Mieluummin elokuva kuin kirja.
Olen tänä keväänä ja kesänä muistellut vanhoja asioita. Sain kuulla, että yksi lasteni serkuista on elokuvaohjaaja.
Katsoin Yle Areenalta elokuvan Kausi Ranskassa. Nainen jäi haikailemaan loppukohtauksessa merenrannalle poispuretulla pakolaisleirillä.
Ei minunkaan elämän elokuvassa tarvitse olla Happy End.