en ymmärrä miksi kukaan ei halua auttaa mua. esim siskoni käy meillä usein, hänellä ei ole lapsia. olen auttanut häntä todella usein monissa eri asioissa. esim joskus mieheni on tehnyt heillä sähkötöitä ja siskoni on ollut töissä mutta siskon mies siis kotona. olen siivonnut heillä, tehnyt sämpylöitä pakkaseen, haravoinut ym. ilman mitään selostusta. siskoni on aina kiittänyt ja minä kyllä mielelläni autan. tein siskoni häämekon, ilmaiseksi jota tein sitten vuoden, kuuntelin kaasona itkut ja valitukset., ILMAISEKSI olen terapeuttina parisuhteessa, lista on loputon... viime viikolla havahduin kaikkeen kun siskoni sitten tuli meille ja poikani kanteli mulle tiiliskiviä tohon perannaan ja minä asettelin niitä siinä sitten. siskoni tuli siihen viereen ja käski mun lopettaa ja menemään keittää kahvia. mä sanoin et minä teen tän loppuun odotat tai et. hän ei tehnyt mitään auttaakseen vaan istui terassilla ja mökötti kun hänestä tulee nyt sitten niin kamalan lihava kun on raskaana ja kaikki vaan valittaa siitä. (vaikka kukaan ei ole mitään sanonut)
No aloin sitten miettimään että mitä kaikkea mä oon tehnyt, niin meille tullaan vaan istumaan tietkoneen ääreen kahvikuppi kädessä ja surffaillaan ikean tai anttilan sivuilla ja höpötetään että mä haluun ton ja ton ja sit aletaan kiukuttelemaan kun ei oo rahaa mihinkään ja sit lävähtää läppäri kiinni. jos mulla on joku siivoustyö tääl kesken ni kaikki pitää aina vaan lopettaa, ei kertaakaan mulle olla tultu sanomaan että "tarvitko apua, kyllä mä voin imuroida"
mä oon nii väsyny ja mulle voidaan vaan soitella ja valittaa ku toi äijä ei mitään tee ja plaa plaa. koskaan en oo mitään pyytäny, mut pitää varmaan sanoa ihan suoraan, ku hieman vituttaa tommonen. ja tällästä on ollut aina. ja siskon mies tekee meillä rakennushommia ja siitä maksetaan vaikka mun mies on mielellään ilmaiseksi tehnyt sähköhommia heillä... mutta kun mitään ei muisteta..
No aloin sitten miettimään että mitä kaikkea mä oon tehnyt, niin meille tullaan vaan istumaan tietkoneen ääreen kahvikuppi kädessä ja surffaillaan ikean tai anttilan sivuilla ja höpötetään että mä haluun ton ja ton ja sit aletaan kiukuttelemaan kun ei oo rahaa mihinkään ja sit lävähtää läppäri kiinni. jos mulla on joku siivoustyö tääl kesken ni kaikki pitää aina vaan lopettaa, ei kertaakaan mulle olla tultu sanomaan että "tarvitko apua, kyllä mä voin imuroida"
mä oon nii väsyny ja mulle voidaan vaan soitella ja valittaa ku toi äijä ei mitään tee ja plaa plaa. koskaan en oo mitään pyytäny, mut pitää varmaan sanoa ihan suoraan, ku hieman vituttaa tommonen. ja tällästä on ollut aina. ja siskon mies tekee meillä rakennushommia ja siitä maksetaan vaikka mun mies on mielellään ilmaiseksi tehnyt sähköhommia heillä... mutta kun mitään ei muisteta..