V
"Vieras"
Vieras
Kukin tehkööt soppansa miten lystää. Mua vaan ihmetyttää ihmiset joilla on tarvis noin arvostella toisten tekemisiä. Kyllä mäkin olen törmännyt tilanteisiin missä joku kaveri tekee asioita mun mielestä ihan tyhmästi, muttei mulla tule mieleenkään mennä siihen arvostelemaan. Jos kaveri itse sanoo ettei homma toimi ja mitähän kannattaisi tehdä toisin niin silloin voin kertoa oman ehdotukseni. Mutta jos se nakkisoppa tai mikä vaan maistuu sen kaverin perheelle noin niin mikäs siinä.
Mun on kuitenkin paljon helpompi ymmärtää noita toisin toimivia ihmisiä kuin näitä totuudentorvia joiden on pakko olla heti arvostelemassa. Yksi sukulainen on just tommonen ja pitää sitä hyveenä kun hän on niin suora ja rehellinen. Mutta autas armias jos joku muu sanoo joskus rehellisen mielipiteensä jostain hänen jutustaan!
Mun on kuitenkin paljon helpompi ymmärtää noita toisin toimivia ihmisiä kuin näitä totuudentorvia joiden on pakko olla heti arvostelemassa. Yksi sukulainen on just tommonen ja pitää sitä hyveenä kun hän on niin suora ja rehellinen. Mutta autas armias jos joku muu sanoo joskus rehellisen mielipiteensä jostain hänen jutustaan!