Häistä. Maistraattivihkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pidetäänkö ihan junttina jos menee kumminkin siiteissä vaatteissa muttei juhlatamineissa???

Mä kuvittelin näyttäväni juntilta kun olin pukeutunu... Pelkäsin et ylipukeutunut.

Mut onneks näin vilahduksen edellisestä parista ja siinä morsian oli kans "ylipukeutunut".

että Maistraattiin mentiin ihan perus kesävaatteissa ja sandaaleissa perjantaina. Lauantaina oli sitten juhlat, jolloin kävin kampauksessa, meikissä, mulla oli tyylikäs pitkä kotelomekko sekä "hääkukat".

Tottakai myös maistraatissa voi menä naimisiin kermakakku-prinsessa-härpäkkeessä. Milloinkohan ihmiset oikeasti alkaa tajuta sen? Tai kirkossa voi mennä niissä farkuissa.

Minä ainakin menin mustissa suorissa housuissa ja juhlavassa valkoisessa topissa ja miehelläni kauluspaita, kravatti, suorat housut.

Meidän jälkeen sinne olikin menossa morsio sulhasineen oikein kermakakku puvussansa, joten ihan miten itse haluaapi :D

Tottakai myös maistraatissa voi menä naimisiin kermakakku-prinsessa-härpäkkeessä. Milloinkohan ihmiset oikeasti alkaa tajuta sen? Tai kirkossa voi mennä niissä farkuissa.

Samaa ihmettelen. Ihmettelen myös sitä, miksi joistakin on ihmeellistä jos maistraatissa on hääpuku :o Siis ne on kuiten HÄÄT jokainen pukeutuu kuten tykkää.

Tuli tuosta Moon vaan melonit ketjusta mieleen et pitääks siel olla noin hienona? Ja kukkapuskakin mukana??

T:tietämätön

tarkoittaako se, että ei ole uskossa sitä, ettei saisi olla hienona???? Suurimmalle osalle kai vihkimistapa on elämänkatsomuskysymys, eikö.

Tuli tuosta Moon vaan melonit ketjusta mieleen et pitääks siel olla noin hienona? Ja kukkapuskakin mukana??

T:tietämätön

tarkoittaako se, että ei ole uskossa sitä, ettei saisi olla hienona???? Suurimmalle osalle kai vihkimistapa on elämänkatsomuskysymys, eikö.

Yhteistyössä