V
vierailijabba
Vieras
Onko palstalla kukaan eronnut tai muuttanut erilleen miehestään/ naisestaan, koska on mitta tullut täyteen puolisonsa lasta? Minun miehelläni on valitettavasti (sanon nyt suoraan, vaikka tämä onkin asia, josta ei pitäisi puhua mitään) aivan kamala lapsi. Kyseessä on ns. Erityislapsi jonka kanssa kukaan ei pärjää, ei kukaan. Lapsi on väkivaltainen, pilalle lellitty, uppiniskainen, kiukuttelee, uhkailee, itkee, rääkyy, vinkuu ja huutaa, huutaa, huutaa ja huutaa vielä lisää, että saa kaiken ympärillä pyörimään haluamallaan tavalla. Olen aika varma, että tuo demonilapsi nauttii siitä miten ihmiset kärsivät ympärillään. Olen kirjaimellisesti nähnyt hänen hymyilevän tyytyväisenä, kun on ensin uhkaillut äitiään väkivallalla, kuolemalla ja koronalla.
Minä olen päättänyt erota miehestäni, että ei tarvitsisi enää nähdä tuota lasta tai vatvoa tätä tilannetta. Tuntuu vain vaikealta lähteä. Tsempatkaa mua jotenkin lähtemään. Tyyli vapaa. Antaa mennä.
Minä olen päättänyt erota miehestäni, että ei tarvitsisi enää nähdä tuota lasta tai vatvoa tätä tilannetta. Tuntuu vain vaikealta lähteä. Tsempatkaa mua jotenkin lähtemään. Tyyli vapaa. Antaa mennä.