Haluaisin joskus tuntea olevani hyvä ja arvostettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nnn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nnn

Vieras
miten se onnistuu? Tuntuu että kaikki on niin raskasta etten jaksa yrittääkään mitään.. Olen huono äiti, ei ammattia, huono puoliso... Ei minussa ole mitään mitä arvostaa.. Ainoat jotka pitää minusta ja arvostaa mua olin millainen tahansa on omat vanhemmat ja sisarukset. Mä en tiedä mitä hemmettiä mun pitäis tehdä jotta oma mies arvostais mua...

kuulostaapa tutulle..tänään viimeksi tuntu että hulluksi tuun ku kuuntelen sitä..meillä ollu riitaa ja yllättäin taas paisu aivan liiallisuuksiin..sain kuulla että ole hullu akka ja huono äiti ja en pärjää lasten kanssa. sanoin että ero edessä nyt että en jaksa kuunella enää.haluan olla onnellinen ja nauttia elämästä.ktotaan nyt miten käy, ei varmaan ollu apua sulle mut ainaki kohtalotoveri..

poishan mun pitäis tästä lähteä.. mutta sitten alan ajattelemaan miten hyvin asiat joskus olivat ja toivois että jospa ne vielä joskus sais kuntoon... mutta kai sen jo pitäis oppia ettei ne asiat mihinkään tuu muuttumaan...

niimpä samaa minäki olen miettiny..joskus ollu ihan hyvin ja aina lupaa parantaa tapansa mutta niin ei käy..eli ei auttais ku jaksaa vaan pakata tavarat ja alottaa alusta..

Yhteistyössä