Mä varmaan haluaisin käydä 2kertaa syömässä sen hotelliyön hinnalla. Jos valitsee ajankohdan ja ravintolan hyvin, hotelliyön hinnalla syö todella hyvin. Vielä parempi tietysti olis, jos saisi muksut täältä kotoa jonnekin hoitoon ja voisi kotona syödä sillä hotelliyön hinnalla ja ostaa vaikka pullo kuohuviiniä. Eli mä tekisin pitkän kaavan mukaan paremman illallisen pihveineen ja viineineen kotona, sitten sauna, leffaa, läheisyyttä ja aamulla pitkät yöunet!