Haluako joku puhua mun miestä ympäri:)

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mihin kummaan sä noita silkkareita tarvitset...luota vaan luomuun ja ole tyytyväinen itseesi. Miehesi on ihan oikeilla linjoilla.

ehkä se on kiva =)

No te nyt puhuitte melkein mua ympäri, että ehkä en aloita taas puhua miehen kaa tästä, mut kuitenkin olen kahdella vaihella vielä, sekä haluan että en tiedä, ei ehkä

jos sinulla on oikeasti hyvät rinnat niin turha laittaa silikoneja! Tietty jos ovat pilalla niinkuin esim. minulla niin ihan eri juttu :D tuskin kyllä ovat kun olet strippariksi päässyt :P

Mulla ainakin ihmee ettei niiden kans mitään tapahtunut vaikka imettänyt lapsia aika pitkään. Mutta mä en ikinä unohda kun maito nousi rintoihin niin ne oli kun just nyt joku laitoin mulle silikonit
:D
Mut hei, en mä usko että sun rinnat pilalla ja muuten olet niiiiiiin kaunis :p :heart:

Sä voit olla Savanna oikeasti tosi onnellinen siitä, että sun mies tykkää susta luonnollisena ja tuollaisena kuin olet :)

Harva se päivä täälläkin joku valittaa, kuinka ei kelpaa miehelleen omana itsenään...

Mihin kummaan sä noita silkkareita tarvitset...luota vaan luomuun ja ole tyytyväinen itseesi. Miehesi on ihan oikeilla linjoilla.

ehkä se on kiva =)

No te nyt puhuitte melkein mua ympäri, että ehkä en aloita taas puhua miehen kaa tästä, mut kuitenkin olen kahdella vaihella vielä, sekä haluan että en tiedä, ei ehkä

jos sinulla on oikeasti hyvät rinnat niin turha laittaa silikoneja! Tietty jos ovat pilalla niinkuin esim. minulla niin ihan eri juttu :D tuskin kyllä ovat kun olet strippariksi päässyt :P

Mulla ainakin ihmee ettei niiden kans mitään tapahtunut vaikka imettänyt lapsia aika pitkään. Mutta mä en ikinä unohda kun maito nousi rintoihin niin ne oli kun just nyt joku laitoin mulle silikonit
Mut hei, en mä usko että sun rinnat pilalla ja muuten olet niiiiiiin kaunis :p :heart:

toisilla on hyvä tuuri, toisilla huono.. tai geenit tai en tiedä mistä johtuu et :)
vooi on ne pilalla mut onneks se ei sentään näy päälle päin :D

ehkä se on kiva =)

toisilla on hyvä tuuri, toisilla huono.. tai geenit tai en tiedä mistä johtuu et :)

en mäkään tiedä mist toi johtu, ainakin vatsa meni ihan hohhoija, kauan kesti että sain sen takaisin mut kun vähän lihon niin se tulee takaisin, nyt se on ihan kauhea juhlien jälkeen...
mut kuitenkin must tuntu sulla on hienot rinnat sä vaan luulet niin, nuorilla on aina huono itsestunto niin kuin mullakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tua:
Ja mulle vakuutit noista rinnoista ihan muuta ja nyt ite oot vaihtamassa suurempaan. Just mikä P*** puhuja. :D

taidan ollakin, kun olin just siitä mieltä itsekin ettei ikinä, mut kun näin sen jutun niin tuli kiinostus kun koko juttu oli hauska kokeilla =)

eeeeiii mieluummin säästää itse rahaa kuin tatuoi jonkun firman nimen rintoihin :D

"Suomalainen markkinointiyritys Hypegirls tarjoaa naisille ilmaisia silikonirintoja. Aivan pyyteetön auttaminen ei kuitenkaan ole kyseessä, vaan vastapalvelukseksi naiset antavat tatuoida rintoihinsa mainosfirman nimen.

Naiset myös sitoutuvat edustamaan rinnoissa mainostamaansa yritystä 100 tunnin ajan. Koko Hypegirls-yritys seisoo idean takana. Yritys tarjoaa jopa toimistotyöntekijöille, parikymppisille nuorille naisille, työsuhdesilikonit.

- Tämä lähti siitä, mikä miehiä mainoksissa yleensä kiinnostaa, yrittäjä Antti Riekkinen kertoo Ilta-Sanomissa.

Antti Riekkinen kertoo lehdessä, ettei firmalla ole vielä yhtään asiakasta sovittuna. Riekkinen on valjastanut myös oman siskonsa Lauran mukaan bisnekseen.

- Kyllä hänkin ottaa silikonit ja tatuoinnin, Riekkinen vakuuttaa.

Tatuoinnit ovat kooltaan 25 x 70 milliä. Alaraja operaatiolle on 20 vuotta." Voicen Viihteet | 2009-12-01

On se varmaan niin hienoa kun tisseissä loistaa loppu iän tatuoituna vaikka K-raudan tai Lapin kullan logo :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Suomalainen markkinointiyritys Hypegirls tarjoaa naisille ilmaisia silikonirintoja. Aivan pyyteetön auttaminen ei kuitenkaan ole kyseessä, vaan vastapalvelukseksi naiset antavat tatuoida rintoihinsa mainosfirman nimen.

Naiset myös sitoutuvat edustamaan rinnoissa mainostamaansa yritystä 100 tunnin ajan. Koko Hypegirls-yritys seisoo idean takana. Yritys tarjoaa jopa toimistotyöntekijöille, parikymppisille nuorille naisille, työsuhdesilikonit.

- Tämä lähti siitä, mikä miehiä mainoksissa yleensä kiinnostaa, yrittäjä Antti Riekkinen kertoo Ilta-Sanomissa.

Antti Riekkinen kertoo lehdessä, ettei firmalla ole vielä yhtään asiakasta sovittuna. Riekkinen on valjastanut myös oman siskonsa Lauran mukaan bisnekseen.

- Kyllä hänkin ottaa silikonit ja tatuoinnin, Riekkinen vakuuttaa.

Tatuoinnit ovat kooltaan 25 x 70 milliä. Alaraja operaatiolle on 20 vuotta." Voicen Viihteet | 2009-12-01

On se varmaan niin hienoa kun tisseissä loistaa loppu iän tatuoituna vaikka K-raudan tai Lapin kullan logo :)

:o Eikä...

ehkä se on kiva =)

en mäkään tiedä mist toi johtu, ainakin vatsa meni ihan hohhoija, kauan kesti että sain sen takaisin mut kun vähän lihon niin se tulee takaisin, nyt se on ihan kauhea juhlien jälkeen...
mut kuitenkin must tuntu sulla on hienot rinnat sä vaan luulet niin, nuorilla on aina huono itsestunto niin kuin mullakin =)

täällä on ainakin yks turvonnut ilmapallo kaiken tämän lomailun ja syömisen jäljiltä :D. ONNEKS kohta saa palata arkeen, jospa laihtuiskin sen pari kiloa :D

http://www.huuto.net/kohteet/mainostilaa-iholta/124242608
Hei,oletko sinä tai firmasi kiinnostuneita erilaisesta mainostamisesta?Nyt siihen on mahdollisuus,sillä minä olen valmis ottamaan yhdelle tai kahdelle suurimmalle tarjoajalle firman logon tai muun kuvan kehooni tatuointina

5000 parissa päivässä

Alkuperäinen kirjoittaja jeppe:
Hei,oletko sinä tai firmasi kiinnostuneita erilaisesta mainostamisesta?Nyt siihen on mahdollisuus,sillä minä olen valmis ottamaan yhdelle tai kahdelle suurimmalle tarjoajalle firman logon tai muun kuvan kehooni tatuointina

5000 parissa päivässä

:laugh: ihanaa, miks minulla ei ole 5ylimäräistä tonnia :laugh:

SAVANNA!

Älä ota silikonirintoja. Olet todella kaunis nainen muutenkin, ja silikonit saattavat pahimmassa tapauksessa pilata omat rintasi. On niin paljon komplikaatiomahdollisuuksia, silikonirinnan kapseloituminen, tulehtuminen.. Ja mitä vielä: Silikonirinnat täytyy uusia n. 10 vuoden välein.

Jos joskus rintasi rupsahtavat täysin (roikkuvat polvissa, ryppyisinä) tai olisi vaikka rintasyöpä, niin sitten voi ottaa. Mutta älä mene pilaamaan luonnollista aitoa kauneutta silikonirinnoilla!

Olet kaunis ilman!

SIis elä viitsi, tuo on älyttömän NOLOA!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI helvetti :DDD :D :D Jos silarit laitat, niin ihan itse, mut siis ei todellakaan tollasesta tatskasta tissiin, todella.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeppe:

5000 parissa päivässä

ja tuolla kysymyksissä kai on sen tytön kuvat :D
Kuva: http://irc-galleria.net/user/arkhanta/picture/98120767

Mut kaupaks on mennyt :D 5500e!!!