D
duuduuu
Vieras
Laitan tänne viestini avauksena myös: Olen naimisissa ja suhteemme on kestänyt n. 3 vuotta. Mieheni on hellä rakastaja, siis aivan liian hellä ja hänellä ei ole kovinkaan iso. Ei mikään prinssinakki tietenkään, mutta kun on isoa saanu ja oikein olan takaa niin sitä ei niin vaan unohda.. Hän on joskus suureksi ilokseni ja yllätykseskseni vilautellut fantasiaansa että joku panisi mua ja hän katselisi. Lähinnä siis todennut että ajatus kiihottaa.. Itse unelmoin jostain kunnon karjusta joka pistelisi menemään ja kunnolla siis tiukka kuri ja kunnon mäiske ja iso muna jota saisi sisäänsä ottaa.. Rakastan kun mies on vähän vaarallinen ja himon sokaisema ja että se käy kiinni kun olisi viimenen tilaisuus saada naista ja pistää kunnolla menemään..ah.
Mitenköhän tässä nyt pitäisi edetä, itse käyn jo ihan kuumana mutta en halua toista loukata ehdottelemalla yms. Pyysin miestä (tuhannen kerran) että saisko vähän kovemmilla otteilla, mutta kun hän ei tykkää siitä ja hieman vaikeampaahan se on jos varustus ei oo niin suuri. Mitä teen tämän turhautumiseni kanssa
?
Mitenköhän tässä nyt pitäisi edetä, itse käyn jo ihan kuumana mutta en halua toista loukata ehdottelemalla yms. Pyysin miestä (tuhannen kerran) että saisko vähän kovemmilla otteilla, mutta kun hän ei tykkää siitä ja hieman vaikeampaahan se on jos varustus ei oo niin suuri. Mitä teen tämän turhautumiseni kanssa