Halla-aho vaatii - länsiraja kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku edes heräsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ne näytä ps-äänestäjät olevan kovin tyytyväisiä ja turvattuja.

Pikkasen rakoilee, mutta eiköhän ne tosta kohta.
Edelleen aatteet ovat samat:
Suomi pidettävä Suomena suomalaisille ja maahanmuuttajille.
Eikä oteta mamuja enempää kuin pystymme hoitamaan asianmukaisesti, ettei tule integrointiongelmia varojen puutteen tms. takia.
Suomi on pysyttävä turvallisena paikkana asua ja kasvattaa lapsia.
jne.

Jos rajat olis kiinni, niin Jussi ei olis Brysselissä. Eikä hänellä olis vaimoa.
Hänenä pitäisin pienempää ääntä.
Et voi olla tosissas?
Oletko sä ihan ajantasalla?
Muut maat alkaa jo sulkea rajoja ja osa ottaa rajatarkastukset käyttöön.
Herätys nyt!
Sä tuut vähän jälkijunassa näissä asioissa. Suomi on uhan kärjessä vetovoimaisempien listalla. Ei meil riitä fyrkka, eikä ole mihin majottaa.
Oletko jo laskeskellut paljonko tää lysti meille maksaa.
Ja kyseessä ei siis ole turvapaikanhakijat koska turva ei kelvannut vaan jatkettiin vaarallista matkaa.
Just sun kaltasien takia ollaannkohta niin syvällä suossa ettei sieltä ihannoin vain nousta.
Tiesitkö että Suomi ei osaa käsitellä asianmukaisesti turvapaikkahakemuksia?
Tänne pääsee melko helposti sisään.

Miten esim. Syyriasta pääsee ilman passia Suomeen kulkematta toisen ja kolmannen maan kautta? Jos Venäjältä alkaisi valumaan samaan tahtiin pakolaisia Suomeen niin eiköhän aika pian oltaisi pyytämässä että jokin muu maa jakaisi pakolaisvastuuta - ei, kun kaikkien pakolaisten on jäätävä siihen ensimmäiseen maahan, se on reilua. Joo, toki kuvitteellinen tilanne, mutta Syyrian naapureilla täyttä totta.

Miten esim. Syyriasta pääsee ilman passia Suomeen kulkematta toisen ja kolmannen maan kautta? Jos Venäjältä alkaisi valumaan samaan tahtiin pakolaisia Suomeen niin eiköhän aika pian oltaisi pyytämässä että jokin muu maa jakaisi pakolaisvastuuta - ei, kun kaikkien pakolaisten on jäätävä siihen ensimmäiseen maahan, se on reilua. Joo, toki kuvitteellinen tilanne, mutta Syyrian naapureilla täyttä totta.

Suomeen tulijoista 3 % on Syyriasta. Loput on somaleja ja irakilaisia. Ei mulla muuta, irakilainen tuttu pariskunta oli siellä juuri lomalla... vauvan kanssa. Että niin kauhean vaarallista sielläkin on.

Suomeen tulijoista 3 % on Syyriasta. Loput on somaleja ja irakilaisia. Ei mulla muuta, irakilainen tuttu pariskunta oli siellä juuri lomalla... vauvan kanssa. Että niin kauhean vaarallista sielläkin on.

Ja pointti meni sujahtaen ohi :D

Onko syyrialaisia pakolaisia olemassa? Onko Syyriasta pitkä ja vaikea matka tänne?

Onko Irak _kaikille_ turvallinen maa? Tai Somalia? Oppositiolle, homoille, vapaa-ajattelijoille? Sinäkö et pakenisi kun tiedossa on kidutusta/kuolema jos jäät kiinni?

Ja edelleen: jos Suomeen, lähes ainoastaan Suomeen (koska tänne on pitkä metsäraja) vaeltaisi miljoonittain venäläisiä sotaa pakoon, olisiko se sinusta reilua että heidän on kaikkien jäätävä tänne ensimmäiseen turvalliseen maahan, vai olisiko ihan kiva jos Saksa/Ruotsi/Hollanti ottaisi osan vastaan?

Ja kyllä, olen jo ilmaissut tahtoni ottaa yhden perheen kotiini. Palkkani on tonnin luokkaa.

Ja pointti meni sujahtaen ohi :D

Onko syyrialaisia pakolaisia olemassa? Onko Syyriasta pitkä ja vaikea matka tänne?

Onko Irak _kaikille_ turvallinen maa? Tai Somalia? Oppositiolle, homoille, vapaa-ajattelijoille? Sinäkö et pakenisi kun tiedossa on kidutusta/kuolema jos jäät kiinni?

Ja edelleen: jos Suomeen, lähes ainoastaan Suomeen (koska tänne on pitkä metsäraja) vaeltaisi miljoonittain venäläisiä sotaa pakoon, olisiko se sinusta reilua että heidän on kaikkien jäätävä tänne ensimmäiseen turvalliseen maahan, vai olisiko ihan kiva jos Saksa/Ruotsi/Hollanti ottaisi osan vastaan?

Ja kyllä, olen jo ilmaissut tahtoni ottaa yhden perheen kotiini. Palkkani on tonnin luokkaa.

Mites aiot elättää mamuperheen? Riittääkö tonni per kk teidän kaikkien kuluihin?

Loistava keskustelu jälleen kerran :D Suvikset sättivät persuja ja halla-ahoa, mutta kukaan ei kommentoi itse asiaa. Kellään ei näytä olevan mitään järkevää argumenttia itse sanomaa vastaan, joten postataan meemejä timo soinista ja nauretaan halla-ahon istuvan brysselissä (silloin ei kai saisi kommentoida suomen asioita).

Jos joku ei vielä ole ehtinyt, niin laitetaan nämäkin:

- halla-aho on sivari
- se on kaljuuntuva
- ruma
- tuomittu rikollinen
- populisti

ja sitten persut hajoaa, takit on käännetty ja olli immonenkin on natsi....

No joko nyt voitaisi puhua itse asiasta, vai jäikö jotain olennaista vielä kertomatta?! :D :D

• Tykkää
Reactions: päätön

Eikös se ollut niin että he ovat kaikki rikkaita, kun kerta on älypuhelimet ja kaikki ;-)

Oikeesti... Pienet menot. Tonnilla pärjää hyvin kun on elämänsä suunnitellut. Yleensä kun tulee aina ne samat typerät argumentit että "ota kotiisi" tai "helppoa se on kun on kova palkka" ym. älyttömyyksiä, niin kerroinpahan etukäteen että ei ole raha- vaan inhimillisyyskysymys.

• 223

Eikös se ollut niin että he ovat kaikki rikkaita, kun kerta on älypuhelimet ja kaikki ;-)

Oikeesti... Pienet menot. Tonnilla pärjää hyvin kun on elämänsä suunnitellut. Yleensä kun tulee aina ne samat typerät argumentit että "ota kotiisi" tai "helppoa se on kun on kova palkka" ym. älyttömyyksiä, niin kerroinpahan etukäteen että ei ole raha- vaan inhimillisyyskysymys.

Onks sulla varaa satsata kymppitonni yhden henkilön yhteen ulkomaanmatkaan?

Kerro kuinka vähällä selviät mamuperheen kuukausittaisista menoista.

Mun mielestä olisi kovin inhimillistä olla ottamatta Suomeen raiskaajia, mutta sulla näyttää olevan erilaiset arvot...

Onks sulla varaa satsata kymppitonni yhden henkilön yhteen ulkomaanmatkaan?

Kerro kuinka vähällä selviät mamuperheen kuukausittaisista menoista.

Mun mielestä olisi kovin inhimillistä olla ottamatta Suomeen raiskaajia, mutta sulla näyttää olevan erilaiset arvot...

Perheeni varmasti pelastaisi minut kymppitonnilla jos minä olisin vaarassa. Olen pahoillani ettei sinulla ole rakastavaa perhettä.

"Mamut" syö hyvin halvalla, kuten minäkin kun kasvimaalta saa paljon.

Itse olen raiskauksen uhri. Enpä sitä osannut kasvoista ennustaa - olin hänen kihlattunsa. Mutta toki, syyllinen kunnes syyttömäksi tode... Eiku.

Loistava keskustelu jälleen kerran :D Suvikset sättivät persuja ja halla-ahoa, mutta kukaan ei kommentoi itse asiaa. Kellään ei näytä olevan mitään järkevää argumenttia itse sanomaa vastaan, joten postataan meemejä timo soinista ja nauretaan halla-ahon istuvan brysselissä (silloin ei kai saisi kommentoida suomen asioita).

- halla-aho on sivari
- se on kaljuuntuva
- ruma
- tuomittu rikollinen
- populisti

No joko nyt voitaisi puhua itse asiasta, vai jäikö jotain olennaista vielä kertomatta?! :D :D
Amen ja kiitos!

Perheeni varmasti pelastaisi minut kymppitonnilla jos minä olisin vaarassa. Olen pahoillani ettei sinulla ole rakastavaa perhettä.

"Mamut" syö hyvin halvalla, kuten minäkin kun kasvimaalta saa paljon.

Itse olen raiskauksen uhri. Enpä sitä osannut kasvoista ennustaa - olin hänen kihlattunsa. Mutta toki, syyllinen kunnes syyttömäksi tode... Eiku.

Sun perhe ryyppäis sen kymppitonnin (jos sun persaukisella ukollas sattuis olemaan niin paljon rahaa).

Et kykene kertomaan miten elättäisit mamut, eli jauhat paskaa.

Tätä öä olenkin koko ajan epäillyt: sua viehättää raiskarit ja muu paskasskki.

Sun perhe ryyppäis sen kymppitonnin (jos sun persaukisella ukollas sattuis olemaan niin paljon rahaa).

Et kykene kertomaan miten elättäisit mamut, eli jauhat paskaa.

Tätä öä olenkin koko ajan epäillyt: sua viehättää raiskarit ja muu paskasskki.

Argumentaatiotaito huipussaan :D

Olen sinkku, jostain kumman syystä. Elättämisestä en ole puhunut, vaan kotiini ottamisesta ja auttamisesta, uskon että ongelmilla on taipumus selvitä. Mutta toki elättäisinkin, kuten mummoani evakkoaikansa alussa elätettiin, tavalla tai toisella. Se on minun velkani, koska minä olen olemassa. Mikä on sinun argumenttisi, miksi sinulla ei ole vastuuta tai velvollisuutta auttaa toista kanssaihmistä? Mä en haluuuu ei ole argumentti.

Hah hah! Kyllä Suomessa näkyy urpoja riittävän. Syyrialaisille vanhuksille, lapsille ja naisille, tervetuloa Suomeen!
Vaan täällä näkyy olevan yksi vajakki joka haluaa tuoda irakilaisia ja somalimiehiä vaan lisää Suomeen! Irakilaiset miehetkö ne kaikki on vainottuja jotka tänne tulee? Kauhea määrä homoja, huh!

Suomisuvis se tarjoaa näille sosiaaliturvan ja elättää heitä vaikka tonnin tuloillaan :D Kohta ne samat irakilaiset on ostelemassa mun ex-miehen pizzeriaa, lyövät 80.000 € käteistä pöytään. Kauhean köyhiä raukkaparkoja. Hah hah tämä on niin nähty! :)

- halla-aho on sivari
- se on kaljuuntuva
- ruma
- tuomittu rikollinen
- populisti

Itse asiastahan ei voi puhua, koska ei vaan voi.

Argumentaatiotaito huipussaan :D

Olen sinkku, jostain kumman syystä. Elättämisestä en ole puhunut, vaan kotiini ottamisesta ja auttamisesta, uskon että ongelmilla on taipumus selvitä. Mutta toki elättäisinkin, kuten mummoani evakkoaikansa alussa elätettiin, tavalla tai toisella. Se on minun velkani, koska minä olen olemassa. Mikä on sinun argumenttisi, miksi sinulla ei ole vastuuta tai velvollisuutta auttaa toista kanssaihmistä? Mä en haluuuu ei ole argumentti.

Sinkku olet ja wanhana piikana kuolet.

Mistään sopimuksista ei tarvitse näköjään pitääkään kiinni, kun on kyse turvapaikanhakijoista. Tosin Saksa on nyt vähän herännyt, kun ensi Merkel toivotti avosylin ihan kaikki tervetulleiksi. Ja hehän alkoivat tulla.. Eli sitä saa mitä tilaa. Mutta Suomi ei ole tilannut, ja silti tänne päästetään mistään piittaamatta valtavat joukot. Eivätkö meidän ministerimme saa mitään aikaan? Ei pelkkä puhuminen, että tarttis tehdä sitä tai tätä, auta.

Kuka voi taata sen, ettei turvapaikanhakijoiden joukossa ole isiksen tänne lähettämiä. Jotka sitten, kun hetki koittaa, antavat "näytteen" taidoistaan.

Mistään sopimuksista ei tarvitse näköjään pitääkään kiinni, kun on kyse turvapaikanhakijoista. Tosin Saksa on nyt vähän herännyt, kun ensi Merkel toivotti avosylin ihan kaikki tervetulleiksi. Ja hehän alkoivat tulla.. Eli sitä saa mitä tilaa. Mutta Suomi ei ole tilannut, ja silti tänne päästetään mistään piittaamatta valtavat joukot. Eivätkö meidän ministerimme saa mitään aikaan? Ei pelkkä puhuminen, että tarttis tehdä sitä tai tätä, auta.

Kuka voi taata sen, ettei turvapaikanhakijoiden joukossa ole isiksen tänne lähettämiä. Jotka sitten, kun hetki koittaa, antavat "näytteen" taidoistaan.

Ruotsi jakaa solidaarisuutta meillekin ja ihan kysymättä. :) Varmasti osa onkin Isiksen lähettämiä värvääjiä. Tunnen muutamia mamuja itsekin, ainakin heitä oli yritetty värvätä ja muutama on lähtenytkin ihan Isiksen riveihin.

Yhteistyössä