Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on se muutaman kerran ollu yön pois ku on sammunut jonnekin.Ei mitenkään säännöllisesti.Ja koskaan en oo saanut todisteita siitä,että missä on yönsä viettänyt,mutta en oo sitä sillä lailla epäillytkään,kun ei oo ollut sitten siihenkään syytä.
Nyt meillä on vain ollut kovasti ongelmia suhteessa,niin aloin epäileen asioiden todellista laitaa.
Oon niin hyvä sulkemaan silmät ja näkemään totuuden.Taaskaan en edes tiiä mikä totuus on tässä tapauksessa
Sinun ukkosi suhteen alkoi kyllä mietityttämään.. Exälle tekstaus on musta aika epäilyttävää. Toisten mielestä ok. mutta kyllä minä ainakin omalle miehelleni kertoisin että mitä olemme jutelleet puhelimessa ja näyttäisin viestejä miehelleni,ettei hän turhaan olisi mustasukkainen.
Eli voisithan kysyä että mitä ne tekstailivat,että saatko nähdä viestit, jos ei näytä niin tokihan hän salailee jotain,ja jos suuttuu että epäilet ja et luota häneen niin vastaat vaan että tahdot vaan tietää että kaikki ok,ja sillähän hän saa todistettua sulle että häneen kannattaa luottaa jos näyttää viestit ja niissä ei ole mitään epäilyttävää.. mun mielestä siis pelkkä viestittely jos on seksuaalisia ajatuksia niissä,vihlailuja yms, nii se on pettämistä.
Mutta älä ole enään sinisilmäinen vaan tiedosta hänen eleensä,salamyhkäisyys,yllättävät poissaolot yms.
Minä olin exäni suhteen niin sinisilmänen,mutta kyllä mullakin alkoi raksuttaa kello,tosin vähän myöhemmin..
Yx sen pano kerran soitti sille et se tarvis kyytiä 20km päähän kotionsa,ja ilman mua,koska annan kuulemma murhaavia katseita.. ja tää muija lupas bensarahan maksaa.. oltii just et laitama nukkuu,mutta exä alko oikeen hinkumaan että päästä mut nyt viemään se,saan bensarahaakin.. sanoin että sillä eholla et mä lähen matkaan.. ei sopinu joten ei lähteny ukkokaan.. sit tuli sellanen tunne että kaikki ei nyt oo ok,otin salaa sen muijan numeron itselleni ylös paprulle.. no mieheni läks seuraavana päivänä 70km päähän omaan kämppäänsä,kun hällä alkoi työt. Seuraavana päivänä illalla hän töistä kotiin mentäessä soittaa mulle ja kysyn et jokos hän kävis laittaan mun tilille sen lainaamansa rahan kun seuraavana päivänä tarvisin sen.. ei kuulema jaksanu,tahtoi vaan suoraan nukkumaan.. ajattelin että ok,toivotin hyvät yöt.
No tää mieheni mummo soitti sit mulle ja kysy et mitäs teille kuuluu,vastasin et ihan hyvin,kävin just suihkussa ja pekka on kotona nukkumassa.
Mummo sano: Ai siellä sun luona? Ettäkö te mennykkään sinne teän kaverin luo yöksi?
Ihmettelin hetken ja vastasin hämilläni että Ei,kyllä mä olen ihan kotona ja pekka omalla kämpillä nukkumassa.
Mummo siihen: No,teänhän piti mennä sen Raisan luo..
Sanoin että nyt on varmaan joku väärinkäsitys. No,lopetettiin se puhelu ja vasta 1,5h päästä mulla napsahti päässä palikat kohalleen ja tajusin et samperin ukko,se on menny sen muijan luo.
Aloin ukkoa pommittaan,ei vastanu,puhelin kiinni.
Soitin tuntemattomalla sille muijalle ja sanoin että Annappa sille Pekalle..
Hän oli ihan hämillään ja löi luurin korvaan.. sit tulee txt että ei pekka täällä ole vaikka niin haluaisin.
(myöhemin tajusin että minähän tuntemattomalla tx,ja ties muka mun nron)
Pommitin ja pommitin ukkoa,oli pakko lähteä pihalle käveleen ja vetään henkeä kun ahisti ja täjusin että se on pettämässä mua..
ukko yhtäkkiä vastaa, on nii syyllisen kuulonen mut väitää et ei oo tehny mitään,kävin kahvilla.. Mä siihen et: niin,kahvilla kävit ja olit siellä 3h,20km päähän ajoit omasta tyttökaverista,etkö sit niinku tänne asti voinu kahville tulla.. no ei alkanu myöntää mitää,kielsi kaiken!
no lopulta junailtuani tää tyttö alkoi paljastelemaan että ne olivat makoilleet sängyllä ja suudelleet mutta muuta ei ollut tapahtunu kuulemma..
he olivat nähneet aikasempana iltanakin ja mies oli muka aikonu jättää mut ja olivat suudelleet.
Lopulta ukko sanoi että hän ei ole varma rakastaako mua enään, no sovittiin että ollaan sitten viikko ihan omissa oloissamme,ei soitella,ei tekstailla,ja EI PETETÄ!
No mustakin oli mukavaa lähteä omien kavereiden kanssa kunnolla viihteelle, ajettiin hurua kaupungilla ja oli tosi hauskaa.. no tää kuski oli Pekan hyvä kaveri ja hän kertoi että Pekalla oli auto täynnä juomaa ja sillä oli kiire toisen exänsä luo..
Siis samana iltana kun oltiin sovittu.. No,minähän hälle soitin omasta lupauksestani huolimatta,ukko vastas ja niinhän hän oli tän Minnan kanssa viihteellä ja kertoi että ollaan me vähän pussailtu.. No jätin hänet siinä puhelimessa sitten,sanoin että se oli niinku viimenen tikki!
Ukko on mua kinunnu sen jälkeen usean vuoden takas,selittäen että Mä niin rakastan sua Kaisa.. Mutta itselläni oli totaalisesti rakkaus sammunu häneen, neuvoin vaan että muistahan tulevissas suhteissas seurustella sen yhen kans vaan ja äläkä petä sitä.. toivottavasti oppi!
Nuissakaan asioissa ei olisi jäänyt kiinni ilman mun teräviä aivoja..
Aina kannattaa hiukan epäillä.. tiedän moniakin niin sinisilmäisiä ihmisiä joiden kumppani pettää toista.. tekisi mieli mennä kertomaan heidän petollisista kumppaneistaan.