Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Mene kampaajalle katselemaan niitä kirjasia ja suunnittele kampaajan kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::xmas: Minusta sinulle käy hyvin nuo pitkät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä tykkään näistä:
![]()
mutta en uskaltanu noita itelleni leikkauttaa ku en varmaan osais laittaa niitäjollain muotovaahdolla koittais noi latvat laittaa ja sit ne ois sellaset kovat,törröttävät piikit
:ashamed:
![]()
mutta en uskaltanu noita itelleni leikkauttaa ku en varmaan osais laittaa niitäjollain muotovaahdolla koittais noi latvat laittaa ja sit ne ois sellaset kovat,törröttävät piikit
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:http://www.matrix.com/find_your_hair_style/
Tuolta voi katella eri tyylejä.Aattelitko lyhyeksi vai miten?
http://www.matrix.com/find_your_hair_style/short/style_18.aspx?scroll=0
Yks aika hieno
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä tykkään näistä:
![]()
Joku tämäntyylinen minullekkin tuli mieleen... Jos välttämättä haluat leikkuutta hiuksesi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä tykkään näistä:
![]()
Joku tämäntyylinen minullekkin tuli mieleen... Jos välttämättä haluat leikkuutta hiuksesi...![]()
Leikkuu ei ole välttämätön, tai siis pitäähän niitä vähän jostain leikata, jos jonkun mallin haluaaMut siis kuitenkaan pituutta ei tarvi välttämättä paljon lähteä...
Väriäkin/raitoja haluaisin laittaa! Jotain vähän tummempaa ja sit vaaleempaa. Kaveri sanoi, ettei kauhean vaaleaa-tummaa kannata laittaa, kun kuulemma haalistuu nopeasti jne. Kun mä ehdotin jotain kultasta
Kun en kauheen tummaa kuitenkaan sit halua
![]()
![]()
Niin ja mulla on tosi ohuet hiukset...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"saa leikata muttei oo pakko leikata,tummaa ja vaaleeta,muttei hirveen tummaa ja vaaleeta,haluun otsahiukset mutta ei saa leikata niitä.."![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"saa leikata muttei oo pakko leikata,tummaa ja vaaleeta,muttei hirveen tummaa ja vaaleeta,haluun otsahiukset mutta ei saa leikata niitä.."![]()
![]()
Älä nyt viitti. Minä en ole mitenkään vaikea tapaus, en ollenkaan |O![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:En oikeen oo ajatellut, oon aika avoin =) Siis hiustensuhteen, voisin leikata lyhyetkin, mut vois ne jäädä tän pitusiksi kans, on nyt olkapäille asti, eli ei kuitenkaan kauheen pitkät. Mietin otsahiuksiakin, mut kaveri sano, että ne pitää joka aamu laittaa |O En ehdi, en jaksa, enkä edes osaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mulla on ihan lyhyt muuten mutt jätetty pulsarit ja taakse sivuihin vähän pituutta. Otsatukkaa ei käytännössä enää ole, siis ihan sentti jätettiin tohon, se on ihan kynitty.![]()
Mulla ei oo kuvaa, höh.
Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä
sun ystävä on kyllä väärässä, vaalea ei haalistu ja harva tumma värikään normaalia enemmän... Punaiset ovat ainoat jotka ns. rumasti haalistuu... todella vaaleat blondorilla tehdyt raidat "poistavat" hiuksen oman värin joten varmasti ei haalene, kampaajana uskallan väittää... Ja etuhiuksia ei pahemmi laittaa tarvi kun ovat uomiinsa asettuneet, sinulle sopisi kyllä. Kannatan vaaleita monisävyraitoja ja otsatukkaa.
Emmä tiiä, se vaan oli sitä mieltä. Se yhessä vaiheessa värjäili hiuksiaan kuukauden välein, alkuun laitto vaaleempaa tummaa, mut sit koko ajan tummensi, kun kai se vaaleempi sen mielestä lähti nopeemmin pois tai haalistu tai jotainMillasia monisävyraitoja?
Mitä värejä...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"saa leikata muttei oo pakko leikata,tummaa ja vaaleeta,muttei hirveen tummaa ja vaaleeta,haluun otsahiukset mutta ei saa leikata niitä.."![]()
![]()
Älä nyt viitti. Minä en ole mitenkään vaikea tapaus, en ollenkaan |O![]()
![]()
![]()
![]()
mä tykkään NeitiNasun hiuksista! :wave:![]()