Haluan ystäväni ex-miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen halunnut ystäväni miestä jo kauan, mulla on ollut flirttiä sen kanssa joskus juhlissa. Se on vastannut siihen aina huumorilla taisin kerran humalassa suudellakkin sitä yllättäen. Nyt ystäväni, siis sen vaimo on muutanut pois miehen luota, aikoo ottaa eron. Nyt mua oikeesti himottaa se mies, en kyllä tiedä onko tunne molemminpuolinen. Miten on täytyykö odottaa että on eronneet, vai onko mies jo vapaata riistaa. Meneeköhän välit ystävääni jos isken sen miehen, hänhän jo jätti sen.

Ystävän siinä menettää ja myös ne jos teillä on tämän ystävän kanssa yhteisiä ystäviä, niin hyvin isolla todennäköisyydellä myös ne.

Vain hyvin harva mies on tämän arvoinen. Jonkun tutun ex vielä menisi, mutta ei ystävän ex. Mä lupaan ja takaan, että sitten alkuhuuman mentyä jonkun kovan riidan keskellä sä katumalla kadut kun ei ole tät ystävää jolle soittaa.

Elämä on taatusti helpompaa näin kun on vakaasti noudattanut ajatusta että ystävien poikaystäviin/miehiin tai eks-puolisoihin ei edes vilkaista sillä silmällä.

Yhteistyössä