Haittaako jotain jos menkkoja ei tule lainkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hisu

Vieras
Aloitin uudet e-pillerit jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen kuukautisia ei ole tullut lainkaan. Neljät peräkkäin on nyt jääneet pois. Raskaana en ole, eilen viimeksi testasin. Onko tuosta jotain haittaa? Muuten pillerit tuntuisivat sopivan yllättävän hyvin, mulla tulee yleensä niistä aina jotain vaivaa mutta nämä toistaiseksi tuntuisivat sopivan riittävän hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Sitä mä vähän pelkäsinkin... *huoh* Ekat edes jotenkuten toimivat pillerit moneen vuoteen, niin sitten ei menkat tule. Kele.

Eihän kierukan kanssakaan välttis tule. Kannattaa kysyä, mut en usko että on syytä huoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Sitä mä vähän pelkäsinkin... *huoh* Ekat edes jotenkuten toimivat pillerit moneen vuoteen, niin sitten ei menkat tule. Kele.

Eihän kierukan kanssakaan välttis tule. Kannattaa kysyä, mut en usko että on syytä huoleen.

Täytyy kysäistä kun seuraavan kerran on jotain asiaa lääkäriin. Tytöllä on ainakin korvien jälkitarkastus muutaman viikon päästä, jos silloin muistaisin.

Mulle ainakin sanoi gyne, että ei haittaa, on pikemminkin positiivinen asia, koska hb oli niin matala aina. Mulle siis laitettiin hormonikierukka. Onnellinen olen ollut kyllä ilmankin...

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Mulle ainakin sanoi gyne, että ei haittaa, on pikemminkin positiivinen asia, koska hb oli niin matala aina. Mulle siis laitettiin hormonikierukka. Onnellinen olen ollut kyllä ilmankin...

Joo, ei munkaan ikävä niitä yhtään ole. :) Joten jos tästä ei mitään haittaa ole, niin pysykööt poissa sitten! Varmistan vielä lääkäriltä joskus.

Yhteistyössä