Haluisitteke auttaa keksimään mulle uutta hiustyyliä? Nyt on kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
leikkauta polkka leuan alle, ja värjäytä tummaksi. Sulle sopis polkkatukka. Etpä varmaan uskalla.

Mulla on ollut polkka, jotkut sanoo, että sopii, mutta en viihdy hiuksissa joita ei saa kiinni.

Mä jo peittelin kädelläni noita latvoja,ja mallailin sulle lyhkästä tukkaa:D
Sopis kyllä tosi hyvin,sulla on niin nätin malliset kasvot.

kellie-brandnew200.jpg

Tuon on hassua muuten, että kaikki tunnistaa naamasta lestat :D

Mutta siis oikeasti joka sentti pituudesta kirpasee sydämen pohjasta asti :D
Mutta kuitenkin uusi tyyli piristäis. Sitä vaan arkailee, kun hiukset on mun paras puoli ulkonäössä. Mutta onhan ne kuitenkin uusiutuva luonnonvara :)

Joo ja se vielä, että vähällä laitolla jos pärjää niin iiiso plussa, koska mun ei tuu hirveesti laitettua :D

Niin ja noissa lyhyemmissä malleissa on sekin huono puoli, että kun mulle pari tosi voimakasta pyörrettä, jotka nostaa kymmensenttisetkin hiukset pystyyn :D

Tuo savannan blondin leikkaus on myös kiva :)

Jos laitan kasvokuvan, niin auttaisitteko keksimään mulle sopivan tyylin?
Nyt on pitkät hiukset, joihin oikeasti kaipaisin jotain uutta leikkausta, en kuitenkaan lyhyitä.

Olet niin pitkänaamainen että otsatukka vähän hämäis.

Mä itse mietin, että oliskohan sellainen ihan tyhmän näköinen leikkaus, jos olisi edestä kerrostettu, viisto otsis. sellainen rikottu linja siis. Ja takaa kuitenkin aika pitkä.

En mä kyllä osaa selittää :D

Joo ja se vielä, että vähällä laitolla jos pärjää niin iiiso plussa, koska mun ei tuu hirveesti laitettua :D

Niin ja noissa lyhyemmissä malleissa on sekin huono puoli, että kun mulle pari tosi voimakasta pyörrettä, jotka nostaa kymmensenttisetkin hiukset pystyyn :D

Tuo savannan blondin leikkaus on myös kiva :)

Ei sentään niin lyhyeksi:D

Miksi muuten ne pitkätukkaiset ovat niin lyhyttä tukkaa vastaan, mutta kuitenkin laittavat tukan kiinni suurimmaksi osaksi ajasta? Miksei vois saman tien leikata lyhyt tukka, jota ei tarvii sitoa kasvoilta pois?

Miksi muuten ne pitkätukkaiset ovat niin lyhyttä tukkaa vastaan, mutta kuitenkin laittavat tukan kiinni suurimmaksi osaksi ajasta? Miksei vois saman tien leikata lyhyt tukka, jota ei tarvii sitoa kasvoilta pois?

Koska on niin kiva päästää se pitkä tukka makuukammarissa valloilleen. ;)

Mulla ainakin sen takia, että pitkät hiukset voi laittaa arjessa poistieltä, mutta siihen saa laitettua mahtavia kampauksia halutessaan :)

Yhteistyössä