haluaisin tosen lapsen, mutta mies ei :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loola

Vieras
Kun tavattiin miehen kanssa niin olin jo 32 vuotias. Minulla on edellisestä liitosta 14 vuotias tyttö. Mies halusi lapsen ja minä sanoin, että haluan sitten ainakin kaksi lasta, että on" leikkikaverit" toisilleen. Mies sanoi vaikka 4. No, nyt tyttö on 2-vuotias ja olen alkanut puhumaan toisesta, mutta mies ei enää haluakkaan toista. Oli kuulemma niin vaikeaa aikaa parisuhteelle se vauva-aika. Ärsyttää... tuntuu että on käyttänyt minua hyväksi, että sai lapsen...

mulla meni yli vuosi suostutellessa ja puolivuotta oli jo aktiivista suostuttelua ja rankutusta kunnes suotui toisen yritykseen.. eli siis elä vielä heitä rukkasia nurkkaan, mieli voi vielä muuttua..

Kurjaa. Onhan sitä oikeus muuttaa mielipidettään, mutta aika tökeröä on mennä kuitenkin lupaamaan, että vaikka 4, jos ei edes kahteen suostu.
Meillä on pian 6 lasta ja voin sanoa, että sisaruksista on toisilleen todella paljon iloa.
Meillä esikoinen oli todella itkuinen vauva ihan syntymästään yhteen ikävuoteen (maitoallergia) ja jos itseämme olisi ajateltu, ei meillä muita sitten olisikaan. Mutta sisarus haluttiin mahdollismman pian kaveriksi esikoiselle ja ikäeroa niillä olikin vain 1v 9kk ja ovat nyt hyvät kaverukset iältään 11 ja 13.

No monelle se vauva-ajan rankkuus tulee yllätyksenä, minkäs teet :( Helppo sitä on sillon lapsettomana sanoa, että hankitaan vaikka kymmenen. Sitten kun se totuus koittaa, niin mielipde saattaa hyvinkin muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
No, jätät vaan ehkäisyn pois kertomatta mitään, niinhän nämä paöstamammat.

Käyny kyllä mielessä :)

Sitten tulet tänne kitisemään yksinhuoltajan paskaa elämää.

Ei se mitään paskaa elämää ole. Itse olen asunut poikani kanssa 15-vuotta kahden ja nauttinut jokaisesta päivästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
No, jätät vaan ehkäisyn pois kertomatta mitään, niinhän nämä paöstamammat.

törkein teko mitä miehelle voi tehdä |O

TODELLA! Täysin samaa mieltä. Mun mielestä ton pitäisi kuulua johokin rikoslakiin rangaistavaksi asiaksi.

Yhteistyössä