Haluaisin tuntea itseni seksikkääksi, halutuksi ja hyväksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumilus akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mies ei vastaa tuollaisiin kysymyksiin. samoin ei myöskään kysymyksiin rakastaako minua. ei vastaa mihinkään mikä liittyy tunteisiin tai mitään vastaavaa. eli siitä voipi mun mielestä jo päätellä etten ole hänelle mitään muuta kuin lastenhoitaja, ruuan keittäjä ja siivooja tosin nekin kaikki teen kuulemma väärin/huonosti.

Outo tyyppi sun mies... Mä kyselen mun mieheltä jos katotaan vaikka telkkaria, että onko toi nätti, onko tolla kiva vartalo, yms. Musta on kiva tietää mimmoisesta se pitää. Nuorempana se ei uskaltanut sanoa ketään nätiksi, pelkäsi kai, että suutun.

mun mies ei vastaa tuollaisiin kysymyksiin. samoin ei myöskään kysymyksiin rakastaako minua. ei vastaa mihinkään mikä liittyy tunteisiin tai mitään vastaavaa. eli siitä voipi mun mielestä jo päätellä etten ole hänelle mitään muuta kuin lastenhoitaja, ruuan keittäjä ja siivooja tosin nekin kaikki teen kuulemma väärin/huonosti.

Sitten kai kysymys täytyy esittää jollekin muulle miehelle kuin omalle puolisolle eli henkilölle jolta niitä kehuja odottaa/on realistista odottaa.

Outo tyyppi sun mies... Mä kyselen mun mieheltä jos katotaan vaikka telkkaria, että onko toi nätti, onko tolla kiva vartalo, yms. Musta on kiva tietää mimmoisesta se pitää. Nuorempana se ei uskaltanut sanoa ketään nätiksi, pelkäsi kai, että suutun.

Vaimo yritti kysellä tuollaisia mutta laiton asialle stopin heti suhteen alussa. Telkkarin ääressä ei voi rentoutua jos joku nainen ampuu kompakysymyksiä.

Vika on kuitenkin puhtaasti itsetunnossasi.
Ja miehelle varmasti olet kertonut tunteistasi?

Todellako mies ei vastaa mitään, jos kysyt, rakastaako hän sinua?
Onko teillä aina ollut tuollaista, minkä takia olette päätyneet yhteen ja pysyneet parisuhteessa?

Ei ole koskaan vastannut jos kysyn rakastaako.

Kai yhdessä ollaan pysytty ku ei erossakaan osata olla. Niin ja ennen ainakin teot puhui välittämisen puolesta. Nykyään asiat onkin sitten ihan toisin mieheltä ei saa mitään. Ja jos jotain yrittää ottaa puheeksi mies luulee että kaikki korjataan seksiä harrastamalla. Vaikka ei sitä seksiäkään saa ku kerran kuukaudessa.

No, mä olen ''vasta'' 27 ja tunnen itseni nykyään rumaksi ja tylsäksi mammaksi. En raski ostaa itselleni uusia vaatteita. ennen käytin aina korkkareita tai vähintään kiilakorkokenkiä, mutta enää en uskalla niitäkään ostaa kun kannan 1-vuotiasta mukanani. Tukka leikattiin liian lyhyeksi joten se huonontaa fiilistä entisestään.
Pitää vain koota itselle ihana uusi vaatetyyli ja ostaa ne kauniit kengät ja kasvattaa tukkaa ja meikata. Ehkä huomenna... ;)

Outo tyyppi sun mies... Mä kyselen mun mieheltä jos katotaan vaikka telkkaria, että onko toi nätti, onko tolla kiva vartalo, yms. Musta on kiva tietää mimmoisesta se pitää. Nuorempana se ei uskaltanut sanoa ketään nätiksi, pelkäsi kai, että suutun."

Käytetään heti hyväksi tilanne, missä päästään vähän rivien välistä kehumaan itseä/omaa pesää, ihan sama vaikka se ei toisi keskustelulle mitään lisäarvoa (yleensä ei tuo). Siis tosi outoo, ei mun mies oo tollanen me kato keskustellaan ja kysellään ja ollaan tosi rohkeita! Humblebraaaaag

[QUOTE="mami";29578963]Outo tyyppi sun mies... Mä kyselen mun mieheltä jos katotaan vaikka telkkaria, että onko toi nätti, onko tolla kiva vartalo, yms. Musta on kiva tietää mimmoisesta se pitää. Nuorempana se ei uskaltanut sanoa ketään nätiksi, pelkäsi kai, että suutun."

Käytetään heti hyväksi tilanne, missä päästään vähän rivien välistä kehumaan itseä/omaa pesää, ihan sama vaikka se ei toisi keskustelulle mitään lisäarvoa (yleensä ei tuo). Siis tosi outoo, ei mun mies oo tollanen me kato keskustellaan ja kysellään ja ollaan tosi rohkeita! Humblebraaaaag[/QUOTE]

No en mä tarkottanut et siin ois mitään rohkeeta. Tarkotin et outoo jos toinen ei vastaa kysymyksiin.

Yhteistyössä