Haluttais naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIIMAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KIIMAINEN

Vieras
Löytyiskö 08 alueelta naista, joka kans olis seksin puutteessa. Olen varattu, mutta kun vaimo ei ole kiinnostunut seksistä ja minulla haluttais niin perkeleesti harrastaa naista. Olen ihan normaali painoinen ja pituinen mies. Eli paino 73 pituus 180..

Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:
Löytyiskö 08 alueelta naista, joka kans olis seksin puutteessa. Olen varattu, mutta kun vaimo ei ole kiinnostunut seksistä ja minulla haluttais niin perkeleesti harrastaa naista. Olen ihan normaali painoinen ja pituinen mies. Eli paino 73 pituus 180..

Sori!!!!!!! harrastaa naista???????? Mistähän tuo "harrastaa" tuohon putkahti. Siis, haluttais niin perkeeleesti naista!!!!!!!!!!!

Oulu, rorry, on vähän liian kaukana, jos ajatellaan tollaista päiväpano juttua. Tälläiset paikat kun, Pudasjärvi, Taivalkoski, Posio, Kuusamo olisivat mukavan ajomatkan päässä. Näistä paikoista jos löytyis mukavan kiimainen nainen, niin vois kirjoitella tänne. Voitais ruveta tapailemaan salaa muilta..

Oulu, rorry, on vähän liian kaukana, jos ajatellaan tollaista päiväpano juttua. Tälläiset paikat kun, Pudasjärvi, Taivalkoski, Posio, Kuusamo olisivat mukavan ajomatkan päässä. Näistä paikoista jos löytyis mukavan kiimainen nainen, niin vois kirjoitella tänne. Voitais ruveta tapailemaan salaa muilta..

Olen Posiolta,33v punapää isorintainen. Ja panettaa minuakin.

Voisitko laittaa meili osoitteen tänne, niin olis sen välityksellä parempi jutella.
Tavataan S-market Aholan edessä Toritiellä ensi lauantaina klo 18. Syömme kunnolla, tanssimme. Yövymme kotonani, asun yksin.

Ei se ihan noin voi mennä!!! Siellähän on kaikki uteliaat lauantaina klo 18..
HUOM. Olen ukkomies....
Laita joku meiliosoite tänne, niitä ei muut voi lukea..
Vai.. Onko tämä "Merja" joku feikki...Vai oletko se alkuperäinen..

täällä ois mies vailla samaa asiaa, Oulun alue sopii oikein hyvin. Kiva ois lämmitellä näin kylmällä ihanan neitosen kanssa saunassa ja peiton alla:)

Nainen, jos mielessä samat jutut, niin ei kun rohkeasti tutustelemaan, mieluummin s-postiin salahellu@hotmail.com

Ei se ihan noin voi mennä!!! Siellähän on kaikki uteliaat lauantaina klo 18..
HUOM. Olen ukkomies....
Laita joku meiliosoite tänne, niitä ei muut voi lukea..
Vai.. Onko tämä "Merja" joku feikki...Vai oletko se alkuperäinen..
Ei ole feikkiä mutta lienee parasta, että sinä kiimainen ukkomies jäät jynssäämään omaa emäntääsi, jos kerran ujostuttaa tulla treffipaikalle. Minä siellä ainakin olen ja valitsen siellä jonkun hyvännäköisen kaksilahkeisen viihdyttämään minua illan ja yön.

Enhän minä aikonutkaan hakea sellaista reuraa jota pitäis ilta ja yö viihdyttää.
Tollaista päiväkahviseura juttua, ja siinä jos päiväpano vielä niin avot......

Enhän minä aikonutkaan hakea sellaista reuraa jota pitäis ilta ja yö viihdyttää.
Älä sinä kiimainen ukkomies ole noin lälly. Käy akkaasi kiinni ja nosta sen jalat irti maasta, vähän sitä ravistele ja katso silmiin sekä sano, että nyt sinä akka jäät tänne ja pidät turpas kiinni kun minä lähden tuonne Posion keskustaan vähän rilluttelemaan ja olen poissa koko yönkin. Ja katokkin akka, että lumityöt on tehty kun joskus palaan. Että silläviisiin tekee tosi mies. Ryhdistäydy, sun Merjasi sua siellä huomenna oottelee.

Alkuperäinen kirjoittaja merja:

Päiväkahvit kerman kera,hih.

No niin justiin. Päiväkahvit mulle, spermaa sulle. Että milloin tälläinen sopis Merjalle

Alkuperäinen kirjoittaja merja:

Päiväkahvit kerman kera,hih.

No niin justiin. Päiväkahvit mulle, spermaa sulle. Että milloin tälläinen sopis Merjalle
Päiväkahvit sopii sunnuntaina kun ensin lauantaina on tavattu ja ilta sekä yö vietetty yhdessä.

En tule lauantaina Posiolle. Siellähän kaupan kulmalla on illalla kaikki uteliaat ja varmaan jokunen muija odottamassa lapinleukun kanssa, että jos oma ukko tulee sinne norkoilemaan, niin vetää puukolla pallit irti ja syöttää sille villisialle joka on sinne Posiolle eksynyt..Ja sulle työntävät tavaran lunta täyteen. olehan varovainen, sillä mustasukkainen muija on melkoinen peto
Laita vaan meili osoite tänne niin voidaan jutella henkilökohtaisemmin..
Täällä en terffi paikkaa rupea sopimaan...

Yhteistyössä