Haittaako laihdutusta,jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaaholisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suklaaholisti

Vieras
syö yhden suklaapatukan esim.3 krt viikossa(Daim,MaxiTupla tms.)En nimittäin voi olla,jos en saa ollenkaan suklaata!Mies on sitä mieltä,et ei syödä ollenkaan,mut itse en lähtisi "absolutistilinjalle" vaan haluan edes jonkin verran..Rasvaiset ruoat ollaan kokonaan jätetty pois,pitsat,hampurilaiset..Ja megapussit(sipsit,karkit)+muu pullamössö.Mut SUKLAATA haluan,ees vähän..Sanokaa,et saa sitä syödä,kohtuudella,pliis!

Kyll ävoi syödä suklaata. yhdessä patukassa on noin kolmisensataa kilokaloria joka vastaa suunnilleen yhtä kaupan eineskanaviillokkia, litraa rasvatonta maitoa tai kolmea banaania. Joten kun sen erergiansaannin ottaa huomioon muussa päivän ruuassa, se suklaa ei lihota eikä häiritse laihtumista.

T: -35kg

saa sitä suklaata syödä (kohtuudella, kuten itse mainitsitki), mut en ehkä söis (enkä syöny 3krt.viikossa- itse pudotin painoa 30kg, n.puolessa vuodessa):) Tsemppiä sulle, kyllä ne himot karkaa, kun paino rupee tippumaan! :)

Juu,kiitos!:)Yritetään pitää karkkipäivää,mutta kun joskus viikollakin iskee se suklaanhimo(kuten tänään)niin tekisi mieli antaa hiukka periksi välillä sille himolle..Ja tänään kyllä sen itselleni suon!En levyllistä söisi vaan yhden patukan vain:) Ja sitten ahkerasti pumppaan stepperillä,kun sään vuoksi en nyt jaksa lenkille..

Kiitos tsempeistä!15 kg pitäisi saada tippumaan tässä hiljalleen..7 vuoden aikana syödyt herkut sulattaa kehosta pois:)

Minä oon syönyt jotain ateriankorvike patukoita, suklaan makuisia jos on esimerkiksi niin kiire ettei kerkiä syömään. Tulee samalla makean himo tyydytettyä. En tiedä onko kannattavaa, mutta esim jos mulla alkaa koulu illal neljältä, vedän välitunnilla ateriankorvikkeen kun en ennen koulua vielä viitsi iltaruokaa syödä.

Yhteistyössä