sen puoleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Kyllä mua häiritsis. Pikkunakki ei ole miehekäs. Ja mä haluan miehen enkä pikkupoikaa. Toki miehisyyteen muutakin vaaditaan, mutta koko paketin pitää olla kondiksessa, että mulle kelpaa.
![]()
hmph. mun mies on ainakin täydellinen mulle. en mä muuten sen kanssa oliskaan.en mä minkään epätäydellisen kanssa haluais olla. eikä mun mieskään sen puoleen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Kyllä mua häiritsis. Pikkunakki ei ole miehekäs. Ja mä haluan miehen enkä pikkupoikaa. Toki miehisyyteen muutakin vaaditaan, mutta koko paketin pitää olla kondiksessa, että mulle kelpaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Pakko tähän kertoo...Kerran vuosia sitten menin sänkyyn silloisen ihastukseni kanssa.. vOi hyvä jumala. Todellinen prinssinakki efekti. Valehtelematta pituus arviolta 5cm ohut, ja "lötky" täydessä erektiossa.
Ei tuntunut missään, ei yhtään missään.Siinä minuutin ajan mietin et onkohan se edes sisällä
Sen lisäksi aktin kesto oli about minuutin. Mua oksetti, puistatti ja iletti ihan tosissaan...vieläkin nousee karvat pystyyn kun edes ajattelee asiaa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Pakko tähän kertoo...Kerran vuosia sitten menin sänkyyn silloisen ihastukseni kanssa.. vOi hyvä jumala. Todellinen prinssinakki efekti. Valehtelematta pituus arviolta 5cm ohut, ja "lötky" täydessä erektiossa.
Ei tuntunut missään, ei yhtään missään.Siinä minuutin ajan mietin et onkohan se edes sisällä
Sen lisäksi aktin kesto oli about minuutin. Mua oksetti, puistatti ja iletti ihan tosissaan...vieläkin nousee karvat pystyyn kun edes ajattelee asiaa....![]()
aika karmiva kokemus! ei onneks oo omalle kohdalle sattunut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja 22:Mistä se koko mitataan, ylä- vai alapuolelta?
Tulee nimittäin eri tulos.
Mikä on keskiverto koko ja kummalta puolelta mitattuna?
Tää muakin kiinnostaa.
Jaaha ja taas on jotkut urpot teinit pervot paikalla.
Mittailetteko te naiset tosiaan vehkeitä?
Oletteko tosiaan naiset koskaan miettineet, mitä miehet sanoisivat teidän löysistä römpsistänne, jos eivät olisi niin hienotunteisia?
Kertoisivat suoraan sen, että joutuvat ajattelemaan jotain seksipommeja, että saisivat orkun kanssanne, koska ei tunnu miltäään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häiritseekö sinua jos sinulla on väljä toosa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja 22:Mistä se koko mitataan, ylä- vai alapuolelta?
Tulee nimittäin eri tulos.
Mikä on keskiverto koko ja kummalta puolelta mitattuna?
Tää muakin kiinnostaa.
Jaaha ja taas on jotkut urpot teinit pervot paikalla.
Mittailetteko te naiset tosiaan vehkeitä?
Oletteko tosiaan naiset koskaan miettineet, mitä miehet sanoisivat teidän löysistä römpsistänne, jos eivät olisi niin hienotunteisia?
Kertoisivat suoraan sen, että joutuvat ajattelemaan jotain seksipommeja, että saisivat orkun kanssanne, koska ei tunnu miltäään...
Mä olen kyllä suoraan kysynyt, että tuntuuko löysältä etenkin kun olen 4 synnyttänyt. No ei kuulemma ole muuttunut kuin paremmaksi vaan. Ja mieheltä tulee siis syöksy parissa minuutissa.
Ja tämän aloituksen tarkoitus ei ollut loukata itseään pienimunaiseksi kokevia miehiä. Minä saan kysyä muiden kokemuksia ja tuntemuksi eikä siitä kannata ulkopuolisen loukkaantua. Edes mun oma mieheni ei tästä loukkaantuisi. Voisin luetuttaa koko ketjun hänellä. Tiedän, että hänen itsetuntonsa kestää sen tiedon, että hänellä on vähän pienehkö penis.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En alkais mihinkään pienimunaisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinqu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En alkais mihinkään pienimunaisen kanssa.
![]()
peesi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja tinqu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En alkais mihinkään pienimunaisen kanssa.
![]()
peesi
![]()
teillä vaan on liian iso pesä.