Haluatteko te katsoa tämä vitsi?Kuva

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli kun mä kirjoittiin että mun pidennys ja leikkaus epäonnistui,heitin rahaa vaan roskikseen,niin oli pakko laita kaikki nämä pois ja ei ollut muuta vaihtoehtoja kun ostaa sitten pidennys,mutta ei pidennystäkään ollut 3pakkausta.Menin sitten ostamaan perukkia ja myös ei ollut muuta kun punaista ja blondia,ostin sitten punainen ja tilasin kiharat mustat pidennykset itselle :/ (mulla kai hiushullus)joo,mutta mun vanhat perukkit sellaisessa kunnossa enää etten kehtä laita päähään,enkä lyhyiden hiusten kaa meen töihin

Tiedän ettei se mulle sopi,ihan kauhee ja vielä lihonnut kaupan päälle :kieh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4763761.jpg

siis oikeasti miten mä noin meen? :/

No mut odottan jotenkin ne 3viikkoa kun saan pidennykset ja diettillä olen nyt kans

siis hä? ymmärsinkö mä oikein,sä eilen ruikutit ku et saanu samalle päivälle aikaa kampaajalle ja nyt kun pääsit sinne ni se ei sit ollukkaan hyvä se tukka? voi jösses,oispa itelläki rahaa tolleen vaan heittää menemään :whistle:

Siis ensiksi että toi väri,mä haluan musta,sitten vielä hermostutta vieläkin kun eilen epäonnistui se pidennys ja leikkaus,mutta teen vaalitus vielä huonosta palvelusta muutenkin,sekä katsokaa miten läski mä olen,ihan laiva,semmosta se on kun istuu konessa ja käy joka päivää ravintoloissa

Paha jenkkakahva kyllä näkyy vyötäröllä, ai ai. Sitä se teettää, jos vaan ravintelissa syö ja viinaksia juo. Ootapa kun tulee ikää lisää, sitten vielä enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja siis apua!:
Paha jenkkakahva kyllä näkyy vyötäröllä, ai ai. Sitä se teettää, jos vaan ravintelissa syö ja viinaksia juo. Ootapa kun tulee ikää lisää, sitten vielä enemmän..

No mut kyllä mä olen diettillä,mä pudotan aina yleensä äkkiä,jos en syö noin paljon sekä en juo puna valkoviinia :kieh:
Tiedän että toi on kauheetta,mä en kehtaa ees töihin mennä,mua nolotta

Mun mielestä sulle sopii musta. Ja paksu otsatukka. Eli olen entisen tukkasi kannalla.(Eikös sulla yleensä ole sellanen malli? Tai ainakin joskus ollut?)
Ja lihavaa susta ei saa tekemälläkään.

Juu,saan ne kohta takas =) ja mustat :p
se on väliaikaisesti tai edes huomiseen asti,kun saan pestettyä edes musta perukki,niin ja kyllä lihava,pommi ja laiva olen nyt,nyt pakko itseä saada samalaiseen kuntoon tai saa jopa parempi olla
Nyt mä lähen töihin,huoh

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja siis apua!:

No mut kyllä mä olen diettillä,mä pudotan aina yleensä äkkiä,jos en syö noin paljon sekä en juo puna valkoviinia :kieh:
Tiedän että toi on kauheetta,mä en kehtaa ees töihin mennä,mua nolotta

Niin aattelepa, mitä ne asiakkaat siellä töistä sun kropasta aattelee, jos tursuaa ja pursuaa liikaa makkaraa vyötäröltä.. Ei hyvä, ei!

Joo, oikea tankki :| Tähänhän sen arvasi menevän, kun aloit taas dieeteistä kirjoittelemaan..mä sanoin jo sillon pari päivää sitten että kohta luetaan taas "mä olen niin liihava, auttaka, onko nutrilett apu.." Joo-o.

Yhteistyössä