Haluaisin tuntea itseni seksikkääksi, halutuksi ja hyväksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumilus akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rumilus akka

Vieras
mutta kun ei niin ei... omalta mieheltä ei saa mitään ei yhtään mitään. Eikä tällainen tavallinen äiti oikein tapaa muita miehiä missään... En mä halua pettää tai mitään sellaista.. ehkä vaan jotain positiivista kehua joltain mukavalta mieheltä. Joskus olis tietty kiva jos mies olis edes vähän mustasukkainen, mutta kun ei. Alkanut vähän tuntumaan siltä etten mä ehkä merkkaa sille mitään. Ei se taida minusta pitää sellaisena kuin minä olen... :(

Kuin suoraan minun ajatukseni. Tosin en enää (olen jo 41v) odota vierailtakaan miehiltä huomioita. Olen oikeasti ruma ja mielenkiinnoton miehille, yritän keskittyä asioihin jotka oikeasti tuovat iloa elämään.

Toi on ihan ymmärrettävää että kaipaat kehuja. Mullekin se on tärkeää vaikka mies olen. Kaikille miehille kehumiset ei tuu yhtä luonnostaan että olisiko kyse siitä.

No saako mies sulta samaa mitä toivot itelleskin? Puhu toiveistas. Ja näytä omat halusi.. Sipaise hajuvettä tms ja laita tukka nätisti. Jos miehes tykkää näteistä alusvaatteist niin sellast sit päälle tai vaikka puhdas yöpaita ja meet hipeltään toista ;) Sit jos ei toimi niin ei mahda mitään.
Joskus nainen itse ajaa miehen ns.läheltään pois ja sitten myöhemmin ihmetellään kun ei toinen ole enää kimpussa.. silloin vaan täytyy ruveta korjaan tilannetta itse. :) Vierailta miehiltä en alentuisi hakemaan huomiota.. hyhyh.

Etkö voi sanoa miehelle, että tarvitset huomiota?

johan on sanottu mutta kun ei mitään tapahdu.

ja mun mielestä huomion osoitus puolin ja toisin pitäis olla aika sellainen juttu että se tulee itsestään ettei toisen tarvitse sitä aina oikein erikseen pyydellä. eihän se tunnu miltään sitten jos pyydät huomiota ja sitten toinen sen antaa vaan koska oot sitä pyytänyt. kyllä sen pitää tulla ihan aidosti sydämestä.

johan on sanottu mutta kun ei mitään tapahdu.

ja mun mielestä huomion osoitus puolin ja toisin pitäis olla aika sellainen juttu että se tulee itsestään ettei toisen tarvitse sitä aina oikein erikseen pyydellä. eihän se tunnu miltään sitten jos pyydät huomiota ja sitten toinen sen antaa vaan koska oot sitä pyytänyt. kyllä sen pitää tulla ihan aidosti sydämestä.

No minusta kannattaa kyllä pyytää, mutta sitten toisen pitäisi tajuta, että pitää kehua ilman että toinen JOKA KERTA ERIKSEEN joutuu pyytämään sitä.

Onko mies aina ollut kehumaton?

No minusta kannattaa kyllä pyytää, mutta sitten toisen pitäisi tajuta, että pitää kehua ilman että toinen JOKA KERTA ERIKSEEN joutuu pyytämään sitä.

Onko mies aina ollut kehumaton?

On se joskus ennen vuosia sitten kehunut jos olen hiukset jotenkin laittanut tai jotain uutta vaatetta hankkinut. tai jos ollut hyvää ruokaa.

mutta mulla on vain sellainen todella voimakas tunne siitä ettei se piittaa minusta enää...

Minulla oli samanlaiset tuntemukset kuin sinulla vielä vuosi sitten ja päätin tehdä asialle jotain. Aloitin kuntokuurin ja sain kroppani hyvään kuosiin. Panostinpukeutumiseeni ja muutenkin ulkonäkööni. Mies ei kuitenkaan muutostani huomannut, joten siirryin chattailemaan. Kehuja alkoi satelemaan kuvien perusteella ja lopulta hankin sitä kautta myös rakastajan. Nyt tunnen itseni upeaksi, kauniiksi ja halutuksi naiseksi.

Mieheltä kysyisin ensin millainen hänen mielestään on seksikäs nainen.

mun mies ei vastaa tuollaisiin kysymyksiin. samoin ei myöskään kysymyksiin rakastaako minua. ei vastaa mihinkään mikä liittyy tunteisiin tai mitään vastaavaa. eli siitä voipi mun mielestä jo päätellä etten ole hänelle mitään muuta kuin lastenhoitaja, ruuan keittäjä ja siivooja tosin nekin kaikki teen kuulemma väärin/huonosti.

Yhteistyössä