T
"tiina-elina"
Vieras
Taas tämä tyyppi.. Voi että sillä riittää puhtia näihin tuotoksiin, oikeassa elämässä lienee sitten vähemmän puhtia..
Mikä on diagnoosi?
Mikä on diagnoosi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä tämä valitettavasti on täysin totta. Olen vain niin kyllästynyt siihen, että minä annan niin paljon enemmän kuin saan.
No ei sekään sitten ole pettämistä, jos ihan vähän vaan työnnän kikulia johonkin parikymppiseen kiinteään tytyyn. Ihan vähän vaan, niin ei se ole pettämistä.
Nojoo, mut ihan tosissaan... Kyllä se on jonkinasteista pettämistä, että hän miettii entistä miestä jatkuvasti.
Ei se ole minun valintani, jos hän tarkoituksella ajaa minut pettämään.
Ei voi olla niin vaikeaa unohtaa koko helvetin ex. Näen asian niin, että hän tahallaan muistelee exää niin että vuosi vuodelta hän rakastuu uudelleen exään. Ei tuollainen voi olla hyväksi hänelle itselleenkään.
Meillä ei ole lapsia vielä, että siinä mielessä tämä ei kuulu tänne. Ajattelin vain, että täältä saa ehkä mielipiteitä asiaan.
Tilanne on siis se, että olemme molemmat kolmekymppisiä, hän alle, minä yli.
Hänellä on ollut nuorempana neljän vuoden suhde. Ensirakkaus.
Minulla on ollut hiukan enemmän kumppaneita kuin hänellä, mutta olen lähinnä ollut paskojen naisten kanssa, ja suhteita jotka eivät ole ehtineet kehittyä todellisiksi parisuhteiksi. Minulla ei ole ollut ensirakkautta. Tai on, mutta se nainen oli niin paska ja jätti niin syvät arvet, että minun on vaikea muistaa mitään rakkaudenhetkiä, vaikka edes yrittäisin.
Avovaimoni sen sijaan selkeästi muistelee jatkuvasti ensirakkauttaan. Aina kun huomaan hänen ajautuvan tähän, niin tulen todella pahalle tuulelle. Ja hän kieltää, että ei muka muistellut.
Joka kerta kun näin tapahtuu, minulle tulee suuri himo lähteä pettämään häntä kostoksi. Vielä en ole toteuttanut aikeitani, mutta lämmitellyt olen kyllä useampaakin tuntemaani parikymppistä tyttöä. Joskus tyttö on ollut jo kainalossa ja ehdottamassa yhteistä yötä, mutta olen sitten pakittanut viime hetkellä.
En kuitenkaan tiedä kuinka kauan pystyn kieltämään itseltäni pettämisen, jos hän ei voi rakastaa minua kuten exäänsä. Joka kerta kun tämä muistelu käy ilmi, minusta tuntuu kuin hän olisi pettänyt minua. Siksi minusta olisi suorastaan oikeutettua, että saisin panna jotain nuorta naista suhteen ulkopuolelta aina välillä. Nuorta parikymppistä naista, koska ehkä se saisi hänet tuntemaan samaa kelpaamaattomuutta kuin hän saa minut tuntemaan.
Minä rakastan avovaimoani voimallisemmin kuin mitä rakastin ensirakkauttani.