Haluaako ex lapsen kanssani vai ei????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "taikatukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"taikatukka"

Vieras
Olemme ex kans olleet 5 vuotta yhdessä ja välillä on erottu ja välillä palattu yhteen kun ei osattu olla erossa toisistamme.Sain kesällä keskenmenon ja mua on surettanut se ja olisin pitänyt lapsen mutta mies ei ole sanonut mitään muuta kuin se ei kuulu muille vaikka saadaan lapsi ja nyt meillä oli taas puhetta lapsista kun kysyin ex haluaako tämä lapsen niin hän sanoi että:ei vielä että myöhemmin ja en uskaltanut painostaa häntä enempää asialla,tuli mieleen että 5v päästäkö?
Ex on 25v ja minä 31v kummallakaan ei ole vielä lapsia :(

Ex on mustasukkainen minusta ja hän on aika itsepäinen härkä joka suuttuu helposti.Olemme kauan aikaa harrastaneet ilman ehkäsyä sexii ja keskenmenon jälkeen käytetään taas ehkäsyä,kun miehen mielestä on huono hetki vielä ilman antaa mutta takuu varmasti uskon ettei hän pysy päätöksessä ja antaa paljaalla joka ei haittaa koska haluan vauvan hänen kanssaan.

Miksi ihmeessä sä haluaisit lapsen miehen kans jonka kanssa ei yhteis elämä suju? Lapsi joutuu vaan katteleen teidän on/off-hommaa eikä varmasti ole lapsen paras! Heitä helv*ttiin koko äijä ja etsi mies jonka kans on oikeasti tulevaisuus!!

EI EI EI EI EI EIEIIEEIIEIEIEIEIEIIEIEI sä oot se pimee akka jolla on ihan pimee suhde, oot tilittänyt täällä tuhannesti ja JOKA KERTA sulle on sanottu että älä hanki lapsia jos ootte kummatkin noin idiootteja!!! Usko jo pliis, älä tee viattomalle lapselle niin paskasti että se joutuis teidän kasvatettavaks!!

Rakastan exääni ja olen tällä hetkellä hänen tossun alla joka tarkoittaa sitä jos en häntä tottele hän pahoinpitelee minua kuten on aiemmin jo tehnyt usean kerran mutta olen antanut anteeksi ne hänelle.En vain pääse hänestä yli ja irti ajaudun aina hänen luokseen hän on vähän narsisti.
On/off suhdetta jossain välissä teimme niin että harrastettiin vain seksiä jossain ja sen jälkeen hän lähti ennen ehkäsyllä ja nykyään ilman kauan aikaa.

[QUOTE="apuva";23445605]EI EI EI EI EI EIEIIEEIIEIEIEIEIEIIEIEI sä oot se pimee akka jolla on ihan pimee suhde, oot tilittänyt täällä tuhannesti ja JOKA KERTA sulle on sanottu että älä hanki lapsia jos ootte kummatkin noin idiootteja!!! Usko jo pliis, älä tee viattomalle lapselle niin paskasti että se joutuis teidän kasvatettavaks!![/QUOTE]

Miten niin pimee ja mistäpä tiiät oonko sama ihminen..
Kyllä se lapsi siinä meidän kanssa voi hyvin elää jos me vaikka erottas exän kanssa,kyllä me siitä huolehditaan ja ei todellakaan tapeltas lapsen nähden.

Tiedän että oot sama ku ei kellään muulla oo noin tyhmät jutut! Joo, ehkä JOSKUS pystytte olemaan hyviä vanhempia, mutta ette varmasti nyt :( Ei se vauvan tekeminen tarkoita sitä että ukko jäis pysyvästi sun luo.

[QUOTE="taikatukka";23445637]Kyllä se lapsi siinä meidän kanssa voi hyvin elää jos me vaikka erottas exän kanssa,kyllä me siitä huolehditaan ja ei todellakaan tapeltas lapsen nähden.[/QUOTE]

Mitä h*lvettiä? Ihanko oikeasti joku voi ajatella näin idioottimaisesti? Totisesti toivon että jäät lapsettomaksi (vaikka niin kurjaa kohtaloa ei saisi kenellekään toivoa).

[QUOTE="taikatukka";23445609]Rakastan exääni ja olen tällä hetkellä hänen tossun alla joka tarkoittaa sitä jos en häntä tottele hän pahoinpitelee minua kuten on aiemmin jo tehnyt usean kerran mutta olen antanut anteeksi ne hänelle.En vain pääse hänestä yli ja irti ajaudun aina hänen luokseen hän on vähän narsisti.
On/off suhdetta jossain välissä teimme niin että harrastettiin vain seksiä jossain ja sen jälkeen hän lähti ennen ehkäsyllä ja nykyään ilman kauan aikaa.[/QUOTE]

Ja sä oot hankkimassa lasta sen kans!!!! Mieti nyt oikeasti uudestaan!!! Jos teillä on jo eri osoitteet (kuten vois päätellä tuosta ex-etuliitteestä), niin irti pääset kun sanot sille että se on ohi nyt, et ota yhteyttä, et vastaa puheluihin, hankit lähestymiskiellon, numero ja osoite salaisiksi... Ootko sä oikeasti noin huono ihminen että ansaitset tuollaisen ukon?! En usko!

Aika mieletöntä touhua. :( Mies PAHOINPITELEE sua ja haluat sen kanssa lapsen. Tota ei kyllä monikaan voi ymmärtää. Lapsen kannalta olis aika paha... Tai siis TODELLA paha. :(

Lisäks se että tämä exäsi "antaisi sulle paljaalla" voisi tuoda mukanaan tauteja - mistäs tiedät ketä muita se höylää paljaalla, kun kerran ette ole parisuhteessa.

Nyyyt kannattais rauhottua ja hankkia OMA ELÄMÄ. Sen jälkeen ehkä löytyy joku kunnollinen mies, jonka kanssa voi turvallisesti tehdä lapsen.

Miksi yleensäkin naiset antaa miehen laittaa paljaalla vaikka oliskin entinen ukko kyseessä,mistä sitä tietää missä se on sitä ennen köyrinyt.Tykkääkö naiset oikeesti kun mäihät tulee sisään ja valuu koko päivän ulos yöks

Kommentoimetta sen enempää muille vastaajille tiedoksi että exästä voi olla vaikeaa päästä irti henkisesti, itselläni ainakin on niin. Lapsi voi olla sillon haave paremmasta yhteisestä tulevaisuudesta

Uskon että ex vielä haluaa sen lapsen kanssani jonain päivänä :) Parempi antaa ilman hänelle jos sattus pikku iloinen vahonko vielä.Miksi te luulette että ex muka kävis naimassa mun kanssa sen takiako kun annan hänelle helposti,empä usko.

[QUOTE="taikatukka";23445789]Uskon että ex vielä haluaa sen lapsen kanssani jonain päivänä :) Parempi antaa ilman hänelle jos sattus pikku iloinen vahonko vielä.Miksi te luulette että ex muka kävis naimassa mun kanssa sen takiako kun annan hänelle helposti,empä usko.[/QUOTE]

Moro.

Harmi kun luin tän ketjun. Surkea jopa provoksi.

ex painaa ap kun se ei saa muualta piirakkaa niin ap antaa ilman ja kumilla joten helppo nakki tiiä kuinka exä nauraa siellä ja on kertonut kavereilleen polkevansa 31v muijaa mennen tullen.

Yhteistyössä