Haluaisin jatkuvasti pettää avovaimoani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnustus

Vieras
Meillä ei ole lapsia vielä, että siinä mielessä tämä ei kuulu tänne. Ajattelin vain, että täältä saa ehkä mielipiteitä asiaan.

Tilanne on siis se, että olemme molemmat kolmekymppisiä, hän alle, minä yli.

Hänellä on ollut nuorempana neljän vuoden suhde. Ensirakkaus.

Minulla on ollut hiukan enemmän kumppaneita kuin hänellä, mutta olen lähinnä ollut paskojen naisten kanssa, ja suhteita jotka eivät ole ehtineet kehittyä todellisiksi parisuhteiksi. Minulla ei ole ollut ensirakkautta. Tai on, mutta se nainen oli niin paska ja jätti niin syvät arvet, että minun on vaikea muistaa mitään rakkaudenhetkiä, vaikka edes yrittäisin.

Avovaimoni sen sijaan selkeästi muistelee jatkuvasti ensirakkauttaan. Aina kun huomaan hänen ajautuvan tähän, niin tulen todella pahalle tuulelle. Ja hän kieltää, että ei muka muistellut.

Joka kerta kun näin tapahtuu, minulle tulee suuri himo lähteä pettämään häntä kostoksi. Vielä en ole toteuttanut aikeitani, mutta lämmitellyt olen kyllä useampaakin tuntemaani parikymppistä tyttöä. Joskus tyttö on ollut jo kainalossa ja ehdottamassa yhteistä yötä, mutta olen sitten pakittanut viime hetkellä.

En kuitenkaan tiedä kuinka kauan pystyn kieltämään itseltäni pettämisen, jos hän ei voi rakastaa minua kuten exäänsä. Joka kerta kun tämä muistelu käy ilmi, minusta tuntuu kuin hän olisi pettänyt minua. Siksi minusta olisi suorastaan oikeutettua, että saisin panna jotain nuorta naista suhteen ulkopuolelta aina välillä. Nuorta parikymppistä naista, koska ehkä se saisi hänet tuntemaan samaa kelpaamaattomuutta kuin hän saa minut tuntemaan.

[QUOTE="vieras";28459152]Ei kuulosta järkevältä. Toinen ärsyttää tahallaan ja toinen ärsyyntyy.
No, mene sitten pettämään ja sano ettei se ollut kosto.[/QUOTE]

Minkä takia nainen tekee tätä? Osaatko sinä sanoa?

Hei tolle tielle kannattaa ehdottomasti lähteä!
Petätte sitten molemmat vuorotellen toisianne, ihan vain kostoksi.
Onnellinen ja kypsä parisuhde on taattu!

Vakavasti puhuen, oletkohan henkisesti ihan terve ja sinut itsesi kanssa?
Nimittäin terve ja viisas ratkaisu tuossa tilanteessa olisi keskustella asiasta ja päättää suhteen jatkosta tai vaikkapa erota hetkeksi.
Eron aikana saisit vapaasti panna muita mutta toimisit kuitenkin rehellisesti,suoraselkäisesti ja kypsästi.
Nainen saisi sitten miettiä mitä haluaa ja kannattaako sitä eksää haikailla ja sinä sitä haluatko edes seurustella tämän naisen kanssa.
Rikkomalla suhdetta lisää ja toimimalla itse julmasti tuskin parannat suhteenne tulevaisuutta.

mistä tiedät että muistelee, jos kieltää kaiken? jos petät ja haluat että avovaimo tuntee tuolla tavalla niin sillonhan sun tarvii jäädä siitä pettämisestä kiinni, oot sitten varmaan valmis antaaan teidän suhteen olla? koska tuskin tää nainen haluaa sen jälkeen teidän suhdetta jatkaa. Toisekseen VAIKKA ajatteliskin jotain ensirakkauttaan joskus niin ei se kyllä oo pettämistä, kyllähän monet ihmiset fantasioi muista ihmisistä muttei se siitä pettämistä tee.

[QUOTE="vieras";28459154]En osaa. Mutta turhaan yrität ulkoistaa mahdollisen pettämisesi hänen syykseen, kyllä se sinun oma valintasi on.[/QUOTE]

Ei se ole minun valintani, jos hän tarkoituksella ajaa minut pettämään.

Ei voi olla niin vaikeaa unohtaa koko helvetin ex. Näen asian niin, että hän tahallaan muistelee exää niin että vuosi vuodelta hän rakastuu uudelleen exään. Ei tuollainen voi olla hyväksi hänelle itselleenkään.

Onko avovaimosi sitten koskaan sanonut, että ajattelee ensirakkauttaan? Mistä oikeastaan tiedät, että nyt hän muistelee parhaillaan entistään tai on lähiaikoina taas muistellut entistään? Mistä syystä he erosivat, jos hän muka vieläkin miettisi entistään niin kovasti? Mietin vaan, että onko tämä enemmän sinun mielikuvitustasi kuin todellisuuttasi?

Älä petä, koska rakastat kuitenkin häntä ja hän sinua. Varmasti on joku parempi vaihtoehto olemassa.

[QUOTE="vieras";28459154]En osaa. Mutta turhaan yrität ulkoistaa mahdollisen pettämisesi hänen syykseen, kyllä se sinun oma valintasi on.[/QUOTE]

Näin.
Jos olet ap valmis kantamaan vastuusi siitä teit tietoisen ja harkitun valinnan olla mies joka pettää naistaan, niin go for it.

mistä tiedät että muistelee, jos kieltää kaiken? jos petät ja haluat että avovaimo tuntee tuolla tavalla niin sillonhan sun tarvii jäädä siitä pettämisestä kiinni, oot sitten varmaan valmis antaaan teidän suhteen olla? koska tuskin tää nainen haluaa sen jälkeen teidän suhdetta jatkaa. Toisekseen VAIKKA ajatteliskin jotain ensirakkauttaan joskus niin ei se kyllä oo pettämistä, kyllähän monet ihmiset fantasioi muista ihmisistä muttei se siitä pettämistä tee.

No ei sekään sitten ole pettämistä, jos ihan vähän vaan työnnän kikulia johonkin parikymppiseen kiinteään tytyyn. Ihan vähän vaan, niin ei se ole pettämistä.

Nojoo, mut ihan tosissaan... Kyllä se on jonkinasteista pettämistä, että hän miettii entistä miestä jatkuvasti.

Ei se ole minun valintani, jos hän tarkoituksella ajaa minut pettämään.

Ei voi olla niin vaikeaa unohtaa koko helvetin ex. Näen asian niin, että hän tahallaan muistelee exää niin että vuosi vuodelta hän rakastuu uudelleen exään. Ei tuollainen voi olla hyväksi hänelle itselleenkään.

Heh.
Kukaan ei voi sinua "tarkoituksella ajaa pettämään" ellei nyt ase ohimolla pakota sinua konkreettisesti pettämään ja siitä ei käsittääkseni ollut kyse.
Ihan itse teet valintasi ja kannat valintojesi seuraukset.
Suhteenne tilanteen voi ratkaista myös muulla tavoin kuin pettämällä.

[QUOTE="vieras";28459197]Heh.
Kukaan ei voi sinua "tarkoituksella ajaa pettämään" ellei nyt ase ohimolla pakota sinua konkreettisesti pettämään ja siitä ei käsittääkseni ollut kyse.
Ihan itse teet valintasi ja kannat valintojesi seuraukset.
Suhteenne tilanteen voi ratkaista myös muulla tavoin kuin pettämällä.[/QUOTE]

Hyvin suuri osa pettävistä miehistä on oikeasti vaimojensa ja tyttöystäviensä tähän puuhaan ajamia.

No ei sekään sitten ole pettämistä, jos ihan vähän vaan työnnän kikulia johonkin parikymppiseen kiinteään tytyyn. Ihan vähän vaan, niin ei se ole pettämistä.

Nojoo, mut ihan tosissaan... Kyllä se on jonkinasteista pettämistä, että hän miettii entistä miestä jatkuvasti.

Vaikutat lapselliselta ja itsekkäältä. Pidät itseäsi jollain jalustalla, koska et ole vielä sortunut pettämään. Uskoisin että tuo eksän kuvitteleminenkin on ihan sun omaa tulkintaa asioista, jotta saat itseltäsi luvan pettää.

Säälin avovaimoasi.

Jos ei koko elämästään muista mitään muuta mielenkiintoista kuin ajan jolloin oli exän kanssa, niin eiköhän se kerro jotain. Lisäksi on muutamia paljon kertovia tapauksia hänen muisteluihinsa liittyen, joita en paljastumisen pelossa viitsi kertoa.

Oletkohan nyt mustasukkaisuutesi sokaisema? Ei tuo kuulosta kyllä siltä, että hän jatkuvasti entistään muistelisi tai kaipailisi. Ihmisillä nyt on historia, ei hänenkään elämänsä alkanut sinun tapaamisestasi. Itsekin muistelen monia ihmisiä, jotka olivat joskus tärkeitä minulle, mutta jotka ei ole enää elämässäni. Ei se ole sen kummempaa. Se on vaan mennyttä.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="...";28459223]Vaikutat lapselliselta ja itsekkäältä. Pidät itseäsi jollain jalustalla, koska et ole vielä sortunut pettämään. Uskoisin että tuo eksän kuvitteleminenkin on ihan sun omaa tulkintaa asioista, jotta saat itseltäsi luvan pettää.

Säälin avovaimoasi.[/QUOTE]

Ai minä olen itsekäs, kun rakastan avovaimoani? Ja avovaimo on uhri, kun minä toivoisin että hän olisi vähän vähemmän rakastamatta exää?

...
Avovaimoni sen sijaan selkeästi muistelee jatkuvasti ensirakkauttaan. Aina kun huomaan hänen ajautuvan tähän, niin tulen todella pahalle tuulelle. Ja hän kieltää, että ei muka muistellut.

Joka kerta kun näin tapahtuu, minulle tulee suuri himo lähteä pettämään häntä kostoksi.
...
En kuitenkaan tiedä kuinka kauan pystyn kieltämään itseltäni pettämisen, jos hän ei voi rakastaa minua kuten exäänsä. Joka kerta kun tämä muistelu käy ilmi, minusta tuntuu kuin hän olisi pettänyt minua.
...
Siis voisitko hieman tarkemmin mistä sinä tiedät tyttöystäväsi ajattelevan eksäänsä? Puhuuko hän siitä miehestä vai miten?

[QUOTE="vieras";28459237]Oletkohan nyt mustasukkaisuutesi sokaisema? Ei tuo kuulosta kyllä siltä, että hän jatkuvasti entistään muistelisi tai kaipailisi. Ihmisillä nyt on historia, ei hänenkään elämänsä alkanut sinun tapaamisestasi. Itsekin muistelen monia ihmisiä, jotka olivat joskus tärkeitä minulle, mutta jotka ei ole enää elämässäni. Ei se ole sen kummempaa. Se on vaan mennyttä.[/QUOTE]

Miksi ei voi muistella vaikka meidän aikana tapahtuneita asioita? Minkä takia pitää muistella exää?

Huomaan vastauksistanne, että ketjussa on monta naista jotka tekevät tätä ex-miesten muistelua omassa elämässään. Joku sanoi säälivänsä avovaimoani. Minä säälin teidän miehiänne. Elättävät kyytä povella.

Miksi ei voi muistella vaikka meidän aikana tapahtuneita asioita? Minkä takia pitää muistella exää?

Huomaan vastauksistanne, että ketjussa on monta naista jotka tekevät tätä ex-miesten muistelua omassa elämässään. Joku sanoi säälivänsä avovaimoani. Minä säälin teidän miehiänne. Elättävät kyytä povella.

Jaah. Ei mulla kyllä oikeen ole ex-miehiä. On niitä muitakin ihmisiä, kuten ystäviä ja sukulaisia, joihin ei ole enää väleissä. Mutta sinä taas vaikutat saatanan ärsyttävältä, joten ole keskenäs sitten.

Yhteistyössä