Haluaisin niin kovasti perheen, mutta mulla ei ole edes miestä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jebs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jebs

Vieras
Kovin on siis ristiriitaista.. On ollut todella huonoa tuuria miesmarkkinoilla. Kohta tulee 30-v täyteen ja oma perhe on ollut haaveissa jo pitkään. Lisäksi tuo vuosikymmenen vaihtuminen masentaa mieltä entisestään, kun en ole edes sitä miestä vielä onnistunut löytämään. Turhauttavaa! Vauvakuumekin vaivaa ja kaipaan läheisyyttä. Ei sillä, ettenkö aivan mainiosti pärjää itsekseni ja puuhaa riittää, harrastuksia ja muuta, mutta... Silti tulen tänne kiduttamaan itseäni kun luen muiden onnesta, kun tikussa näkyy viiva :( Ei sillä, ettenkö osaisi olla onnellinen toisen puolesta ;) Haluaisin niin kovasti perheen, jossa olisi rakastava mies ja hyvä isä.

Et ole ainut... Mä olen 32, kohta 33 ja seurustelen miehen kanssa, jolla on 2-vuotias lapsi. Rankkojen huoltajuuskiistojen jälkeen mies on sitä mieltä, ettei välttämättä enää edes haluakaan lähteä samaan leikkiin... Itselläni ikää alkaa olla sen verran, etten voi kovin kauaa arpoa, olisiko loppuelämäni ihan tyydyttävää ilman omia lapsia, joten tässä nyt mietin, mitä tehdä...

Minä löysin ihanan aviomieheni netistä 37-vuotiaana. Olin pari vuotta sitä mieltä, että olen liian vanha äidiksi, kunnes nuorruin yhtäkkiä. Tulin käytännössä heti raskaaksi ja ainokaisemme syntyi kun olin 40 v. En olisi uskonut että tämmöinen ihanuus odotti minua, koska en ollut koskaan aikaisemmin seurustellut vakavasti:)

Sitä minä vaan, että ei kannata vielä heittää toivoa, mutta sitä miestä on syytä etsiä niin aktiivisesti kuin vain pystyy.

Minä löysin ihanan aviomieheni netistä 37-vuotiaana. Olin pari vuotta sitä mieltä, että olen liian vanha äidiksi, kunnes nuorruin yhtäkkiä. Tulin käytännössä heti raskaaksi ja ainokaisemme syntyi kun olin 40 v. En olisi uskonut että tämmöinen ihanuus odotti minua, koska en ollut koskaan aikaisemmin seurustellut vakavasti:)

Sitä minä vaan, että ei kannata vielä heittää toivoa, mutta sitä miestä on syytä etsiä niin aktiivisesti kuin vain pystyy.

Kannustava tarina... Välillä tosiaan tuntuu siltä, että ne lapsuudenhaaveet äitiydestä eivät ikinä tule toteutumaan ja tässä on vaan keksittävä jotain muuta mielekästä tekemistä loppuelämäksi. Olisihan lapsettomuudessa tietty puolensakin - kroppa pysyis kondiksessa ja saisi tavallaan 18-vuotta lisää elinaikaa toteuttaa täysin itseään ilman mitään velvollisuuksia tai tarvetta vakaaseen arkeen.

Ja jos itse nyt realistisesti ajateltuna löytäisin uuden miehen vaikkapa 35-vuotiaaksi mennessä, niin siinäkään ei ole oikeen varaa keskenmenoja saada. :(

Jollain taoaa "mukavaa", etten ole ainut samanmoisen ongelman kanssa. Alkaa vaan olla vaikeaa löytää sitä miestäkään, kun nuorempiin en oikein uskalla luottaa, kun heillä voi mennä äkkiä vuosikaudet ennen kuin ovat valmiita isyyteen ja sitten taas samanikäisillä tai vanhemmilla on jo ennestään jälkikasvua. Yhden kerran kokeilin uusperseonnea, ja hetken olin onnesta soikeena kun sain hoivata taaperoa ja olla "äitipuoli". Mies oli vaan sellaista sontaa ja kasvatti lasta ihan pellossa, ei mitään rajoja. Periaatteella "ei toisen mieltä saa pahottaa"... Sitä ennen "tuhlasin" pari kolme vuotta mieheen, jonka tosiaan olisin mieluusti pitänyt, mutta hän ei halunnut lapsia, ainakaan vielä. No sehän kiristi välejä ja suhde romuttui lopulta kokonaan.

Kammoksuttaa sekin, että kun siihen mieheen pitäisi vuosi tutustua ennen yhteenmuuttoa ja sitten toinen vuosi asua tämän kanssa ja sitten joskus vasta voi alkaa harkita sitä lasta JA VOI EI! Oon kohta siinä pisteessä, että otan vaan jonkun ja paukautan itteni paksuks ja toivon parasta. Niin vissiin moni muukin tekee, joskus onnistuu joskus ei... Vitsi vitsi, en ole niin tyhmä ja mieluummin olen lapseton ikisinkku kuin lähtisin väkisin perhettä vääntämään.

Mistä näitä hyviä miehiä löytää? MISSÄ TE OOTTE??? Itse olen urheilullinen, ihan hyvännäköinen, koulutettu, hyvässä ja turvallisessa työssä, hyvä palkka, mutta mulla on eläimiä ja sitä jotkut ovat säikähtäneet, asun Varsinais-Suomessa...en missään tuppukylässäkään, jotta kyllä niitä miehiä pitäisi tällä suunnalla olla...jossakin!

Yhteistyössä