Halukkuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumma juttu

Vieras
Katsoin tässä juuri erästä telkkariohjelmaa jossa taas nainen oli kuvattu kiimaiseksi, itse koen että tilanne on toisinpäin. Eli mies pitäisi kuvata aina seksiä haluavaksi. Mitä mieltä te olette?
Kun tuntuu että aina ohjelmissa nainen esitetään sellaisena joka oikein himoaa seksiä, mutta minä olen eri mieltä. Olenko liian haluton?

Ei pitäisi kuvata kumpaakaan haluavaksi tai haluttomaksi. Koska molempia löytyy molemmista. Minä tykkään seksistä ja mieheni myös. Tiedän pareja joissa toinen haluaa ja toinen ei. Ja heiss' on myös niitä joissa mies on se joka kääntää selän. Seksistä aivan kuin monista muistakin asioista annetaan amerikkalaisissa roskasarjoissa täysin vääristynyt kuva. Toivottavasti ihmiset joilla on järki päässä ymmärtäämitä telkkarista katsoo, ne on vain elokuvia tai sarjoja. Ei todellista elämää. Jos ei kykene erottamaan tarua ja totta, niin lienee viisainta pitää telkkari kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Ei pitäisi kuvata kumpaakaan haluavaksi tai haluttomaksi. Koska molempia löytyy molemmista. Minä tykkään seksistä ja mieheni myös. Tiedän pareja joissa toinen haluaa ja toinen ei. Ja heiss' on myös niitä joissa mies on se joka kääntää selän. Seksistä aivan kuin monista muistakin asioista annetaan amerikkalaisissa roskasarjoissa täysin vääristynyt kuva. Toivottavasti ihmiset joilla on järki päässä ymmärtäämitä telkkarista katsoo, ne on vain elokuvia tai sarjoja. Ei todellista elämää. Jos ei kykene erottamaan tarua ja totta, niin lienee viisainta pitää telkkari kiinni.

Ja haarat myös...

Onkohan se myös siitä iästä kiinni?? Itse olen kohta 35 ja seksi mielessä useimmiten...Eli meillä minä olen valmiina melkis aina kun mies haluaa. Hän on vuoden vanhempi eikä innostu päivittäin, noo tämä ei kuitenkaan ole ongelma. Olen tullut siihen tulokseen, että olen vain siinä iässä että tiedän jo mitä siellä sängyssä haluan ja jos vertaisin itseäni 10vee taakseppäin en ollut näin seksuaalinen nainen vielä. Luulenpa että tää tasottuu siihen kun 50 lähenee..Ehkäpä osamme vaihtuu vielä;)

En kyllä usko että olisi iästä kiinni.Ite olen 25 ja olen kyllä seksin aloittamisesta asti käynyt kuumana.Sellaista meistä en ole löytänytkään kuka olisi yhtä aktiivinen,aina ne seurustelun alettua jonkun aikaa on,mutta minä haluaisin samaa tahtia myös vuosien päästä.

No jospas sinä olet löytänyt sen oman seksuaalisuutesi jo...Ja minä vasta nytten, joten jos näin on niin itse en siitä kärsi että olen aktiivinen;) eikä miskään vielä ole valittanut.. Joten meillä kaikki tällä saralla tyytyväisiä

Yhteistyössä