V
vauvakuumeilija
Vieras
Voi että, mulla on ihan hirvee vauvakuume. Ihan järjetöntä. Olin mammuttimarkkinoilla ja ostin alelaarista alehintaisi vauvan vaatteita, erikokoisia bodeja, puolipotkareita, paitoja, collegehousuja ja collegetakkeja yms yms. Varmuuden vuoksi punaista että sinistä kun ei paljoo väreissä ollut vaihtoehtoa, siis neutraalia tarkoitan. Tuttaa sai hyvällä alennuksella ikun sinne näyttää tulleen uusi mallisto myyntiin niin vanhat lähti alennetulla hinnalla.
No joo, mutta tässä on nyt jätetty pari päivää sitten pillerit pois pitkän kuumeilun tuloksena ja oon hiin höyrypää että olen jo ostanut kasan vaatetta. Kattelin sitä liberon tarjoustakin että ostaisko jo vaippoja varastoon. Sain sen verran järkeä puhuttua itselleni että pidättäydyin niiden ostamisesta.
Oli vaab pakko tulla tänne purkautuun, tuntuu että räjähdän tähän vauvakuumeeseen.
No joo, mutta tässä on nyt jätetty pari päivää sitten pillerit pois pitkän kuumeilun tuloksena ja oon hiin höyrypää että olen jo ostanut kasan vaatetta. Kattelin sitä liberon tarjoustakin että ostaisko jo vaippoja varastoon. Sain sen verran järkeä puhuttua itselleni että pidättäydyin niiden ostamisesta.
Oli vaab pakko tulla tänne purkautuun, tuntuu että räjähdän tähän vauvakuumeeseen.