haluaisi tietoa seuraavista asioista

Moikka,

jos epäilet olevasi raskaana, kannattaa lopettaa koefiinin juomista jo nyt.... on tietysti äitejä jotka polttavat, ja juovat koefiinia ym ym raskauden aikanakin, mutta varmuuden päälle kannattaa aina pelata. 3 ensimmäistä kuukautta on lapselle tärkeää sillä sille kehittyy kaikki raajat jne. joten vältä jo nyt näitä asioita :)

Panadol on turvallinen särkylääke.

En ole ihan varma mitä tarkoitat "mitä tavaroita synnärllä on" :D

Onnea odotukseen

No siis se on sun oma päätös tietysti mitä juot ja mitä ei. Itse lämpimästi suosittelen kofeiinin lopettamista.

En tiedä kättäristä, mutta naistenklinikalla vuonna 2011 meille annettiin kun esikoinen syntyi vaippoja, lanoliinia, vaatteet mihin esikoista heti syntyessään pukivat, hoitotuotteita (näytteitä, olivat siis pienissä tuubeissa)....

itse kun vuosi sitten kävin neuvolassa niin sanottii hyvin voi juoda 3kuppia/pvä, hirveesti yli ei kannata, itsekkin tällä hetkellä yritetään vähentää kahvia ja tupakointia, mutta sanotaan että tupakointiakaan ei kannata välttämättä seinään lopettaa jos tietää että varmasti tulee hetkiä kun sitä kaipaa, eli mitä vähemmän ressiä, sitä parempi ja vähentää pikku hiljaa. :)