Haluaisin kerran elämässäni tavata ihmisen, joka on just sellainen kuin antaa ymmärtää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut

Vieras
Helvetin turhauttavaa, että uusiin ihmisiin tutustuessa ihmiset antaa ymmärtää olevansa yhdenlaisia ja sitten loppujen lopuksi ovatkin erilaisia. Tai sitten iihan vanhatkin kaverit yhtäkkiä muuttuu. Eipä pidä vanhat ystävät enää yhteyttä, vaikka olisi tärkeää, että lapsillani olisi lähipiirissä esimerkkejä kestävistä ihmissuhteista... Uudet ystävät ei ole sen parempia..

Kaikista eniten risoo tuo mun MIES. Tietenkin tästäkin tulee vuodatus, kuinka miehet on sikoja. :kieh:
Silloin kun tavattiin ja rakastuttiin se oli aivan ihana ja halusi perustaa perhettä ja oli ihan innoissaan isänä olemisesta. Ensimmäiset pettymykset tuli jo ekana raskausaikana. Sain siitä sellaisen käsityksen, että se sitten olisi raskausaikana tukevainen ja kerrankin elämässäni joku haluaisi hemmotella minuakin. Paskat! Ei ymmärtänyt ikinä mitään raskausaikojen vaivoja ja tunteita, ajatteli vain että teeskentelen, että saisin laiskotella. Ja käyttäytyi sen mukaisesti! Yksi saatanan itsekäs sika, joka ei tiedä romantiikasta mitään. EN tajua miten onnistui esittämään niin romanttista silloin alussa...selvästi se ei ole oikeasti sen luonteessa! :kieh:

Olen koittanut vuosikausia keskittyä meidän suhteen hyviin puoliin ja antanut niiden huonojen juttujen olla, etten masentuis ja turhaan riitelis koko ajan. Mihin ne riidatkaan ikinä johtaa.. Nyt nämä kaikki nousi pintaan. Olen ollut kipeä iät ja ajat ja valitin taas miehelle kuin mulla on maha kipeä eikä pysty tekemään mitään muuta kuin makaamaan. Ukko käyttäytyy niin kuin teeskentelisin ja vittuilee ja nalkuttaa vaan. Sitten vonkaa seksiä! :headwall: Koitin sille sitten selittää, että joo varmaan haluttaa tuommosen vittuilun jälkeen ja että ei oo silläkään osastolla kaikki kunnossa tässä kropassa. Sanoin selkeästi, että sinne tulee helposti haavoja nyt kun siellä on nesteet menneet ihan kummallisiksi. Se on kuivempi. Ei ku painostusta ja vittuilua kun en suostunu.

Sitten kun läheisyyden kaipuussa halailin sitä, niin alko taas lähentelemään ja ajattelin että jos pikaset suihkussa niin ois hiljaa pari päivää. Se tuli kerran ja jatkettiin sitten. Sitten lopetin kesken, kun kävi kipeää mahaan (maha turpos ja meni kivikovaksi ja näytin ku olisin viimesilläni raskaana. en ole) ja tuheroon. Mitä sanoo ukkokulta? "noin vähälläkö kuvittelit pääseväs?" ja alko sitte murjottaa ku joku saatanan kakara.

VOI VITTUSAATANA!!!! Tuo ei ole se kiltti, romanttinen mies johon rakastuin ja sitouduin. Erokaan ei ole ratkaisu. vituttaa jämähtää tämmöseen..Millä tuon saa tajuamaan????

Jos ihminen kunnioittaa sun hyvinvoinitasi noin minimaalisen vähän, niin miksi ero ei helpottaisi?

Ja kaverit ovat mitä ovat, niilläkin on oma elämänsä ja se vie minne vie. Itse olen sitä mieltä, että aikuiselle pitää oman perheen olla ykkönen ja kaverit ovat extraa, eivät osa jokapäiväistä arkea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ihminen kunnioittaa sun hyvinvoinitasi noin minimaalisen vähän, niin miksi ero ei helpottaisi?

Ja kaverit ovat mitä ovat, niilläkin on oma elämänsä ja se vie minne vie. Itse olen sitä mieltä, että aikuiselle pitää oman perheen olla ykkönen ja kaverit ovat extraa, eivät osa jokapäiväistä arkea.

Olis aika typerää myydä talo nyt kun kuitenkin jäisi lainaa maksettavaksi. Tästä ei varmana saa enää niin paljoa ku ite maksettiin. Ja kuka idiootti rupeaa kolmen lapsen yksinhuoltajaksi, kun on vakavasti sairas?

Alkuperäinen kirjoittaja Turhautunut:
Helvetin turhauttavaa, että uusiin ihmisiin tutustuessa ihmiset antaa ymmärtää olevansa yhdenlaisia ja sitten loppujen lopuksi ovatkin erilaisia. Tai sitten iihan vanhatkin kaverit yhtäkkiä muuttuu.

Elämä kuljettaa ja elämä muuttaa,

Tuuli kasvoja viiltää ja vesipisaroiden äänet kuulkaa,
Auringon laskiessa
pimeys peittää koko maan

Ja se muta jalkojen alla
kukkien lakaistuessa ja lämpimän ollen kaukana muualla

En tunne enää muita
en itseäni, enkä noita toisia suita.

Elämä kuljettaa ja elämä muuttaa.

Yhteistyössä