Haluan miehen, en hiirtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhautunut"

Vieras
Minulla on kiva ja mukava mies. Hänen kanssaan on kiva viettää aikaa ja olla. Hän on kiltti ja ajattelee mua.

Mutta: haluan miehen joka olisi mies. Haluan miehen jonka kanssa harrastaa seksiä. Haluan miehen joka puolustaa ja varjelee minua.

En haluaisi erota, mutta en halua tätäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411394:
No oletsä sanonut sille tuosta? Että haluaisit, että se olis semmonen, että se tietää mitä tekee?

Olen sanonut. Ei tuota tulosta. Eikä kai sitä pysty perusluonnettaan muuttamaan.

Millaisissa tilenateissa miehen pitää puolustaa ja varjella sinua? Tämä vaan kuulostaa jotenkin niin keskiaikaiselta vaatimukselta. Tietty jos tarkoitit jotain anopin kohtaamista tai nakkikioski jonoa niin sitten.

eikö miehesi kaipaa seksiä? eikö ole aloitteellinen? mikset itse tee aloitetta?

Kaipaa, mutta mun pitää aina tehdä aloite. Joskus hän mutisee jopa siitä että joutuu olemaan mun päällä (lähetyssaarnaaja-asento).
Ja juu, yleensä minä teen aloitteen, hyväilen, esileikin ja ratsastan. Mies ei tee aloitetta, ei hyväile minua eikä tunnu edes olevan kiinnostunut minun tyydyttämisestä.

Niin, eihän sillä väliä kuinka paljon välittää tai arvostaa, kunhan on mies
Olisitte tyytyväisiä, jos on ihminen joka välittää juuri sinusta eikä omasta navasta, niin kuin monet miehistä..

[QUOTE="vieras";24411413]Millaisissa tilenateissa miehen pitää puolustaa ja varjella sinua? Tämä vaan kuulostaa jotenkin niin keskiaikaiselta vaatimukselta. Tietty jos tarkoitit jotain anopin kohtaamista tai nakkikioski jonoa niin sitten.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin kaipaan semosta tunnetta, että mies olisi edes halukas puolustamaan minua.

[QUOTE="huokaus";24411430]Niin, eihän sillä väliä kuinka paljon välittää tai arvostaa, kunhan on mies
Olisitte tyytyväisiä, jos on ihminen joka välittää juuri sinusta eikä omasta navasta, niin kuin monet miehistä..[/QUOTE]

Eihän se mitenkään poissulje sitä, että osaa olla kunnioittava, jos on mies. Eihän toi ap:n mies niin kovin välittävältä tunnu, jos se ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta.

[QUOTE="vieras";24411413]Millaisissa tilenateissa miehen pitää puolustaa ja varjella sinua? Tämä vaan kuulostaa jotenkin niin keskiaikaiselta vaatimukselta. Tietty jos tarkoitit jotain anopin kohtaamista tai nakkikioski jonoa niin sitten.[/QUOTE]

Miehen yksi kaveri ei pidä minusta vaan huorittelee mua jopa päin mun naamaa. Mieheni ei sano siihen mitään, toteaa vaan että liioittelen. Tilanteita on useita, kerran tämä ystävä jopa kävi minuun käsiksi ja puristi rannettani todella lujaa, en ymmärrä miksi, olin ystävällinen ja juttelimme, hän ihan äkisti tarttui minuun kiinni ja haukkui mut. Mies näki tilanteen mutta ei puuttunut, vääntäydyin itse irti.

Tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut! Erosin tollasesta, kaikinpuolin ihan kunnollisesta miehestä, kun meinasin kuolla pystyyn tylsyydestä.

Sitten menin ja rakastuin suinpäin komeaan "pahaan poikaan", jonka kanssa taisteltiin 5 vuotta ennenkuin saatiin suhde edes jotenkin toimimaan. Oli niin rankkaa, etten ymmärrä, miksi ja miten jaksoin. Ehkä sen hurjan seksin voimalla ;) Nyt 10 vuoden jälkeen voin sanoa, että elämä alkaa vähitellen rauhottua ja parisuhde toimia.

Eli, punnitse omia voimavarojasi ja sitä, mitä ihan oikeasti haluat. Sen saavuttaminen ei välttämättä olekaan niin helppoa.

[QUOTE="huokaus";24411430]Niin, eihän sillä väliä kuinka paljon välittää tai arvostaa, kunhan on mies
Olisitte tyytyväisiä, jos on ihminen joka välittää juuri sinusta eikä omasta navasta, niin kuin monet miehistä..[/QUOTE]

En aivan tätä tarkoittanut, miksi tuomitset kun et tiedä mitään meidän suhteestamme.
Koetan just avautua siitä mikä mättää, odota nyt vähän aikaa ennenkuin saat haukkua mut, jospa sinäkin ymmärtäisit mitä koetan kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411445:
Kyllä mä ainakin kaipaan semosta tunnetta, että mies olisi edes halukas puolustamaan minua.

Niin tietysti minäkin, enemmän vaan kiinnosti millaisissa tilanteissa tämä mies ei aloittajaa puolusta, että miten se on ilmennyt. Noin niinkuin arkipäivän tilanteissa en ainakaan itse sen kummempaa puolustusta tai varjelua kaipaa vaan ihan normaali minun huomioimiseni ja tukemiseni on varsin tarpeeksi.

[QUOTE="turhautunut";24411463]Miehen yksi kaveri ei pidä minusta vaan huorittelee mua jopa päin mun naamaa. Mieheni ei sano siihen mitään, toteaa vaan että liioittelen. Tilanteita on useita, kerran tämä ystävä jopa kävi minuun käsiksi ja puristi rannettani todella lujaa, en ymmärrä miksi, olin ystävällinen ja juttelimme, hän ihan äkisti tarttui minuun kiinni ja haukkui mut. Mies näki tilanteen mutta ei puuttunut, vääntäydyin itse irti.[/QUOTE]

Onko sun miehellä jotain säpinätä sen ystävänsä kanssa?

Normaali puoliso suuttuisi aivan hirveästi tuollaisesta käytöksestä "ystävälle". Monessa tapauksessa kävisi niin, että tuollainen henkilö ei enää olisi ystävä tuollaisen käytöksen jälkeen. Miten tuollaista huorittelua muka voi suurennella, en käsitä.

Mä ainakin tajuan tosi hyvin, mitä ap tarkottaa tolla puolustamisella. Musta on ihanaa, kun mies on suojelevainen ja osoittaa olevansa mies esim. ravintoloissa käydessämme. Osoittaa siis mun olevan "hänen naisensa". Se on aivan tajuttoman primitiivistä, mut luontokappaleitahan me ollaan, turha sitä on kieltää. Ja seksuaalinen värinä säilyy naisen ja miehen välillä pitkässä parisuhteessa paremmin, kun nainen saa olla nainen ja mies mies. Se on biologiaa, siskot ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411505:
Onko sun miehellä jotain säpinätä sen ystävänsä kanssa?

Normaali puoliso suuttuisi aivan hirveästi tuollaisesta käytöksestä "ystävälle". Monessa tapauksessa kävisi niin, että tuollainen henkilö ei enää olisi ystävä tuollaisen käytöksen jälkeen. Miten tuollaista huorittelua muka voi suurennella, en käsitä.

Ei ole, kiinnikäynyt on mies. Jostain syystä se mies inhoaa minua todella paljon. Hän on yleensä aina kännissä ja todella ilkeä mulle. En todellakaan tiedä miksi näin on, olen ollut ystävällinen, ja siinäkin kiinnikäymistilanteessa istuin ihan rauhassa penkillä ja itseasiassa en edes puuttunut miesten väliseen keskusteluun. Mieheni istui vieressäni, tämä vieras mies meitä vastapäätä. Hän tarttui ranteeseeni ja puristi todella lujaa, ihan yhtäkkiä. Aluksi en edes osannut tehdä mitään, sanoin vain että tuo sattuu ja lopeta, sitten väänsin itseni irti.
En tajua :(

[QUOTE="turhautunut";24411540]Ei ole, kiinnikäynyt on mies. Jostain syystä se mies inhoaa minua todella paljon. Hän on yleensä aina kännissä ja todella ilkeä mulle. En todellakaan tiedä miksi näin on, olen ollut ystävällinen, ja siinäkin kiinnikäymistilanteessa istuin ihan rauhassa penkillä ja itseasiassa en edes puuttunut miesten väliseen keskusteluun. Mieheni istui vieressäni, tämä vieras mies meitä vastapäätä. Hän tarttui ranteeseeni ja puristi todella lujaa, ihan yhtäkkiä. Aluksi en edes osannut tehdä mitään, sanoin vain että tuo sattuu ja lopeta, sitten väänsin itseni irti.
En tajua :([/QUOTE]

No onko tämä mieskaveri joskus yrittänyt sinua? Mistä ihmeestä tollanen sekopääkäytös oikein voi johtua, en ymmärrä myöskään.

[QUOTE="been there";24411472]Tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut! Erosin tollasesta, kaikinpuolin ihan kunnollisesta miehestä, kun meinasin kuolla pystyyn tylsyydestä.

Sitten menin ja rakastuin suinpäin komeaan "pahaan poikaan", jonka kanssa taisteltiin 5 vuotta ennenkuin saatiin suhde edes jotenkin toimimaan. Oli niin rankkaa, etten ymmärrä, miksi ja miten jaksoin. Ehkä sen hurjan seksin voimalla ;) Nyt 10 vuoden jälkeen voin sanoa, että elämä alkaa vähitellen rauhottua ja parisuhde toimia.

Eli, punnitse omia voimavarojasi ja sitä, mitä ihan oikeasti haluat. Sen saavuttaminen ei välttämättä olekaan niin helppoa.[/QUOTE]

Kiitos viestistä. Minulla ei olisi mitään muuta vikaa omastani sanottavana, kuin se seksi ja se ettei hän ole mies rinnallani kun tarve on. Ehkä mulla on liian suuret tarpeet sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411551:
No onko tämä mieskaveri joskus yrittänyt sinua? Mistä ihmeestä tollanen sekopääkäytös oikein voi johtua, en ymmärrä myöskään.

Sama tuli mulla mieleen. Et onko itse susta kiinnostunut?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411551:

Hän vihasi minua heti ensisilmäyksellä. Joskus hän ilkeilynsä lomassa on sanonut että olen hänen mielestään viehättävä.

En ymmärrä itsekään. En provosoinut häntä millään tavalla. Aluksi juttelimme kaikki ihan sulassa sovussa, sitten jäin itse hiljaiseksi kun he puhuivat omista asioistaan ja jäin mietteisiini istumaan.

Eikä oma mieheni tehnyt mitään. Kun he lähtivät baariin, mieheni halasi minua, ja tuo vieras huoritteli vielä ovelta lähtiessään.

Juuri nuo asiat tekevät sen, että väkisinkin alan miettimään, eikö mies uskalla puolustaa minua ja mitä tapahtuisi jos joskus oikeasti tapahtuisi sellaista että tarvitsisin apua.

Minä kyllä kysyisin mieheltä syytä, että miksi ei voi puolustaa. Jos ei keksisi syytä, sanoisin, ettei tarvii sitten olla mun kanssa ollenkaan. Se on varmaan kyllä huono neuvo ja tiedän olevani aika inohottava akka. Mutta jos minulle tehtäisiin noin, en todellakaan unohtaisi helposti tai antaisi tosta vaan anteeksi.

Onhan tollanen ihan mielettömän loukkaavaa sun mieheltä. Miksi haluaa kaveerata ihmisen kanssa, joka tolla tavalla puhuttelee sua? Mä en olis missään tekemisissä tyypin kanssa, joka loukkais mun miestä. Pystyykö sun miehen kanssa puhumaan tosta asiasta? Eihän se nyt voi olla sille ihan ok, et kaveri käyttäytyy noin!

Yhteistyössä