Haluaisitteko tietää jos miehesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
pettäisi sinua? Eli jos vaihtoehtoina olisivat että miehesi pettää/on pettänyt sinua mutta et koskaan saisi tietää, tai että miehesi pettää/on pettänyt sinua ja saisit tietää.

En ehkä haluaisi tietää, mutta, koska on todennäköistä, että muut tietää niin haluaisin tietää. En haluaisi elää kuplassa, jossa ihmiset välttelevät kertomasta totuutta miehestäni ja elämästämme.

En osaa sanoa.. Nytkin tiedän et mies oli ehdotellut vessassa käymistä yhdelle bimbolle baarissa.. mutta eivät olleet menneet, ilmeisesti tää muija ei ollu lähtenyt mukaan. Enkä kyllä ihmettele, en mäkään tekis mitään varatun miehen kanssa joka on vielä ihan naamat.. Eli mä tiedän että on ihan mahdollista että mun mies pettäis.. on kyllä pettänyt 2 vuotta sittenkin. Jos vetää pään täyteen viinaa niin ei tajua enää mitään, idiootti kun on niin ei tajua olla sit juomatta niin paljoa. Sitte puhellaan et kun "Sami" se yllytti juomaan viskiä.

Eli jos nyt ajatellaan et mies sanoiskin et olisi sittenkin pettänyt.. niin mä kyllä lähtisin vekeen lapsen kanssa. Enkä mä sit tiedä olisko se kiva juttu kenellekään, kun vielä olen raskaanakin. Ja ainut ongelma on silloin jos mies juo liikaa, muuten käyttäytyy hyvin.

Riippuu miten vakavaa se oli. Ja koska se on tapahtunut. Jos miehellä olis ollu joku yhden illan sekoilu 10v sitten, en haluaisi tietää. Mut jos pidempi suhde ja vaikka par aikaa menossa niin totta hitossa haluaisin tietää!

Ehdottomasti!!! Ei se valheessa eläminen ole mitään hyvää.... Ja sitäpaitsi valheilla on tapana tulla ilmi jossain vaiheessa!!!! Siis jos olet jonkun ystävä ja ystäväsi mies pettää, kerro hänelle.. Eihän se sinun syysi ole(??)

tämä olikin mielenkiintoinen kysymys, suurin osa näyttäisi selkeästi haluavan tietää. joskus tälläisestä on kaverien kesken ollut vääntöä että pitääkö vai ei pidä kertoa jos tuollaista tapahtuu.

haluaisin tietää ja sainkin tietää. Mies petti minua ja kertoi asiasta vasta vuosi tapahtuneen jälkeen, kun erään reissun tapahtumia kyselin. Oli tunne, ettei mies ollut kertonu ihan kaikkee. Kaikki sen kaverit tiesi pettämisestä ja mies kai pelkäsi sitäkin, et joku kavereista vihjaa mulle siitä liikaa.

Jokainen tekee virheitä, jos se on kerran käynny kännis nusasee jotain eukkoa, ni en todellakaan halua tietää, mut jos on ollu pidempi suhde ni sen haluaisin tietää tai tietysti jos se jatkuvasti pettäis.

Tottakai. Vaikka kyse olis vaan yhdestä kerrasta. Tuskin meidän suhde siihen kaatuis, ainakaan mun osalta. Mut voipi olla ettei mies sen jälkeen enää haluais olla mun kanssa :kieh:

Yhteistyössä