Haluan eläimellistä seksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duuduuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

duuduuu

Vieras
Laitan tänne viestini avauksena myös: Olen naimisissa ja suhteemme on kestänyt n. 3 vuotta. Mieheni on hellä rakastaja, siis aivan liian hellä ja hänellä ei ole kovinkaan iso. Ei mikään prinssinakki tietenkään, mutta kun on isoa saanu ja oikein olan takaa niin sitä ei niin vaan unohda.. Hän on joskus suureksi ilokseni ja yllätykseskseni vilautellut fantasiaansa että joku panisi mua ja hän katselisi. Lähinnä siis todennut että ajatus kiihottaa.. Itse unelmoin jostain kunnon karjusta joka pistelisi menemään ja kunnolla siis tiukka kuri ja kunnon mäiske ja iso muna jota saisi sisäänsä ottaa.. Rakastan kun mies on vähän vaarallinen ja himon sokaisema ja että se käy kiinni kun olisi viimenen tilaisuus saada naista ja pistää kunnolla menemään..ah.

Mitenköhän tässä nyt pitäisi edetä, itse käyn jo ihan kuumana mutta en halua toista loukata ehdottelemalla yms. Pyysin miestä (tuhannen kerran) että saisko vähän kovemmilla otteilla, mutta kun hän ei tykkää siitä ja hieman vaikeampaahan se on jos varustus ei oo niin suuri. Mitä teen tämän turhautumiseni kanssa :(?

Joskus ärsyttää, kun täällä joku tosissaan jotain kysyy ja muut vastaavat pilkaten. Joskus kysymykset ovatkin provoja, mutta ap:n kysymys tuskin on. Olisiko sitten parempi olla vastaamatta, jos ei ole antaa asiallista vastausta?!

Itse olen kokenus nykyisen mieheni kanssa seksissä saman ongelman. Kaipaan vieläkin sitä, että joku mies vain tulisi ja ottaisi kunnolla valtavaa intohimoa kokien, eikä olisi aina liian hellä ja passiivinenkin. Itse olen kuitenkin tehnyt sen ratkaisun, ettei mitään turhia sekoiluja. Kaveripiirissä on joitakin vastaavanlaisia kokemuksia ja se saattaa jättää jonkun ikävän muiston. Jos parisuhde on tärkeä, niin kannattaa itse vain yrittää muuttua. Seksi on ihana asia, mutta ei se ole tärkein. Minä opin nauttimaan pikkuhiljaa tästä nykyisestä seksistä mieheni kanssa. Ehkei siinä ole eläimellistä menoa, mutta on se tavattoman hellää, tunteellista ja kaunista. Hyvä näin.

No joo, eipä se pitemmän päälle yleensä jatku se eläimellinen kiima, jota ehkä parin ensimmäisen vuoden aikana mies naistaan kohtaan osoittaa. Se on kyllä niin hyvää herkkua, kun todella saa tuntea että mies tahtoo naida ja lujaa. Nyt itsekin kärvistelen viddettä vuotta suhteessa, on kyllä kovasti arkistunut kaikki. Kai se on sitä hormonien myllerrystä ja uutuudenviehätystä mikä sen hurjimman himon saa aikaan. Ehkä jos välillä pitää kuukauden-parin taukoa (pakosta, ei toisen haluttomuuden vuoksi), niin sitten mies voi olla tavallista hurjempi ja muistuttaa etäisesti jopa sitä alkuaikojen urosta.

Tietenkin rakastelutyylit ovat kovin erilaisia, joten ei kaikilla ole sitä eläimellisyyttä edes suhteen alussa. Semmoinen laimea seksi vaan tuntuu turhanpäiväiseltä eikä sitä tunne olevansa niin "elossa" sellaisen jälkeen rankkaan panemiseen verrattuna. Ja se on kyllä niiiin harmillista, jos sillä kumppanilla sattuu olemaan pieni värkki, tai edes sellainen, joka ei mitenkään hetkauta (jos on siis vertailukohtaa). Sitä tulee ihan surulliseksi, kun ajattelee, että pitäisi olla yksiavioisessa suhteessa pikkukulliseen mieheen, eikä enää koskaan elämän aikana saada kunnon kyrpää! kyllä sellainen polyamorinen suhde olisi paras, ei tarvitsisi pettää ja silti saisi välillä muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän ap:tä:
Semmoinen laimea seksi vaan tuntuu turhanpäiväiseltä eikä sitä tunne olevansa niin "elossa" sellaisen jälkeen rankkaan panemiseen verrattuna.

Tuo tunne "elossaolemisesta" kovan panemisen jälkeen onkin mielenkiintoinen juttu! Vaimokin pitää vähän rajummista otteista ja niinhän se tuntuu olevan iloinen vielä seuraavana päivänäkin kun edellisenä iltana olen ottanut hänen hyvinmuodostuneen pyllynsä syliini ja pannut oikein kunnolla "lusikka-asennossa" takaapäin!

hahhaa teidan vastaukset on hauskoja! minulla on onneksi mies milla on jattilais kyrpa ja joka panee kun hevonen. hanella on myos lihaksikkaat kasivarret. seksi on mahtavaa. ja btw durex performa merkkiset kondomit on tosi hyvia. tullaan samaan aikaan;) en oo varma voisinko elaa loppuelamaani miehen kanssa joka ei oo raju ja jolla on viela pieni pippeli. ei kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Taas tätä!:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Onko suomalaisilla naisilla lemmenluola niin tilava,että tarvii jättimolon tyydyttämään,vai onko jostain muusta kysymys?

Tuosta aiheesta on keskusteltu ennenkin

Tiedetään,tiedetään.Mutta kertauksen vuoksi,suomalainen mies keskiverto munalla ei pysty tyydyttämään suomineitoa.Siihen tarvitaan jotain järeempää "aseistusta".Sitä on vain ulkomaan miehellä tarjota,näinkö on?

No voihan sitä ostaa ison dildon, niin ei tarvi miestä ruveta pettämään! Tuo vehkeen koko on kyllä pelkkä tekosyy pettämiselle. Taitaa myös olla nuo kipukynnykset on kovin erillaisia.
Toiset naiset kokisi tuommoisen "raiskaamis seksin" kivuliaana ja tympeänä kaikin tavoin. Eikä varmasti ole naisen koosta vaan päästä kiinni. Joku haluaa olla hyväksikäytettävä objekti. Toiselle tunteet on paljon tärkeämmät.
Mistä voi nainenkaan tietää että on oman miehen mielestä juuri hänen unelmiensa nainen ja unelmiensa rakastaja.. Ei kaikkea voi eikä tarvitsekkaan saada ikävä kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja Taas tätä!:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Onko suomalaisilla naisilla lemmenluola niin tilava,että tarvii jättimolon tyydyttämään,vai onko jostain muusta kysymys?

Tuosta aiheesta on keskusteltu ennenkin

Niin ja kalun koostahan tällä palstalla ei olekaan vielä koskaan puhuttu ;)

Samaa odottaisin joskus naisilta. Naiset vaan useimmiten juurikin tuntuvat olevan niitä hiljaa hissuttelijoita, ehkä suurin osa naisista sitten pitää juuri siitä rauhallisesta rakastelusta. Mutta aika harvoin ainakaan itsen olen törmännyt naiseen joka todella päästäisi nämä paljon puhutut himonsa valloilleen. Ihan liian usein nainen vain on se "ottava" osapuoli joka katselee mitä tuleman pitää.

Aloittaja kirjoittaa niin asiaa, niin asiaa.
Minä vapaana miehenä koen vastaavaa ajoittain. Kun aiemmin on saanut rakastella naisen/naisten kanssa jotka todella osaavan, haluavat ja tuntevat miehen tarpeen, niin siinä jää kyllä yltäkylläinen pehmoilu jalkoihin.
Tottahan hellyys ja läheisyys on ensiarvoista, mutta siihenkin tukehtuu loppujen lopuksi. Pitää saada eläimellistä menoa, tuntea että tässä nyt uros ja naaras tyydyttävät toisiaan oikein tosissaan. Ottavat huomioon toisen mieltymykset, tekevät myös sen eteen konnolla töitä.

Ainakin minun seksualisuuteni on yksi tukipilareistani, muiden lisäksi. Jos seksiä ei saa, sitä hyvää ja riittävää, tunnen eläväni jotenkin tyhjäkäynnillä.

Minulla ja nykyisellä vaimolla oli aluksi niin päin että hän halusi enempi hellimistä ja rauhallisia otteita.
Pikku hiljaa olen saanut toteuttaa itseäni ja päässyt paukuttamaan kunnolla jalat olkapäillä tai takaapäin ja vaimo tykkää nykyisin kovasti. Että ei se vanheneminen aina johda siihen että kaikki hidastuu.:)

Hyppää miehesi päälle ja heilu siinä itse eläimellisesti. Ei sitten miehesikään tarvitse olla passiivisen naisen kanssa.

Miehesi vehje ei varmaan kasva enää yhtään. Ota kuulat käyttöön ja treenaa itseäsi niin, että se pienempikin tuntuu paremmalta.

Yhteistyössä