R
Reija
Vieras
Meillä on kaksi lasta, toinen kohta neljä ja toinen vajaa kolme. Haluaisin vielä yhden, mutta mieheni on toista mieltä. Mitenköhän saisin hänen mielensä kääntymään =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:ei mitenkään,jokaisella oikeus päättää lapsilukunsa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:ei munkaan mies halua. sitten kun sanon ettei ole muuta vaihtoehtoa kun ero koska mä en voi luopua tästä haaveesta. mies syyttää mua kiristämisestä ja sanoo et ok, tehdään sit kun mä kerran pakotan. sitten mä perun koska en halua painostaa. mutta pakko olisi tilanteelle kohta jotain tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.
Hankitko kolmannen jotta saat sterilisaationtaitaa olla ihan hyvä että ukkosi osaa päättää itse eikä lähde mukaan painostettuna..
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja .:ei munkaan mies halua. sitten kun sanon ettei ole muuta vaihtoehtoa kun ero koska mä en voi luopua tästä haaveesta. mies syyttää mua kiristämisestä ja sanoo et ok, tehdään sit kun mä kerran pakotan. sitten mä perun koska en halua painostaa. mutta pakko olisi tilanteelle kohta jotain tehdä.
hei haloo, kasvahan vähänsen.. ei näillä asioilla leikitellä kuin siivousvuoroilla..
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja .:ei munkaan mies halua. sitten kun sanon ettei ole muuta vaihtoehtoa kun ero koska mä en voi luopua tästä haaveesta. mies syyttää mua kiristämisestä ja sanoo et ok, tehdään sit kun mä kerran pakotan. sitten mä perun koska en halua painostaa. mutta pakko olisi tilanteelle kohta jotain tehdä.
hei haloo, kasvahan vähänsen.. ei näillä asioilla leikitellä kuin siivousvuoroilla..
no en leikittele vaan ihan tosissani olen puhunut että taitaa tiet erota kun näkemyserot on noin valtavat. vai mitä pitäisi tehdä? jäädä suhteeseen jossa olen lapseton, luopua siitä unelmasta? mies sitten, kun otan asian puheeksi ja sanon että meidän on erottava koska en kestä ajatusta lapsettomuudesta, aina siinä vaiheessa sanoo että tehdään vaan sitten se lapsi jos se on niin tärkeä, kyllä hän suostuu, ei halua erota, tehdään lapsi. mutta sen jälkeen sanoo että vain sen takia että mä pakotan ja koska hän ei halua musta erota. niin en mä voi siinä tilanteessa suostua lasta tekemäänvai niinkö pitäisi sitten tehdä? en ole vielä osannut lopullista eroa tehdä koska olen odottanut joskos mies pikku hiljaa kypsyisi ajatukseen. mutta niin ei näytä tapahtuvan joten ei muu enää auta kun erota. mieluummin olen lapseton ilman suhdetta ja on vähän edes toivoa joskus ehkä löytää mies joka haluaa lapsia, kun lapseton suhteessa jossa tiedän ettei ole toivoa lapsista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.
Hankitko kolmannen jotta saat sterilisaationtaitaa olla ihan hyvä että ukkosi osaa päättää itse eikä lähde mukaan painostettuna..
Eikä kun ukolle sitten piuhat kiinni, jossein enään halua lisää lapsia, joita minä vielä haluaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.
Eikä kun ukolle sitten piuhat kiinni, jossein enään halua lisää lapsia, joita minä vielä haluaisin.
okei mulla taitaa olla tänään joku paha lukiongelma.. sori.. mut mä oon luullu et sitä ei saa kun vasta kolmen lapsen jälkeen.. ??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.
okei mulla taitaa olla tänään joku paha lukiongelma.. sori.. mut mä oon luullu et sitä ei saa kun vasta kolmen lapsen jälkeen.. ??
Sitä en tiiä, mutta kai ne laittaa, jos hän on niin varma tästä asiasta. Mä vaan olen aina haluanut monta lasta ja mieskin on sen aina tiennyt. Katsotaan kuinka tässä käy.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Mutta kun se lapsi tulee, niin miehet on ihan myytyjä. Niin se vaan on.
Joitakin täytyy vähän ekan kohdalla painostaa![]()
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.
Yritä vaan sitä vauvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja v:Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Mutta kun se lapsi tulee, niin miehet on ihan myytyjä. Niin se vaan on.
Joitakin täytyy vähän ekan kohdalla painostaa![]()
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.
Yritä vaan sitä vauvaa![]()
joskus käy näin mut entäs jos ei käykkään, mitens sitten.. on kuitenkin sitten kolme mukulaa on onneton parisuhde..
ai niin ja lauantai lotto vetämään, jos vaikka ei tarttis mennä ma töihin mut ei sen takia kannata itteensä irtisanoa vielä perjantaina..