pitihän se arvata nykyinen- (ex vai mikälie)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!
Kuule, tuttu tunne. Meillä on lapsen isän kanssa ihan sama tilanne. Haluisin päästää irti, mutta en pysty. Joku voima vetää meitä edelleen yhteen. :/ Se on valehteleva kusiainen ja satuttaa vaan, mutta siltikin lankean koko ajan häneen. Ja vaikka kuinka yritän olla laittamatta hälle viestiä, niin kohta huomaan ihan vahingossa laittaneeni :'( Tää on niin per**estä. Lauantainakin kun ex oli saunaillassa, ja lähti siitä viel viihteelle, mun oli pakko koko illan laittaa sille viestejä :o Mä en enään kestä, tiedän mistä puhut, paremmin kun hyvin. Neuvoa en osaa tässä asiassa :( :hug:

Eipä tuo lopu ennen kuin sinä teet tilanteelle jotain ratkasevaa ja päätät että nyt loppuu, helppo tuollaista ihmistä on käyttää hyväksi oka ei kykene omia puoliaan pitämään vaan on ihan 10-0 muiden vietävissä. Nythän se "ex" onkin oikein unelmatilanteessa, kun on kahden naisen välissä ja kumpikin rassukka vielä hänet luokseen huolii.

Jätät nyt oikeesti omaan arvoonsa tuommosen ällötyksen! Jätät huomiotta, oot yhteyksissä VAIN sen verran ku on pakko pojan vuoksi et voi nähdä isäänsä, ei muuta. Ansaitset rutkasti parempaa ja teet vain suoraan sanoen pellen itsestäs ku siinä roikut (mulla kävi hieman samoiten exän kans eli sen puolesta et tein itestä ihan naurettavan ku roikuin siin jossai vaihees vaiks ite sen eka jätin mut aika kultas muistot :p) . Mutta kyllä, se kannattaa ajan myötä.

Et anna sen leikkiä itelläs tuollain. Se näemmä tietää miten toisia pitää kohella et ne jäis sen luo, mäkin käytän tasavarmasti tota tekniikkaa aiemmin (jokaisessa suhteessa alussa) et käännän asioita just et "iha miten sit haluat" koska se on melkoisen helppo ja varma keino saada mies jäämään ja antaa hihnaa taas vähäsen ja sit riuhtasta takasin. Oot kuin koira narussa jota se kiskoo mielensä mukaan, joten lopeta se ! Oikeesti!

Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Moi!
Kuule, tuttu tunne. Meillä on lapsen isän kanssa ihan sama tilanne. Haluisin päästää irti, mutta en pysty. Joku voima vetää meitä edelleen yhteen. :/ Se on valehteleva kusiainen ja satuttaa vaan, mutta siltikin lankean koko ajan häneen. Ja vaikka kuinka yritän olla laittamatta hälle viestiä, niin kohta huomaan ihan vahingossa laittaneeni :'( Tää on niin per**estä. Lauantainakin kun ex oli saunaillassa, ja lähti siitä viel viihteelle, mun oli pakko koko illan laittaa sille viestejä :o Mä en enään kestä, tiedän mistä puhut, paremmin kun hyvin. Neuvoa en osaa tässä asiassa :( :hug:

"kiva" kuulla että on muitakin olla tässä tilanteessa..kivaahan tää ei siis oo :/
sitäkään en ymmärrä kun ei olla exänaknssa nähty pariin viikkoon,ei kuulam halua nyt nähdä kun haluaa keskittyä muihin juttuihin.
sne ymmärtäisin jos kävis mua tällä kokoajan köyrimässä ja leikkis perheen siää..ja seläntakana taas muuta.
mutta kun ei käy edes poikaansa moikkaamassa.

ja rakkaus on kuollu elokuussa kun mun isä kuoli ja musta tuli ihan ihmeellinen.siitä muka kaikki johtuu.
Oli selittäny kaverin äidille mitän hän oli lähteny ja jättä mut kun en tehny kotona mitään ja ex joutu duunin jälkeen hoitamaan kodin,ruuanlaiton ja pojan :laugh:
kiva korjailla näitä tuolla ympäriinsä kun asiat on ollu tasan päinvastoin,ex ei edes käsiään saanu pestyä kun kotiin tuli,työvaatteet jäi myttyyn eteisen lattialle ja tää ampas suoraan koneelle.
siis tätä vois jatkaa vaikka kuinka pitkään.kirjan vois varmaan kirjottaa. :xmas:

Mietis tätä:

Jos sun eksä rakastais sua, se tasan tietäis mitä se haluaa. Eikä se olis kenenkään muun kanssa muuttamassa yhteen, kihloissa jne vaan se odottais sua.
Sun tarinoiden perusteella siis eksäsi ei valitettavasti rakasta sua, niinkuin ei taida rakastaa sitä teiniäänkään. Älä tuhlaa aikaasi ja elämääsi tuommoseen kuvioon, vaan jatka elämääsi ja jätä moinen leikki taakse. Löydät paljon parempaa, miehen joka oikeasti rakastaa sua ja tietää sen myös!

Älä anna sen ajan kullata niit muistoja! Mieti KAIKKEA paskaa mitä on ollut kun olitto yhes! Mieti sitä kaikkea! Jokaikistä inhottavan yksityiskohtaista asiaa ja mieti mitä siinä paskakasassa näet. Et mitään. Oot läheisriippuvainen ja siten sun on pakko nyt ittes ja poikas vuoks jättää se elämänvaihe taakse. Se mies ei ole enää hän, johon aikoinaan rakastuit. Se sun tulis muistaa ja takoa itelles päähän. Et voi saada enää hänen kanssaan sitä mistä joskus muinoin haaveilit.

Jätä se oikeesti, et laita sille enää viestiä ja torjut vaiks mesestä. Ajan kanssa hyväksyt että tää mies ei ollu se jonka kans oot lopun ikääs vaan se tulee olemaan joku muu. Nyt parantelet haavojas ja itseäs ILMAN tota miestä. Oot yksin poikas kanssa vuoden pari jos siltä tuntuu ja jos tulee eteen joku ihanuus ni yrität uutta suhdetta mutta ET lämmittele tätä vanhaa, et missään olosuhteissa! (ja jos et muista mua ni oon siel galleriaski su ystävälistalla eli en iha puhumisen ilosta puhele, vaan oikeesti mua välil mietityttää tuo sun tilanne ja toivoisin sulle ja lapselles parempaa)

Alkuperäinen kirjoittaja lolomg:
Miksi sä roikut kihloissa olevassa miehessä? Onhan tuolla vapaitakin miehiä pilvin pimein. Antakaa nyt niiden varattujen miehien olla!

noku oliski tienny että ne on kihloissa tai ylipäätänsä yhdessä,nyt vihdoin sain revittyä ne ruusunpunaset lasit päästä :/

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja lolomg:
Miksi sä roikut kihloissa olevassa miehessä? Onhan tuolla vapaitakin miehiä pilvin pimein. Antakaa nyt niiden varattujen miehien olla!

noku oliski tienny että ne on kihloissa tai ylipäätänsä yhdessä,nyt vihdoin sain revittyä ne ruusunpunaset lasit päästä :/

No nyt sä tiedät, joten anna olla.

miracle

oot niin oikeassa,aika on todella kullannu muistot.
tää kaikki on alkanu kuitenkin jo vuosi sitten,siis tätä samaa jo VUOSI!multa on menny aika ihan ohi..tai tietty nuo syksyllä tapahtuneet asiat on saanu pään niin pyörälle että hyvä jos oman nimensä on tiennyt.

Mulla oli joskus aikoinaan sama tilanne et miehellä oli pyöritykses 2 muijaa, ja oli ollu mun selän takana toinen muutaman kuukauden ennen ku tajusin asian, meil meni kyl päin peetä jo ennen sitä ja asuttiinki jo erillään. Mut mä panin kyllä kapuloita rattaisiin niin pirust niitten välille ku suinkin kerkesin, otti päähän niin pirusti. Ja sainkin niitten välit ihan lopullisest poikki lopulta ku otin kerran exän takas ja sinä aikan tää toinen muija oliki löytäny uuden äijän :D Ja sit hetken pääst jätin ite luuserin taas, olin hiukan vahingonilonen, mullehhan ei noin tehä kerpele :D Ja todellakin se oli just paras juttu tehä et ain infosin sitä toist muijaa ku jätkä kävi mua painamas, ja sitä tapahtui todellakin koko ajan.. En nyt kehota sua ap noin tekemään mut mikä vaan ittestäs parhaalt tuntuu niin tee, paras varmaan olis, niinku joku ehdottikin, että olisit vaan välinpitämätön, tosin se saattais taas herättää miehen mielenkiinnon sua kohtaa mut sit tarttis vaan pysyy kovana.

jybis, sitä paremmalla syyllä! Noin kauan jatkunu joten sun on PAKKO päästää irti, jos et ymmärrä tehdä sitä ittes takia ni tee se poikas takia. Siten poikaski saa paremman elämän jonkun muun isähahmon kans (siis toki isänsä kulkee mukana ja on aina elämäs mut su elämääs vois tulla joku muukin jonka kans sit tulis semmone parisuhde millane sen pitää ollakin ja annat siten pojalleskin oikeanlaisen esimerkin siitä miten tulee miehenki toimia jne)

tässä kävi vielä niin että kun olin sen yhden tyypina knssa käyny kahvilla ja ex sillon hyppäs puskasta ( :laugh: ) niin nähtiin olisko ollu seuraavalla viikolla.
ex tuli kattomaan poikaa,mentiins itten tohon pihalle ja tää tuli sen teininsä kanssa.se muija istu autossa eikä sanonu mitään.näpräs vaan puhelinta.mä olin sit laittanu itteni oikeen kivaks ihan tahallani.
ex tuli sitten autosta ulos ja lörpötteli pojalle.sitten vaans noi ettei oo sen tytönaknssa onnellinen ´ja haluaa mut takasin.et oon niin kaunis ja läpäläpä.ja tää tapahtu heti kun näytin exälle etten oo siitä riippuvainen.
ex teki alkuun mulle tän helpoks koska oli veemäinen,nyt kun aina väliajoin itkee takasin niin se tekee tästä mukamas "vaikeeta".

ja jotenkin oon ruvennu sitä mietitimään kun ex sanoi joskus ettei oo onnellinen sent ytönaknssa,eikä ne koskaan tee mitään.istuu tän tytön kotona tai vie koiraa ulos.se tyttö ei haluu lähtee minnekkään paitsi ajelemaan. :xmas:
ja se että ex täyttää 25 ja tää tyttö on 17,luulis tuon ikäsen miehen löytävän omaikästään seuraa..oonhan mäki nuorempi ku ex mutta sentään 21 :o enkä 17!

Mitä hittoo sie mietit tuota sen nykystä? Sehä on sen asia jos se tykkääpi sen muijan kans olla, eihää se siule kuulu. Ja se on vissi ja varma et se sanoo senkin kaiken VAA sen vuoks et se tietää et sinoot tyhmä ja uskot. Se pittää sua iha pellenään! Se ku huomaa et sinoot siin narussa niin pysyvästi ni sitä oikein naurattaa iteksiään ku on. Sit ko se huomaa välil et mitä mitä, mun koirani ei ookaa nii uskolline ja narussa vedettävissä ko luulin ni pittääki tässä vähä alkaa reppanaks ni jospa se auttais.

Hei oikeesti! Se vetää sua kuus nolla noilla sen selityksillään! Se EI sua rakasta ja jos se sua rakastaakin ni se tajuaa sen sit ko sie oot menny jo etiäpäin ja JOS ja KUN niin tapahtuu ni sit se on olevinaan nii ihanaa miestä ja taas sie lankeat ja TAAS se alkaa se kuspäisyys. PÄÄSTÄ IRTI! Se ei oo siu arvoises eikä sulle tee hyvvää olla noin helppo!!

En siis todellakkaa haluu pahalla tätä sannoo mut ko mie oon kans roikkuna exäs joskus ja otti nii pahasti pannuun ku mulle ei kukkaa ollu sanomas kui typerän pellen mie itestäin tein! Ja mie oon kans noit ukkoparkoi vienä ko pässiä narussa ja se o ollu niiii ylihelppoo ja oon vaa naureskellu et miten miehet voikaa olla simmossii. Se ol siis sillo ennen mut ko mie tiiän ton kuvion et mite sitä harrastettaa ko se o vaa kivvaa ku o monia jotka itkee perrään. Lopeta hyvä nainen tuo ajoissa!!

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mitä hittoo sie mietit tuota sen nykystä? Sehä on sen asia jos se tykkääpi sen muijan kans olla, eihää se siule kuulu. Ja se on vissi ja varma et se sanoo senkin kaiken VAA sen vuoks et se tietää et sinoot tyhmä ja uskot. Se pittää sua iha pellenään! Se ku huomaa et sinoot siin narussa niin pysyvästi ni sitä oikein naurattaa iteksiään ku on. Sit ko se huomaa välil et mitä mitä, mun koirani ei ookaa nii uskolline ja narussa vedettävissä ko luulin ni pittääki tässä vähä alkaa reppanaks ni jospa se auttais.

Hei oikeesti! Se vetää sua kuus nolla noilla sen selityksillään! Se EI sua rakasta ja jos se sua rakastaakin ni se tajuaa sen sit ko sie oot menny jo etiäpäin ja JOS ja KUN niin tapahtuu ni sit se on olevinaan nii ihanaa miestä ja taas sie lankeat ja TAAS se alkaa se kuspäisyys. PÄÄSTÄ IRTI! Se ei oo siu arvoises eikä sulle tee hyvvää olla noin helppo!!

En siis todellakkaa haluu pahalla tätä sannoo mut ko mie oon kans roikkuna exäs joskus ja otti nii pahasti pannuun ku mulle ei kukkaa ollu sanomas kui typerän pellen mie itestäin tein! Ja mie oon kans noit ukkoparkoi vienä ko pässiä narussa ja se o ollu niiii ylihelppoo ja oon vaa naureskellu et miten miehet voikaa olla simmossii. Se ol siis sillo ennen mut ko mie tiiän ton kuvion et mite sitä harrastettaa ko se o vaa kivvaa ku o monia jotka itkee perrään. Lopeta hyvä nainen tuo ajoissa!!

kiitos maanpinnalle palautuksesta :D eiku oikeesti.sitä vaan kun ittekseen meittii niin ei tuu ajatelleeks asiaa järkevästi ja täyspäisenä :xmas:
jonkun näkösiä kiksejä se toisaan saa kun on kaks akkaa jaloissa pyörimässä.
nyt poistin sen mesestä ja torjuin,voi olla että puhelin soi tiuhaan tänään mutta soikoon.otin ovikellonkin posi päältä jos se oventaakse tulee.
en aijo edes avata ovea,tai huudan vaan "ei meillä oo digiboksia,turhaan tulitte" tai jotain muuta nasevaa.
on se ihmismieli ihmeellinen kun asiat vaan "unohtuu" :saint:

mäpä kerron sulle tarinan:
Mulla oli poikaystävä joka oli samanalinen kusipää kun omas on. Ainoona erotuksena etten saanu sille lasta (onneksi!). Se jopa hakkas mua. Mutta ennen kaikkea sillä oli muita naisia pilvin pimein, mutta se olikin kuulemma mun syy. Se valehteli ja veti mua narusta just niin kun tykkäs. Jos se halus sellasen romanttisen illan, se tuli mun luo. Mutta jos seikkailua, se sano menevänsä töihin, mutta lähtikin baariin naisjahtiin.
No vuoden päivät kattelin sit. Sitten eräänä sunnuntai aamuna tulin meidän yhteiseen kotiin (olin ollu mun vanhemmilla saunomassa ja yötä) niin siellä, mun sängyssä olikin joku nuori tyttö, ehkä 15, ehkä 17. Sitten mä jätin sen.

Mutta paras kohta tulee nyt. Sanoin kaikille kun olin sen jättänyt kuinka ilkee se mulle oli ja kuinka rikki mä olen ja kuinka en halua sitä enää koskaan nähdä. Mutta yli puolen vuoden ajan siitä eteenpäin siitä "jätöstä" sen ei tarvinnut kun soittaa mulle, niin lähdin sen luokse 45 min junamatkan päähän, annoin ja lähdin kotiin kun tajusin että ei se musta muuta haluakkaan. tätä tapahtu usemapia kertoja viikossa. Olin tyhmä. Mutta aina kun se soitti, uskoin sitä kun se halus mut takas, ja sillä oli ikävä ja mä olin sille ainoo jne jne. Aina mä matkustin sen luokse, naitiin ja sitte se ei enää esim puhunu mulle mitään tms. Yli puoli vuotta tollasta alistamaista. Sitten päätin lopettaa sen. Olin liian hajalla. Muutin puhelinnumeron. En käynyts amoissa paikoissa kun se. Jos olin samassa baarissa lähdin pois (vaikka joku mun sisällä oliskin halunnu jäädä ja yrittää ehkä kerran vielä, jotain sellasta vetovoimaa meidän välillä oli). Väistin sitä ja väistän edelleen 5 vuoden jälkeen. En puhu sille, en edes katso siihen päin jos näen jossain.

se on ollut ainioa SIIS TODELLA AINOA tapa päästä siitä eroon. Puoli vuotta tän totaalisen irrottautumisen jälkeen aloin muistamaan asioita joita olin kategorisesti unohtanut yhdessä olomme aikana; kuinka se pissi mun päälle, kuinka se seksissä alisti mua vastoin mun tahtoa, kuinka se arvosteli mun ulkonäköä jne, kerran uhkasi aseella ja kerran lukitsi mut huoneeseen alasti käsiraudta kädessä.

jätä se mies! unohda se, älä puhu sille. se on ainoo keino.

Sä jaksat pelata exäs kanssa aikas ja odottaa että se siitä muuttuis kunnes sun mittas tulee lopullisesti täyteen.Tiedän kokemuksesta.
Sitten siitä teinipimusta,sun on ihan turha sille avautua,se on nuori ja umpirakastunut ja aivan sama mitä sä sille sanot se ei sua usko.Se on hänen itse koettava ja elettävä se suhde sellaisena kuin se on.Kyllä elämä opettaa.
Fiksuinta sulta on jättää huomiotta koko teinipimu.
Tuo suhde ei muutenkaan kauaa tule kestämään,vain aniharva nuori likka on henkisesti niin kypsä että se jaksaa jakaa ukkonsa pikkumukuloiden kanssa.Ton ikäsen maailmassa pyörii vain se itse.Se kyllästyy hyvin nopeesti siihen ettei ole miehen elämässä se ensimmäinen ja ainoa keskipiste.

Aniida

:o tää on ihan kun meillä!ja jälkeenpäin mäkin oon tajunnu monta asiaa,sitä on niin sokea.ja ei tajua miten on toisen otteessa.
ex oli maailamn ihanin sillon kun alettiin seurustelemaan,tai sen ensimmäisen vuoden.sitten kun tulin raskaaksi niin ukko muuttui ihan täysin,sen huomasi muutkin.jos olisin tämän tienny niin en olis lasta sen kanssa tehnyt,ihan suoraan sanottuna.
tietysti olen onnelinen pojasta,on maailman ihanin ja jaksan eteenpäin kun hän on olemassa..
mutta se on tosiasia että koskaan en kokonaan pääse eroon exästä,siis niin ettei tarvis enää ikimaailmassa nähdä koko tyyppiä

Et tietenkään pääse siitä koskaan eroon eikä sun pidäkään, se on pojalleskin parhain jos vain ootte välilöissä et voitte pojan asioista sopia, mutta ei noin et sä oot sen narussa ja hyppelet sen pillin mukaan. Tuota kaikkea se juuri haluaa. Ja tost teinistä oon samaa mieltä ko aikasempi et sen tulee kokea se itse. Annetaan sen tehdä omat virheensä, kyllä se sit oppii et millasta sen miehen kans elämine oikeesti on. Mut hyvä ku torjuit mesestä ja et todellakaan avaa ovea.Vain ku se haluaa nähdä poikaansa ni annat pojan vaikka sille (jos siis on sen verta luotettava et pärjää sen kans ja pitää huolta) mut et päästä sitä sun asuntoon. Sit vaikka viet ulos ja oot siel niiden kans mut ei missään et vois tulla houkutus mennä sänkyyn, ei koskaan enää. Et anna sille sitä mitä se haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Aniida

:o tää on ihan kun meillä!ja jälkeenpäin mäkin oon tajunnu monta asiaa,sitä on niin sokea.ja ei tajua miten on toisen otteessa.
ex oli maailamn ihanin sillon kun alettiin seurustelemaan,tai sen ensimmäisen vuoden.sitten kun tulin raskaaksi niin ukko muuttui ihan täysin,sen huomasi muutkin.jos olisin tämän tienny niin en olis lasta sen kanssa tehnyt,ihan suoraan sanottuna.
tietysti olen onnelinen pojasta,on maailman ihanin ja jaksan eteenpäin kun hän on olemassa..
mutta se on tosiasia että koskaan en kokonaan pääse eroon exästä,siis niin ettei tarvis enää ikimaailmassa nähdä koko tyyppiä

mulla on yksi ystävä jolla oli kanssa tällänen tilanne. niillä on myös yhteinen lapsi. tämä nainen katsoi sitä vielä 2 vuotta sen jälkeen kun mä olin omat ratkasuni tehny. kaksi vuotta hoin sille että yksinkin on parempi. sitten kun se viimein uskalsi lähteä se sanoi mulle vilpittömän yllättyneenä" tietkö, yksin on valatavan paljon helpompaa, samat kotityöt ja lapsen hoito mulla on kun ennenkin mutta nyt on huoli pois". sai lapsensa koko huoltajuuden. lapsi tapaa isäänsä kerran viikossa yhden illan. hakee lapsen ovelta ja palauttaa siihen ja se on ainoo kontakti jota tää nainen hyväksyy. Nyt tää nainen on onnellisesti naimissa toisen (tosi mukavan!) miehen kanssa ja heillä on myös yhteinen lapsi, mies on adoptoinut tämän ensimmäisen. edelleen lapsi näkee isäänsä kerran viikossa ja edelleen ex mustamaalaa tätä naista tuolla kylillä ja soittelee naisen perään että haluaa tämän, mutta nyt se on naisesta jo vitsi. se on pääsyt siitä yli ja tietää nyt mitä on hyvä parisuhde.

kyllä me aina välillä mietitään niitä aikoja ja niitä kahta miestä jotka oli vähällä pilata meidän elämän loppulisesti ja aina sillon rakastetaan omia nykyisiä kilttejä miehiämme tuplaturbolla :)

elämä voittaa. se on varma. mutta kukaan ei sitä sulle tuo. sun täytyy haluta sitä.

Ei voi kun sanoa että onnea Jybis, te kaks pellee olette kuin luodut toisillenne. Ja tollasille sitä sitten suodaan vielä jälkikasvuakin, ei hemmetti. Sovitaanko että ihan suosiolla vaan vehtaat sen äijäs kans etkä tuu tänne enää itkemään sen temppuja. Kyllä tää homma on nähty jo vuos sitten ihan tasan tarkkaan et voisitko jo lopettaa tän tilityksen?

Yhteistyössä