Haluaa heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nicemantos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Hän kääntää minut vahvoilla käsillä vatsalleen..olen pöydän reunalla ...

Niin tekee ja sinä levittelet jalkojasi kunnolla ja pyllistelet hänelle. Sanot tula nussimaan tätä narttua, tule antamaan kova kullia. Mies ottaa kullista otteen ja ohjaa sen suoraan sun pilluun, yhdellä kovalla työnnöllä se menee aivan pohjan asti...uuuhhhh

Kävin kurkkimassa oven raosta , se oli se kaveri joka viimeeksikkin oli ylitöissä.

Olisi ihana olla samassa duunissa sinun kanssa...ainakin nyt mua haluttaa valtavasti

Hän työntyi märkään pilluuni yhdellä survaisulla, teki sekä kipeää että hyvää... jalkani tuskin ottaa lattiaan, pylly pystyssä odottaen taas spermalastia.

Hän työntyi märkään pilluuni yhdellä survaisulla, teki sekä kipeää että hyvää... jalkani tuskin ottaa lattiaan, pylly pystyssä odottaen taas spermalastia.

Nyt narttu mies sanoo, nyt sinut nussitaan, ja se mies nussi sinut kovalla pitkillä työnnöllä. Kuulemme kuinka sinun spermattu pillu ihan litisee ja sinä vaan voihkit nussi kovempaa...kovempaa...anna kaikki speremat vaan tulla. Otat oteen pöytä vasten ja pyllistelet....ihanaa...ihanaa.....kulli sanot joka kerta kun mies survoo kullinsa syvälle sun pilluun

Avasin salaa oven vieressä olevan kapean ikkunan sälekaihtimen . Nyt näen hänen huoneeseensa kun kurotan.

Ehkä se mies tyydyttää itsensä siellä nyt kun katselet häntä salaa

Nautin kun hän ottaa minut rajusti, supistelen alapääni lihaksia jotta hän tulee nopeasti. Mutta hän käsin levittää pakaroitani.

Toi mies nussi sua tosi kovaa ja välillä hän jopa läpsii sun pyllyä. Sinä melkein hudat hänelle että tule jo, täytä pilluni spermalla mutta mies vaan jatkaa nussimsita. Edessäsi seisoo toinenkin mies ja hän runkkaa kullinsa, hän haluaa heittää spermat vaan sun päälle..

Ehkä, en näe mutta käsi näyttää olevän etumuksella.

tuskin olet työkaverini joka kurkkii tosieesta huoneesta. Vai oletko? Pitäisikö minä mennä katsomaan jos joku on siellä... minä ainakin hyväilen kullini nyt hosujen päältä

Salaisimmissa haaveissani olen halunnut olla kohde johon miehet purkautuvat.
ps nyt tuo työkaveri avasi housunsa.

Olet aivan ihana kiimainen kohde ja nämä miehet haluavat vaan purkaa spermat sinulle ja sinun pilluun, suuhun ja ihan vaikka minne. Olet ihana kiimainen narttu sanovat kun nussivat sinut.
Minäkin vosin vaan ottaa sinut siellä ja nussia kunnes purkaan spermat syvälle sun pilluun.
Oho, että avasi housunsa...

Anon antakaa minun hetki levätä, pilluni aivan hellänä jo.
Avasi käsi näkyy liikkuvan kalsarien sisässä.

Ei auta se mies joka ottaa sua takaapäin haluaa tulla, hän sanooa haluan purkaa mun spermat sun pilluun ja kohta saat. Hän kiihdyttää ja nussia sua ihan hullun lailla...

Sinulla on hyvät näkyymät siellä nyt sitten. Minun käsini menee välillä housujen sisään kun hyväilen kullini...mmmm

Haluan antaa hänelle vaikka tekee välillä kipeää.
Ihan kiva näkymä.

Niin annat ja kohta tunnet kuinka se mies purkaa spermlastins syvälle sun pilluun huutaen...
Otat kaikki vastaan ja mies vetää kullinsa hitaasti ulos.

Onko? Mukavaa kuulla. Ehkä näet kuinka hän runkkaa siellä. No sinulla olisi tilaisuus sitten saada kunnon kulli.

Haluan antaa hänelle vaikka tekee välillä kipeää.
Ihan kiva näkymä.

Käyt varmasti kuumana siellä nyt ja sinulla on pakko hyväillä itsesi ja jos vielä sinulla on sellaiset kiihottavat näkymät...nam

Status
Viestiketju on suljettu.