Haluisitteke auttaa keksimään mulle uutta hiustyyliä? Nyt on kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Jos laitan kasvokuvan, niin auttaisitteko keksimään mulle sopivan tyylin?
Nyt on pitkät hiukset, joihin oikeasti kaipaisin jotain uutta leikkausta, en kuitenkaan lyhyitä.

Kyllä se kampaaja varmasti osaa ehdottaa jotain, joka sopii sulle. Näin äkkipäätä tulee mieleen, että leikkaa kuitenkin jonnekin hartioille asti, ja ehkä vois jotenkin keventää yleisvaikutelmaa. Ja sitten joku kiva otsis, jos sulla on sellainen. :)

long-hair-style.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Räväkkyyttä ja vähän tummempaa väriä:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12686&month1=&pg=1&styl1=Great Lengths

En mä ihan noin rohkea uskalla olla :snotty:

Ja siis vain leikkaus uusiksi, tämä väri on ja pysyy kunnes harmaannun :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
leikkauta polkka leuan alle, ja värjäytä tummaksi. Sulle sopis polkkatukka. Etpä varmaan uskalla.

Mulla on ollut polkka, jotkut sanoo, että sopii, mutta en viihdy hiuksissa joita ei saa kiinni.

Sulla on just sen malliset kasvot, ja sirot piirteet mitkä tulis esille lyhyempien hiusten kanssa. Leikkauta niin lyhyeksi kuin pystyt, tulee varmaan silmät ja leuan kaari paremmin esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Harmi ku et halua lyhkästä tukkaa.
Niskasta lyhkänen ja edestä leukaan asti.Se ois sopinut sulle.

Ei riitä rohkeus kokeilemaan, enkä tosiaan osaa olla hiuksissa jotka ei mene kiinni.
On mulla kyllä ollut ihan "poikatukkakin" joskus nuorempana, eli vähän kaiken mittaista on kokeiltu sitä pois kasvatellessa :)

Värin suhteen mä laittasin jotain tummahkoa ruskeaa, joku lämmin sävy, ja siihen eloa tuomaan hieman jotain punaiseen tai oranssiin taittavaa raitaa. Ei kuitenkaan mitään suoria symmetrisiä palkkiraitoja (sellaiset ei ole nyt yhtään muodissa) vaan jotenkin epäsymmetrisesti, "huomaamattomasti". Sulla on ihanan pitkät ja paksut hiukset! :) Kuinka paljon niistä raaskisit luovuttaa? Keventää vois ainakin ihan reilusti.

Yhteistyössä