Haluatteko kuolla nauruun:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se täytyy olla haasteellista hänelle.
Toisaalta kun alkaa miettiä niin eihän se mikään perhepäiväruokkija olekaan...

Juu no, saisihan tuostakin mielettömän kauhisteluketjun aikaiseksi. Etenkin jos jättäisi jotakin olennaista kokonaan kertomatta, vaikkapa sen että pph:n mies tekee kaikki ruoat lämmitystä vaille valmiiksi, hoitaa kaupoissa käynnit ja pph hoitaa puolestaan kodin oman työnsä ohella. :) Kaikesta saa helposti tehtyä isonkin asian, jos poimii sieltä sun täältä ja jättää osan kertomatta.

Ei ole naurettavaa ollenkaan. Meillä myös imuroi vain mies. Näin on aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kuin se on mahdollista. On sitten kotitöitä joita teen vain minä, mut melkein kaikkeen osallistuu mies, ja ihan vapaasta tahdostaan! Ikinä ei ole tarvinnut pyytää mitään tekemään, mut mun mies onkin paras :)

Tän ketjun kauhistelijanaiset taitaa avata omat viemärit ja vaihtaa auton öljyt siinä sivussa.. ei nainen tarvitse liata pieniä käsiään ainakaan silloin kun mies on kotona.

Liian toimelias Justiina riistää miehen ritarillisesta roolistaan.

Haha! Älä viitsi! Meillä minä olen se, joka saa asiat auki. Ei kaikkea tarvitse osata valmiiksi, mutta voi aivoilla ajatella, mistä imuri aukeaa esimerkiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ähhh;22193830:
Pyh, eikä riistä, jos vain on ymmärtänyt valita itselleen tarpeeksi miehekkään miehen. Meillä minä hoidan renkaan vaihdot samoin kuin remontti ja pihahommat, mutta ei mieheni miehisyys tai ritarillisuus siitä mitenkään ole kärsinyt, hän vain toteuttaa näitä ominaisuuksia muissa paikoissa/tilanteissa, joissa niistä enemmän on hyötyä...

Joillekin miehille riittää että saavat käydä ansiotyössä ja elättää perhettään, eivätkä välitä vaikka vaimo on yksi jätkistä. Toiset arvostaa yhä sitä että nainen on nainen muuallakin kuin sängyssä.

Arjen sukupuoliroolit on vaalittava koska lohikäärmeet on kuolemassa sukupuuttoon eikä neidot tarvitse suojelua. Seurauksena hämmentyneitä miehiä jotka menee naimisiin keskenään ja/tai ei osaa huolehtia perheistään.

Joillekin miehille riittää että saavat käydä ansiotyössä ja elättää perhettään, eivätkä välitä vaikka vaimo on yksi jätkistä. Toiset arvostaa yhä sitä että nainen on nainen muuallakin kuin sängyssä.

Arjen sukupuoliroolit on vaalittava koska lohikäärmeet on kuolemassa sukupuuttoon eikä neidot tarvitse suojelua. Seurauksena hämmentyneitä miehiä jotka menee naimisiin keskenään ja/tai ei osaa huolehtia perheistään.

Paitsi hei, että sähän teet teillä yleensä ruuat? Onkos naiselliset hommat sitten vaan niitä hanttihommia, kuten imurointi?:$

:)

Mies opettaa mulle väkisin auton korjausta ja renkaiden vaihtoa ( joskus jopa moottorikelkan korjausta vaikka en koko vehkeellä aja! ) ja minä teen kaikkia "miesten töitä" täällä kotona kun mies on kotonaan niin piloille passattu ettei saa mitään aikaiseksi vaan asiat jää roikkumaan ikuisiksi ajoiksi. Totta kai olisi ihanaa kun mies tekisikin ne likaiset työt mun puolesta mutta ei niin ei. Pakko se on omat pikku kätöset sitten sotkea :(

ja en todellakaan tiedä miten se dyson ismuri avataan tai toinen h2O ja vielä vettä miten sinne laitettaan, mut osaan h2O moppi käyttä:) paitsi rätti en osaa päälle laita:(, mut tiedän ainakin mihin vesi tulee:D

No ei tuo nyt varsinaisesti huvita, mutta enpä mäkään näin hetsillään osaisi sanoa, miten imuri avataan. Kas kun meilläkin imurointi on pääasiassa miehen heiniä. Osaan putket panna paikoilleen ja töpselinkin saan seinään, mutten ole esim. pussia vaihtanut imuriin ikipäivänä. Tarvittaessa saisin kyllä varmasti imurin auki ja mahdollisen tukkeenkin poistettua, kun ei ole peukalot keskellä kämmentä. Eli selvittäisin, miten imuri avataan ja tarttuisin toimeen.

Paitsi hei, että sähän teet teillä yleensä ruuat? Onkos naiselliset hommat sitten vaan niitä hanttihommia, kuten imurointi?:$

Miehen tehtävät on kaikki jotka on naisen mielestä vaikeita tai ällöttäviä. Tällä periaatteella hanttihommatkin jakautuu, mm. pesen useimmiten lattiat.

En tiedä miten onnistut olla eri mieltä tästäkin, teillähän vielä korostuneempi jako.. et suostu tekemään edes kevyempiä hanttihommia kuten tiskaamista tai imurointia :)

Miehen tehtävät on kaikki jotka on naisen mielestä vaikeita tai ällöttäviä. Tällä periaatteella hanttihommatkin jakautuu, mm. pesen useimmiten lattiat.

En tiedä miten onnistut olla eri mieltä tästäkin, teillähän vielä korostuneempi jako.. et suostu tekemään edes kevyempiä hanttihommia kuten tiskaamista tai imurointia :)

Niin, mutta en siksi, etten osaisi, tai että olisin jotenkin käsi kaikissa käytännön hommissa, vaan koska en vain halua. Sä puhut siihen tyyliin, ettei nainen voi osata mitään ja että koneetkin menee naisella rikki. Sitäpaitsi mä teen kyllä ruokaa ihan kätevästi. Ja meillä on tiskikone.

Ei mua harmita muu, ku et sä puhut siihen tyyliin, että naiset on jotenkin surkeita, eikä osaa.

Yhteistyössä