E
en muista
Vieras
Pitää varmaan siksi esittää ettei kehtaa kertoa vanhemmilleen että on eronnut. Ymmärrän ihan hyvin. Mun exäni totesi ekojen keskustelujen aikana kun erottiin että kun on muutenkin väsynyt ja suruissaan, niin ihan varmasti saa isältään vielä kunnon haukut niskaan kun on ollut niin "huono" mies että vaimo jätti. Tosissaan murehti sitä. =/
Lähtisit mukaan, ei se esitys kamalaa varmasti edes ole, koska eihän siellä muutenkaan mitenkään julkisesti kovin lääpitä.
Jos et saisi miestä ylipuhuttua et kertoisi vanhemmilleen et olette eronneet mut väleissä.
Vois olla kiva kokemus jos ette ole ihan riidoissa. =)
Mä aion lähteä ihan ystävänä mukaan jos ja kun mies ja lpsetkin, jos vaan pääsen mukaan. Se maa on mullekin rakas. Eikä mun tarvi esittää. =D
Et kai sit oo lännestä?
Lähtisit mukaan, ei se esitys kamalaa varmasti edes ole, koska eihän siellä muutenkaan mitenkään julkisesti kovin lääpitä.
Jos et saisi miestä ylipuhuttua et kertoisi vanhemmilleen et olette eronneet mut väleissä.
Vois olla kiva kokemus jos ette ole ihan riidoissa. =)
Mä aion lähteä ihan ystävänä mukaan jos ja kun mies ja lpsetkin, jos vaan pääsen mukaan. Se maa on mullekin rakas. Eikä mun tarvi esittää. =D
Et kai sit oo lännestä?